sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Videopostaus

Moikka! Nyt tässä postauksessa olisi eiliseltä kuvattu videopostaus. Viikonloppu ja Itsenäisyyspäivä sujui hyvin, ja huomenna taas kouluun palautuksiin, joiden jälkeen ehdin vielä ehkä mukaan Tiian valmennukseen. Meidän pikkuserkku siis ratsasti Lillillä ja siitä nyt muutama kuva ja videota :)


Kenttä ei ollut kauhean hyvässä kunnossa, niinkun videolla Tiia taitaakin kertoa, mutta pystyttiin menemään hyvin käyntiä ja ihan pieniä pätkiä ravia. Tänään sitten ratsastin Lillin kunnolla maneesilla hyvällä pohjalla.

  

Blogissa ei olekkaan vähään aikaan ollut videota, mutta nyt pitää alkaa aktiivisemmin kuvailemaan!

26 kommenttia:

  1. Kauan sun serkku on ratsastanut? :)
    Kiva postaus!

    VastaaPoista
  2. kiva videopostaus jälleen ja sun serkku on hyvä ratsastamaan.minkä ikänen se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytän tammikuussa 14v ��

      Poista
    2. Kauanko olet ratsastanut?

      Poista
    3. Reilu 2 vuotta:)

      Poista
  3. Miks Lillillä ei oo niitä ps of swedenin suitsia?

    VastaaPoista
  4. mä oon kade sun serkuille

    VastaaPoista
  5. Oliko sun pikkuserkku siis Lilli vai Lilja? En saanu oikein selvää... :D

    VastaaPoista
  6. Kiva välillä katsella videoitakin ja myös juuri tällaisia missä on joku muukin mukana kun sinä ja Tiia:)Mä niin tykkään lukea sun blogia!

    VastaaPoista
  7. sun pikkuserkulla on punanen nenä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita kuvia on varmaan vähän muokattu, ja kyllähän pakkasessa (ainakin mulla) posket ja nenä tulee punasemmaksi? :)

      Poista
  8. Kun viime postauksessa lupailit my dayta, niin voisitko tehdä oikein pitkän my dayn?Noin 15min, vähintään 10min.Kun niitä on hauska katsoa :)

    VastaaPoista
  9. Onko sun serkulla ig?

    VastaaPoista
  10. Sen lilin insta nimi on @vklili

    VastaaPoista
  11. Eikä, mä oon niin kateellinen sun serkullesi! ite oon ridannut jotain viisi vuotta epäsäännöllisesti ja mun asento, avut ja kädet on edelleen aivan päin kuusia. Istun aina liian edessä, oon jotenkin kumartanut eteenpäin, annan aina liian isosti avut ja kädet heistelee ympäri ämpäri maailmaa. Sulla meni ratsastus tosi hyvin! :>

    VastaaPoista
  12. todella kiva postaus oli kiva katsella kuvia

    VastaaPoista
  13. Ootte parhait Lillin kaa :)) ja siu serkkus oli hyvä ratsastaa!!

    VastaaPoista
  14. Avaatteko aina vyön noin äkkiä?:O
    Mut oispa mulla tuollanen sukulainen jolla ois heppa:3

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.