keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Hevoset- messut 2014

Hevoset-messut 5.–6.4.2014 Tampereella 

Moikka! Tänään ennen kouluun menoa päätin istahtaa vihdoin koneelle ja kirjoitan vähän postausta Tampereella ensi viikolla järjestettävistä Hevoset-messuista. Tehdään Tiian kanssa yhteistyötä ja sen tiimoilta kerron vähän omia kokemuksia ja yleistä tietoa messuista. 

Oltiin myös viime vuonna samoilla messuilla ja se oli kyllä tosi mielenkiintoinen ja kiva kokemus meidän ekoiksi Hevoset-messuiksi. Messuilla oli siis laajasti  ratsupuolta, mutta  myös ravipuolta sekä tekemistä ja ohjelmaa ihan pienistä lapsista vanhemmillekkin. Messuilla on näytöstyyppisiä ratsastusjuttuja, klinikoita, kisoja sekä paljon erillaisia myyntipisteitä, näytteillesettajia ja hyviä messutarjouksia. Tästä linkistä pääsee selaamaan ihan tarkkaan molempien päivien ohjelman ja niiden sisällön ja ajat. Messut järjestetään siis isossa Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Sinne mahtuu ratsastuskenttä jossa sitten ympärillä on katsomoita sekä paljon tilaa näytteilleasettajille. Messuille pääsylippu on aikuisilta 15e ja lapsilta (7-15 vuotta) 12e, löytyy myös ryhmä- , eläke- ja opsikelijalippuja, hintoihin pääset tästä linkistä. 

Viime vuoden messuilla oli paljon ihmisiä ja vaikka osa hevosista joutui perumaan tulon, ohjelmaa oli paljon. Viime vuoden oma lempparini oli Anna-Julia Kontion kisaverryttelynäytös. Tänä vuonna odotan ehkä eniten Tammer Trophy estekisoja joissa hyppää 50 ratsastajaa  mm.  Paul Argus, Sanna Backlund, Susanna Granroth ja Eveliina Talvio. 

Viime vuonna kuvailtiin messuilta videota molemmilta päiviltä. Niistä saa ehkä parhaan käsityksen yleisesti messuista ja sen tapahtumista.



Tiian blogissa on sitten jossain välissä tulossa lippupakettien arvontaa messuille. Olkaahan kuulolla, jos on innostusta mennä messuille. Tästä vuodesta en tiedä, saatetaan kuvata taas jonkinlaista videota tai videopostausta. Meitä voi tulla moikkaamaan messuilla. Itse odotan ainakin super innolla millaiset tämän vuoden messuista tulee ja toivottavsti tekin innostutte tulemaan! :)

 Oletteko ennen olleet messuilla tai oletteko tänä vuonna tulossa?

44 kommenttia:

  1. Kiva postaus!!!!:-) sun blogi on mailman paras!!!

    VastaaPoista
  2. Olen ollut kerran aikaisemmin ja tänä vuonna ollaan varmaan tulossa!! :D

    VastaaPoista
  3. En oo ollu mutta ois kiva käydä:) Sulla on kiva blogi,en käsitä miten oot saanu niin paljon lukijoita!:D No oot niin hyvä bloggaaja:).
    http:// taikajaheppastelua.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tulossa ollaan!:D Teettekö tänä vuonna videopostauksen?

    VastaaPoista
  5. Olisin muuten tullu, mutta liian pitkä matka. :/

    VastaaPoista
  6. Tuun lauantaina ja oon ollu pari kertaa ennemminkin:) ja suosittelen rodeohärkää ! :D

    VastaaPoista
  7. Oon ollu siellä joka kerta, kun asutaan Tampereella. Ihan mahtavat messut aina, hevostelijoiden vuoden kohokohta! Tuun tänäkin vuonna kumpanakin päivänä. Tuun moikkaan varmasti jos satutaan näkeen!:)

    VastaaPoista
  8. Itse olen tulossa ratsastusseuran kanssa ja näin teidän viime vuonnakin siellä, mutta teillä näytti olevan kiire jonnekkin joten en viittinyt jäädä juttelemaan :DD

    VastaaPoista
  9. Viime vuonna olin ekaa kertaa ja tänä vuonna oon tulossa lauantaina :)

    VastaaPoista
  10. ekaa kertaa ollaan sunnuntaiksi tulossa messuille täält helsingin seudulta! :)

    VastaaPoista
  11. Kiva postaus! :)
    Mä ainakin haluisin mennä sinne, mutta en ole varma pääsenkö. Toivottavasti pääsisin :)

    VastaaPoista
  12. Olen ollut messuilla pari vuotta sitten, mutta enään ei sitten ole ollut intoa lähteä.

    VastaaPoista
  13. Mä olen tulossa kavereiden kansaa. Tullaan moikkaamaan :)

    VastaaPoista
  14. En oo ennen tuolla ollut, tänä vuonna menen kaverini kanssa :) Tullaan varmasti moikkaamaan! :)

    VastaaPoista
  15. En oo ennen ollu, ois kyllä tosi kiva päästä! Tullaan ehkä tänä vuonna :)

    VastaaPoista
  16. Ollaan tulossa kaverin kanssa lauantaina :D Kuvaatteko videotaa niistä messuista, siis videopostausta?

    Tv: Tiina

    VastaaPoista
  17. Tee pian myday, toivekuvapostaus tai puhelimen tyhjennys :D

    VastaaPoista
  18. Kiva postaus! :)
    Kiva että pääsette messuille :)
    Itse en pääse koska asumme sen verran pitkällä Tampereesta:(

    VastaaPoista
  19. Voisitteko kuvata taas videon niistä messuista kun viime vuonna oot tosi kaunis

    VastaaPoista
  20. Ok, kiva, mä yritän tulla, mut asun niin kaukana Tamperetta ja iskä ei tietenkään suostu tulemaan. :(

    VastaaPoista
  21. Mitkä asiat tekee sut onnelliseks?:)

    VastaaPoista
  22. Olen käynnyt 2krt aikaisemmin ja tänäkin vuonna olen tulossa(:
    Tehkää vain videopostaus/postauksia :))

    VastaaPoista
  23. Meidän talli pääsee heppamessuille http://www.ratsutilalinjamaki.com/ meitä voi nähdä siellä mustat takit päällä missä lukee ratsutila linjamäki :)

    VastaaPoista
  24. kuvatkaa bideopostaus p:9 jios vain haluatte!

    VastaaPoista
  25. kumpana päivänä te tuutte? Tuutteks te molempina päivinä, mä tuun sunnuntaina, ku ois kiva nähä teijät ekaa kertaa !

    VastaaPoista
  26. Olin viime vuonna ja tuon tänä vuonna😊

    VastaaPoista
  27. Tehkää molemmista päivistä videopostaus!!:)
    Ite en pääse messuille kun asutaan niin kaukana :(

    VastaaPoista
  28. Minä tulen messuille tallin pitäjän sen kaverin minun kaverini ja yhden tallitytön kanssa :D ! ensimmäinen kerta

    VastaaPoista
  29. olin viime vuonna ekan kerran, meinasin etten mee tänä vuonna, mut tuun sit kuitenki =D

    VastaaPoista
  30. Voitko kuvata sit blogiin sun ostokset tuolta hevoset paikasta. ;D

    VastaaPoista
  31. Olen tulossa molempina päivinä ja oletteko te tulossa koska ois kiva nähä ps. Te ootte maailman parhaimmat bloggaajat ootte niin kilttejä ja ystävällisiä ja nerea ja einar on niin sulosia :333

    VastaaPoista
  32. Oon menossa kaverini kanssa:) Pidetään yhteistä blogia, voisiko joku vaivautua katsomaan? :)

    VastaaPoista
  33. Olin viimevuonna ja meen tänäkin vuonna :) Kiva postaus :)

    VastaaPoista
  34. Tuossa ekassa videossa, ensimmäinen valjakko mitä kuvasitte oli Hannu Kalalahti ja Hessin Vihtori! Sitä hevosta sanotaan Viliksi :)

    VastaaPoista
  35. Tulossa mut voitteko taas kuvata? Paras blogi 💜 😍👌💗💙💖💕

    VastaaPoista
  36. Hetkonen... Sulla ja Tiialla on sama iskä mut eri äiti? Tai ainaki oon saanu tän käsityksen ku Tiia on jossai videossa kai sanonu et "pinjan äiti" ja sit Tiia kutsuu sitä Tytiks? xd

    VastaaPoista
  37. Seuran retki tehdään lauantaina eli sillon tulen :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.