torstai 20. maaliskuuta 2014

Esittelyssä LivBox +arvonta

Moikka! Nyt tulisi viime postauksessa mainitsemani erikoispostaus, nimittäin sain ihanan yhteistyön järkättyä LivBoxin kanssa. Videon tekeminen otti vähän aikaa kameraongelmien kanssa, joten postaus tulee muutaman päivän jäljessä omasta suunnitelmastani.

Monelle blogimaailman vakiovieraalle LivBox voi olla tuttu juttu ja jo monesta blogista bongattu. Nyt kerron kuitenkin vähän alkuun yleisesti LivBoxista. Boxin voi tilata täältä erillaisilla sopimuksilla, joko jatkuvalla kerran kuussa tilauksella joka on 15,90 e/kk tai kolmen kuukauden sopimuksen joka on 47,70 e. Boxi ilmestyy joka kuukauden alussa vaikka suoraan kotipostilaatikkoon. Se on ulkonäöltään tosi simppeli ja "arvokkaan näköinen" musta laatikko sinetillä ja silkkipapereilla. LivBoxi sisältää jokaisena kuukautena 4-6 tuotetta, osa on oikean kokoisia ja osa näytekokoja. Jokaisesta Boxista paljastuu kuukaudelle sopivia tuotteita, uutuksia ja trendejä. Ihan kuin joulu olisi, kun odottaa kuukauden vaihtuvan ja paketin kolahtavan postilaatikkoon :D LivBoxista saa todella hyvään hintaan monia tuotteita. On ihanaa kokeilla aina uusia juttuja, jotta sitten voi jatkossa löytää uusia lemppareita joiden ostoa jatkaa kaupasta. Jokaisen kosmetiikkaintoilijan unlema on paketti täynnä uusia kokeiltavia ja testattavia tuotteita. LivBoxista löytyy kuukausittain lähes mitä tuotteita kynsi jutuista, kasvon, ihon ja hiusten hoitoon. Tässä lista kaikista tuotemerkeistä joihin voi törmätä pakettia avatessa. Sieltä löytyy ihan perustuotemerkkien lisäksi harvinaisempiakin merkkejä, joista ainakin osa oli minulle täysin vieraita. Jokaisen kuukauden paketti on oma yllätyksensä!

Nyt sitten maaliskuun LivBoxiin jonka sain muutama viikko sitten. Olen testaillut innoissani tuotteita ja väsäsin ihan videon muodossa esittelyä kaikista jutuista omine mielipiteineni...

 

Nyt myös kaikilla teillä ihanilla, aktiivisilla lukijoilla on mahdollisuus osallistua arvontaan, jossa voi voittaa 3 kk määräaikaisen LivBoxin itselleen! Arvonta tapahtuu tässä postauksessa ja tässä tulee yksinkertaiset säännöt:

1. Osallistu kommentoimalla tähän postaukseen
2. Laita kommentin alkuun sähköpostiosoitteesi
3. Kirjoita oma mielipiteesi LivBoxista ja oletko ennen kuullut siitä?
4. Tykkää LivBoxin Facebookista TÄSTÄ (jos et omista fb ei tietenkään pakollinen)

Arvonta päättyy maanantaina 24.3.2014 ja ilmoitan voittajalle henkilökohtaisesti säpöllä muutaman päivän sisällä lahjakorttikoodin jolla voi lunastaa itselleen kolmen kuukauden LivBoxit :)

Arvonta suotitettu: voittaja sanna 



307 kommenttia:

  1. 1. Kivan yksinkertainen toi uus banneri! :) Itekki ku osais tehä näin hienon blogin, oma blogi ku on mikä on.. Jee, arvonta!! :D
    2. tiina_tuulia_kokkonen@hotmail.com
    3. Vähä kiva tommone LivBox, ite en oo ikinä kuullutkaan :)
    4. Mul ei oo fb:tä.. :D

    VastaaPoista
  2. horse-jumppi@wippies.fi
    Iahn mahtava, oolen aina sellaisen halunnut, mutta en ole saanut aikaiseksi pyytää. : D Olen ennen kuullu Marjon blogissa ja YouTubessa.

    VastaaPoista
  3. 1..hagstrom123@gmail.com
    2. Olen kuullut LiveBoxsista aikaisemminki,ja pelkkää hyvää.En ole vain saanut aikaiseksi ruveta tilaamaan tätä tai edes kokeilla.Olisi kyllä tosi kiva voittaa tässä!;)
    3. Minulla ei ole fb:tä

    VastaaPoista
  4. .sonzuuu@gmail.com
    Todella kivan oloinen ja sisältää todella hienoja tuotteita, en oo kuullu ennen.
    Mulla ei oo fb:tä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi piste ei kuulu tohon säpön alkuun, oikee osoite on siis:

      sonzuuu@gmail.com

      Poista
  5. annika_taskinen@hotmail.com
    Joo oon kuullu! Ja oon ajatellu että voisin joskus tilata 3 kuukaudeks!
    Ja tykkäsin fb sivusta :)

    VastaaPoista
  6. alisa.taskinen@hotmail.com

    Oon aina halunnu liveboxii koska ois kiva aina kokeilla kakenlaisii juttuja mitä siitä tulee.
    Ja tykkäsin siitä fb sivusta.

    VastaaPoista
  7. minnamarikaa@hotmail.fi
    Oon kuullut Livboxista, ja vaikuttaa aivan upeelta! Olis kiva itekin kokeilla tuota :)

    VastaaPoista
  8. essi.hakkanen@gmail.com
    Kuullostaa kivalta ja en ole ennen kuullut olisi mahtavaa saada tilattua tällaista :)
    Tykkäsin :)

    VastaaPoista
  9. heidi.fontell@hotmail.fi
    Oon kuullu LivBoxista juurikin muilta bloggaajilta, ja se on vaikuttanut tosi kivalta. Oon aina miettiny, et ois kivaa alkaa tota tilaamaan, mutta sitten en oo kuitenkaan uskaltanu... Siks ois aivan mahtavaa voittaa tässä arvonnassa ja saada noi kolmen kuukauden livboxit!! :DD

    VastaaPoista
  10. 1. Tää blogi on tosi kiva, kun on myös sun omia juttuja. On hevoset kyllä tosi ihanii♥ Mut kiva kuulla sun kuulumistaki ja vinkeistäki yms. :D Tää postaus oli kyllä tosi hyvä!
    2. pienetpehmeat@hotmail.com
    3. LivBox on mun mielestä tosi kiva! En oo kyllä ennen kuullu, mutta nyt oon! :)
    4. Minulla ei ole FaceBookia :(

    VastaaPoista
  11. nannajustiina@gmail.com

    Itse pitäisin kovasti livboxista, varsinkin kynsilakka juttujen takia. Voisin melkein hankkia livboxin pelkän ulkonäön takia.
    Olen kuullut tästä kahdessa kynsiblogissa, joissa olen himoinnut tätä.
    Tykkäsin LivBoxin fb sivusta!

    VastaaPoista
  12. oona.peltonen@hotmail.com
    Joo ja oon kuullu LivBox:sta ennenkin :D ja oon halunnu kans kokeilla!
    Tykätty

    VastaaPoista
  13. Mariajuden9@gmail.com
    Kuulostaa tosi kivalta, oon kuullu youtubesta aikasemmin.
    Tykkäsin fb sivusta

    VastaaPoista
  14. linda.ervasti@gmail.com
    Oon kuullu LivBoxista jo kerran joskus aiemmin jonkin blogin kautta ja siitä asti oon ollu siitä kiinnostunu, mut en oo rahatilanteen takia sitä voinu/uskaltautunu tilaamaan, tosi kivalta kuitenkin vaikuttaa ja olisi kiva tutustua tuohon tarkemmin! :)
    Tykätty! (:

    VastaaPoista
  15. waara.riikka@gmail.com
    oon pari kertaa lukenut tosta liv boksista ja oon monesti harkinnu sen tilaamista, mutta jotenkin toi hinta tuntuu itelle vähän liian paljolta, vaikkei varmaan sitä olekaan :D pakko osallistua tähän, jos vaikka onni suosis edes joskus :D

    tykkäsin!

    VastaaPoista
  16. 1.en ole kuullut aikaisemmin tästä mutta vaikuttaa hyvältä. 2.laitan sähköpostin myöhemmin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen anonyymina mutta sama henkilö kuin ylempi! ;)

      Poista
  17. viivi.ruuskanen9@gmail.com
    En ennen ole kuullut, mutta kuulostaa AIVAN SUPER HUIPULTA !!

    VastaaPoista
  18. emilia.turunen@telemail.fi

    1.Kuulostaa kivalta ja oon pari kertaa,kuullu siitä :)
    + tosi kiva banneri!!
    Tykkäsin myös!

    VastaaPoista
  19. 1. Pakko oli osallistua kuulosti niin kivalta toi liv box :D
    2. gisella.jussila@gmail.com
    3. Todella kivan kuuloinen:D En ole kuullut.
    4. En omista fb :(

    VastaaPoista
  20. Anteeksi Pinja kun olen anonyyminä! :( laitan sähkööpostin myöhemmin! :-) Olet kaunis niin kuin Tiiakin! :(

    VastaaPoista
  21. Tessatessukka@hotmail.com
    En oo ikinä kuullut, mutta kuullostaa tosi kivalle! Ja tykätty! :)

    VastaaPoista
  22. kukkaonkoivu@gmail.com
    Oon LivBoxista ennenki kuullu ja mielestäni se on tosi kiva idea !:)

    VastaaPoista
  23. poks01@hotmail.fi
    En oo ennen tästä kuullut ollenkaan, mutta vaikuttaa tosi kivalta!:)

    VastaaPoista
  24. hannakisu@hotmail.com ja oon kuullu ja kattonukki nuita esittelyvideoita, ois tosi kiva tommonen ylläri joka kuukausi. Ja tykkäsin facessa! :)

    VastaaPoista
  25. neea10_saarinen@hotmail.com
    Olen kuullut paljon hyvää aikasemmin, sain kuulla tästä vasta vähän aikaa sitten ja vähän harmittaa, kun opiskelijabudjetilla ei ole sitä vielä varaa tilata :)

    VastaaPoista
  26. lotanhevoselamaa@gmai.com oon kuullu kanssa ennen, ja olis tosi kiva saada tollanen :)

    VastaaPoista
  27. 1. :O
    2. iituli01@gmail.com
    3. Oon kuullu livbox:sista ja ajattelin alkaa tilamaan sitten kun oon vähän vanhempi. Kuulostaa oikeen kivalta :)
    4. Tykkäsin

    VastaaPoista
  28. 1.Ihan toi sun banneri ja kiva kun teit tän esittelyn videolla :)
    2.elefantsu99@gmail.com
    3. olen kuullut Livboxista ja ajatellut sen hankkimista, mitä en kumminkaan ole saanut aikaisesksi joten olisi tosella kiva voittaa arvonta :)
    4. Tykkäsin Livboxin facebook sivusta :)

    VastaaPoista
  29. 1. Kiva blogi! Mahtava banneri!
    2. minja.nousiainen@gmail.com
    3. Äiti on joskus tilannut sitä ja oli hyviä tuotteita! Ei olla tilattu pitkään aikaan,
    nii ois kyllä kiva taas saada niitä ihania tuotteita! Suosispa arpa-onni edes joskus!
    4. Tykkäsin livboxin face-sivusta!

    VastaaPoista
  30. milla.niiranen@gmail.com
    Oon kuullut ennen muistablogeista ja harkinnut ostoa. Tosi hyvä mun mielestä ja saa (ainakin mitä muilta oon kuullut) niin tosi kivoja ja arvokkaitakin tuotteita :)!!

    VastaaPoista
  31. 1. Ois kiva joskus voittaa jossain arvonnassa, koska en oo ikinä mitään voittanut
    2. suvigrohn@gmail.com
    3.Oolen kuullut ja katsellut muitten videoita. Itse en ole koskaan tilannut kun meille tulee penny girl.
    4.Oon jo kauan sitte tykännyt siitä ;)

    VastaaPoista
  32. 1. Ois kiva joskus voittaa jossain arvonnassa, koska en oo ikinä mitään voittanut
    2. suvigrohn@gmail.com
    3.Oolen kuullut ja katsellut muitten videoita. Itse en ole koskaan tilannut kun meille tulee penny girl.
    4.Oon jo kauan sitte tykännyt siitä ;)

    VastaaPoista
  33. iidatoivanen@ovi.com
    En ole ennen kuullu, mutta vaikuttaa tosi kivalle
    tykkään fb:ssä

    VastaaPoista
  34. tiiti.talala@hotmail.com

    En ole ennen kuullut moisesta, vaikuttaa oikein kivalta ja olisi kyllä kiva saada kokeilla!
    Tykkäsin just fb sivusta

    VastaaPoista
  35. sannam99@gmail.com
    Oon törmänny tuohon aiemmin yhdesti yhdessä blogissa, ja vaikutti aika kivalta ja kiinnostavalta. Tykkään kaikesta tommosesta kosmetiikka jutuista, mutta en voi ostaa lähes puoliakaan mitä haluaisin aina, kun rahat ei ikinä riitä kaikkeen, mitä tartteen... Tommonen ois kiva saada, ja jps voittasin sen ja se ois kiva iin ehkä voisin jatkaa sen tilaamistakin. Mutta sen näkee sitten. :)

    VastaaPoista
  36. veera.e.jokinen@gmail.com
    En ole kuullut, mutta kivalta vaikuttaa :). Jos en satu voittamaan, täytyykin varmaan itse tilata!

    VastaaPoista
  37. anneheikkinen@hotmail.fi

    Oon kuullu aika paljonkin ku muutama bloggaaja kenen blogia luen tilaa livboxia. Vaikuttaa kivalta ja saatan joskus ehkä alkaa tilaamaan :)

    VastaaPoista
  38. ninahakkarainen00@gmail.com

    Olen luullut livboxista elinalta ja maanolta ja olen itsekin harkinnut sitä! Ja tykkäsin fbssä :)

    VastaaPoista
  39. Anteeksi Pinja kun olen anonyyminä! :( laitan sähkööpostin myöhemmin! :-) Olet kaunis niin kuin Tiiakin! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori ku oon laittanu kaks kertaa kommentin:(

      Poista
  40. 1.en ole kuullut aikaisemmin tästä mutta vaikuttaa hyvältä. 2.laitan sähköpostin myöhemmin! :)

    VastaaPoista
  41. Jonna.kan96@gmail.com
    en oo aikaisemmin kuullut, mutta kuulostaa ihan mahtavalta! (: Ja tykätty!

    VastaaPoista
  42. 1. Tosi kiva että on arvonta! En kyllä koskaan voita, mutta aina kannattaa yrittää ☺
    2. ilove1dforeverrrrrrrr@gmail.com (8 ärrää)
    3. Olen kuullut livboxista ja ajattelin alkaa tilaamaan, kuhan rahatilanne sen sallii. Sen takia olisi kiva saada muutama paketti ennen tilauksen tekemistä. ☺☺
    4. Kävin tykkäämässä

    VastaaPoista
  43. jenniluomanpara@luukku.com

    Oon kuullut aikaisemmin LivBox:ista sekä tutustunut siihen muutamien esittelyvideoiden kautta. Kuitenkaan itse en ole vielä boksia tilannut vaikka suuri mielenkiinto boksin tilaamiseen olisi ja nyt olisikin ihana mahdollisuus saada bokseja itselle : )

    VastaaPoista
  44. roosa.joutsi@gmail.com
    oon kuullut ja kuulostaa tosi ihanalta ja hyvältä tavalta tutustua uusiin tuotteisiin! :))

    VastaaPoista
  45. asa.joutsia@hotmail.com

    En oo kuullut aikaisemmin, vaikuttaa kivalta. :)

    VastaaPoista
  46. jassuinassuin@hotmail.com

    Oon kuullu livboxista ennenki ja miettiny tilaamistaki, tollanen ois niin kätevä ku sais aina testailla uusia juttuja ja vois helpommin löytyä jotain tulevia vakkareitaki, ku kaupassa iskee aina laiskuus eikä jaksa testailla mitään uusia vaan ottaa mielummin sen vanhan minkä aina ennenkin.. :-D ois siis mielenkiintosta voittaa nyt toi lahjakortti ja saada toi parin kuukauden ajan, jos innostuis kunnolla nii vois kyllä sitte ryhdistäytyä ja tilata itelleen ton oikeesti! ja tuohan tuo kivaa piristystä aina arkeen ku kolahtaa postilaatikosta haha :p

    VastaaPoista
  47. sinddu_97@hotmail.com
    En ole kuullut vaikuttaa hyvältä :)

    VastaaPoista
  48. omalia.kirppu@hotmail.fi
    olen kuullut aiemmin mutta ei oo varaa maksaa joka kk :(

    VastaaPoista
  49. ak.inkeri.j@gmail.com Olen kuullut aikaisemmin ja haluaisin kovasti koittaa hyvien palautteiden vuoksi.:)

    VastaaPoista
  50. anskumansku@hotmail.fi
    Itse olen meinannut tilata livboxin, mutta se on kuitenkin aika kallis...
    Olen kuullut aikaisemmin livboxista! :)
    Tykkäsin facebookissa!

    VastaaPoista
  51. annii_00@hotmail.fi

    Oon kuullu aikaisemmin ja haluisin kokeilla mutku mun rahatilanteen vuoksi en voi maksaa joka kuukausi :(( Jossain vaiheessa mietin, että vois tilatakki mutku sit tuli este väliin ja sen nimi on vanhemmat :( ei saa tilata mitään "turhaa", vaikkei toi mun mielestä oliskaan mitään turhaa :( jos saisin ton ni voisin löytää uusia vakkareita kun en ikinä jaksa muuten testailla ;D Ois TOOSI kiva jos voittais ton lahjakortin, koska muuten ei ikinä varmaan ois mahdollisuutta ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja joo kävin tykkäämässä siitä fb:ssä ;DD

      Poista
  52. enni.soini@gmail.com
    Olen kuullut livboxista kaverilta ja kattonut videoita. Itse tekee niin hirvee mieli kokeilla, kun niin paljon hyvää kuullut. :)
    Ja tykännyt olen fb sivusta :)

    VastaaPoista
  53. Varpeannika@gmail.com

    Enpäs oo koskaan moisesta kuullut mutta vaikuttaa tosi houkuttelevalta! Täytyy varmaankin tilata, tai pyytää vaikka lahjaksi joskus, jollei onni mua suosi! :)

    VastaaPoista
  54. Nellakka@gmail.com
    Tykkäsin:)
    Olen kuullut ja nähnyt livboxista aikaisemmin YouTubesta ja meinasin tilata mutta rahaa menee jo ratsastukseen niin paljon joten ei ole mahdollista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisäystä ylempään! Omasta mielestä livbox on kätevä sillä jos ei ole varaa ostaa niitä kalliita niin niitä saa kokeilla ilman että menee paljon rahaa :) nellakka@gmail.com

      Poista
  55. sanna.sahakoski@luukku.com
    Olen kuullut livboxista blogien kautta ja tekisiki mieli itsekkin kokeilla. :)

    VastaaPoista
  56. Tee lillille semmonen ystäväkirja. kootussaravissa.blogspot.com siellä on sellainen.

    VastaaPoista
  57. Herkku.blogi@gmail.com
    Olen kuullut aiemmin :)
    Ei oo facebookia

    VastaaPoista
  58. Espada@luukku.com

    Kiva postaus!:) En ollut ennen kuullut tästä LivBoxista, mutta vaikuttaa hyvälle!

    VastaaPoista
  59. mea.manninen@wippies.fi

    Liv box kuulostaa järkevältä ja erittäin edulliselta vaihtoehdolta. Uskon että tuotteet ovat laadukkaita ja hyviä. Olen kuullut liv boxista paljon hyvää. Olisi kiva joskus koittaa :)

    Tykkäsin fb sivusta!

    VastaaPoista
  60. riia@luukku.com
    Oon kuullut Livboxista ja lukenut siitä muutamassakin blogissa. Vaikuttaa tosi kivalta jutulta, mutta hintaa on sen verran että ei tule tilattua. :)

    VastaaPoista
  61. roosa.keljo@gmail.com
    Mun mielestä tosi kiva ja kätevä juttu. Oon nähny YouTubessa pari videoo tästä. Tykkäsin fb- sivusta :)

    VastaaPoista
  62. Rossukka@windowslive.com
    💄Olen lukenut useammastakin blogista livboxista ja vaikuttaa kiinnostavalta. Hyvä vaihtoehto kokeilun haluiselle ja sellaiselle joka ei kaupan hyllyiltä osaa valita itse :D
    Ja tykkäilin👍

    VastaaPoista
  63. jansquh@hotmail.com
    Mun mielestä kiva juttu, oon joskus kuullut, mutta en pahemmin ole perehtynyt :)
    Tykkäsin facebook sivusta!

    VastaaPoista
  64. salli.kotiranta@hotmail.fi
    Olen kuullut LivBoxista aikaisemmin, mutta omakohtaisia kokemuksia ei tästä ole. Yhdellä toisella lempibloggaajistani on tullut myös tämmöinen paketti joka kuukausi ja hän aina esittelee ne tuotteet videon muodossa. Olisi kiva testailla uusia juttuja, kun en millään mahda löytää omalle iholleni oikein sopivia rasvoja ym. hoitotuotteita, joten jos sieltä paketista paljastuisi sitten jotain minunkin naamalleni sopivaa! Olisi mahtavaa myös päästä testaamaan kaikkia uutuustuotteita, mitä monilla ei saata vielä olla :)

    VastaaPoista
  65. idaa324@gmail.com
    Oon kuullut paljon hyvää siitä, ja todellakin haluaisin kokeilla! Oon jo monta kertaa melkein painanut tilaa nappia, mutta silti epäröinyt ... Kyllä mä sitä vielä kokeilen!

    VastaaPoista
  66. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  67. inka.ravantti99@gmail.com
    oon kuullut tosta livboxista aikasemminkin, kuulostaa tosi kivalta! ois kiva testata tota livboxia ! :)

    VastaaPoista
  68. Äskeinen sähköposti oli virheellisesti kirjoitettu joten siksi uusi:
    aadahelmimatilda.nurmela@gmail.com
    Ja kuulostaa todella mielenkiintoiselta ja kivalta tuo LivBox, en ole ennen kuullutkaan ! :)

    VastaaPoista
  69. jonna1997@msn.com
    Kiva video oli :) Ja olen kuullut kyllä liv boxista mutta en ole koskaan päässyt kokeilemaan sitä.Olisi ihan kiva kokeilla sitä.
    Ja tykkäsin.

    VastaaPoista
  70. petsku00@hotmail.fi.

    Olen kuullut LivBixista paljon ja katson aina joka kuukausi LivBoxin esittely videoita Youtubesta. Boxi vaikuttaa tosi hyvälle ja sisältö on omasta mielestäni ainakin todella hyvä. Aina tuotteiden hinta menee paketin hinnan yli. Olen pitkään halunnut tilata LivBoxia, mutta se ei ole ollut mahdollista. Olisi todella upeaa saada itselleni LvBox ja päästä testailemaan erilaisia kosmetiikka tuotteita kun olen niihin kiinnostunut :)

    Tykkäsin Fb sivusta :D

    VastaaPoista
  71. meri.tervo@gmail.com
    Olen kuullut LivBoxista muissa blogeissa ja vaikuttais tosi mielenkiintoselta, mutta vielä en ole uskaltautunut tilaamaan..
    tykätty!

    VastaaPoista
  72. Iidaaawwss@gmail.com

    Tää blogi on tosi kiva :) banneri on ihana ja kirjoitat selkeästi. En ollut tätä aikaisemin kuullut LivBox:ista, mutta innostuin heti kun kuulin tästä. Haluaisin ostaa itselleni tälläisen LivBox:in, mutta vanhemmat ei ole ihan samaa mieltä. Lisäksi käytän meikkiä, muta on tosi vaikea löytää hyviä ja mieluisia :)

    VastaaPoista
  73. Pinja.laakso02@gmail.com

    1. Olen kuullut livboxista feelingbeutiful bloista ja olen kuullut häneltä vain hyvää palautetta livboxista ja olen ajatellut tilata livboxin mutta en ole ikinä saanut aikaiseksi mutta nyt sulle tuli tämä arvonta ja tietenkin osallistuin😊

    3.Tykkäsin fb:ssä

    VastaaPoista
  74. saaruska16@gmail.com
    En oo kyllä kuullukkaan tuollaisesta! Todella kiva idea ja varmasti piristys arkeen ja se varsinkin pisti hyvällä silmään että pakkaus ei ole pelkästään meikkejä, vaan myös hoito tuotteita!

    VastaaPoista
  75. hecent@hotmail.fi
    Oon kuullut LibBoxista yhden blogin kautta. Oon jo pitkään itsekkin halunnut kokeilla, sillä se vaikuttaa tosi kivalta ja mielenkiintoiselta :)

    Tykätty on

    VastaaPoista
  76. pauliina.pelkonen@hotmail.com

    En ole ennen kuullut LivBoxista haluaisin kokeilla :)

    VastaaPoista
  77. sannipallas@hotmal.com

    En ollut kuullut aikaisemmin, mutta vaikuttaa tosi kivalta jutulta! Tykkäsin sivusta facebookissa. :)

    VastaaPoista
  78. weeww_@Hotmail.com
    On vaikuttanu tosi kivalta, muttei ite oo tullu koskaan tilattua.. Olen siis aiemmin kuullut :)

    VastaaPoista
  79. helluuuu@gmail.com

    En ollu juurikaan kuullu, jostain blogista nimeltä luin mutta en perehtynyt asiaan. Kuulostaa tosi kivalta, sais testailla ja löytää omia vakituotteita :) kun kaupasta ei raaski aina ostaa vain kokeiluun.

    VastaaPoista
  80. saagustus@gmail.com

    Olen tuosta boxista kuullut joskus jossain jotain, mutta ei ole tullut tilattua, kun en tarkkaan ollut edes tutustunut koko hommaan. Vaikuttaa ihan tosi kivalta ja mahtavalta! Ja olis tietty mukava kokeilla välillä jotain:)

    tykkäsin fb:ssä:)

    VastaaPoista
  81. liidaigo03@gmail.com
    oon kuullut ja haluisin ton niin paljon kun aina on nii kiva saada jotain uusia tuotteita :)

    VastaaPoista
  82. Teetkö esittelyn kaikista LivBok:seista?

    VastaaPoista
  83. bettina.jawada@hotmail.fi

    Olen kerran katsonut postauksen LiveBoxista Elinan blogista. (Feeling beautiful) LivBox vaikuttaa kyllä todella kivan näköiseltä ja tuotteet on varmasti hyviä ja laadukkaita. Tän postauksen jälkeen aion kyllä tilata tuon Livboxin! :)
    Tykkäsin facebookissa :)

    VastaaPoista
  84. Milla.aarros@wippies.fi

    Todella kiva tuollainen asia. Eikä oo kyl paha hintakaan sais kivoi tuotteita tuolta :)
    En oo koskaan kuullukkaan
    Ei oo facebookkia :/ :D

    VastaaPoista
  85. Trullebulle123@gmail.com

    Olen kuullut ennenkin, ja on aivan ihania! Olen suunnitellut tilaamista, mutta haluaisin ensin tosiaan hetken kokeilla! :)

    VastaaPoista
  86. soniponi1@gmail.com
    Kiva, kun arvontaa taas! :) Olen kuullut ennenkin livboxista, ja vaikuttaa kyllä tosi kivalta! Siispä osallistun tähän arvontaan, olis kivaa päästä kokeilemaan tuota :> ja tykkäsin facebookissa !

    VastaaPoista
  87. Ylikoskioona@gmail.com En oo enne kuullutkaan ja vaikuttaa tosi kivalta ! :)

    VastaaPoista
  88. hennahuhtikuu@gmail.com
    tosi kivalta ja jännältä kuulostaa, en oo kuullu ennen :)

    VastaaPoista
  89. lina.hepat@hotmail.fi

    Tää oli tosi kiva postaus! (: Ja tosi kivalta vaikuttaa toi LivBox! Ois tosi mukava kyllä päästä kokeilemaan tollasta! :) En oo koskaan voittanut mitään arvontaa, mutta toivotaan että onni potkaisi nyt :D Ja en ollut kuullut LivBoxista ennen..

    Ja tykkäsin LivBoxin Facebook sivusta;)

    VastaaPoista
  90. eveliinu8@gmail.com
    Oon kuullut ja katsonut youtubesta välillä videoita ja tollanen ois tosi kiva, mut en oo jotenkaan ikinä saanut aikaiseksi pyytä tuota tai no tilamaan.

    tykkäsin fb

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja ei oo oikeen nyt rahaakaan alkaa tuota moneksi kuukaudeksi tilaamaan. oli tosi kiva postaus ja kiva kun esittelit tuon LiveBoxin :))

      Poista
  91. wilma.lappalainen@gmail.com
    en ole ennen kuulut koko jutusta, mutta kuulosti kivalta:)
    Tykkäsin fb sivusta

    VastaaPoista
  92. ninuska76@luukku.com
    Olen kuullut jutusta, mutta en ole vielä itse kokeillut.

    VastaaPoista
  93. Alisa.kalliokoski@gmail.com
    Kivalta kuullostaa toi Livbox. En ollu ennen kuullutkaan!

    VastaaPoista
  94. suvi.s@live.fi
    Kiinnostava postaus :)
    En oo ennen tosta kuullut mutta vaikuttaa tosi kivalta:)

    VastaaPoista
  95. veera.valjakka@pp.inet.fi
    En ole ennen kuullut, mutta kuulostaa tosi kivalle :)
    Tykkäsin fb-sivusta

    VastaaPoista
  96. ssenni98@hotmail.com
    Olen kuullut, musta on kiva kun voi tututustuu uusiin tuotteisiin ja aika reilulla hinnalla siihen nähden mitä tuotteita boksista välillä löytyy ! :)

    VastaaPoista
  97. venla0001@gmail.com

    Näyttää ja kuulostaa tosi kivalta tuommoinen livbox :) olen ennen kuullut siitä mutten tiennyt mikä se on :D

    Ei oo fb

    VastaaPoista
  98. milja.miljaleinonen@gmail.com

    Itse en ole kuullut livboxista ennen, mutta nyt kun näin sinun postauksesi, haluaisin heti LivBoxin postilaatikkoon! Itelläni ei oo edes hirveesti meikkejä niin olis tosi hyödyllinen kanssa!:)

    Tykkäsin fb!:)

    VastaaPoista
  99. Hannaliinu.tinnaa@gmail.com
    Olen ennen kuullut livboxista mutta en ole saanut aikaiseksi kysyä, saisinko tilata, haluaisin kyllä!

    VastaaPoista
  100. oona.tiikkainen@gmail.com

    Oon kuullu näistä ihanista ylläri paketeista ja ois upeeta päästä testailemaan uusia kosmetiikkajuttuja! Oon kuullu livbox:sta vaan hyvää mutta itellä ei oo yhtään pakettia kotona :(

    VastaaPoista
  101. ella.teerenhovi@gmail.com
    En oo ennen kuullut tästä, mut vaikutti tosi ihanalta! :)

    VastaaPoista
  102. jennapiri@hotmail.com
    Olen katsonut paljon videoita ja kiinostunut tästä:)
    Tykkään facebookissa!

    VastaaPoista
  103. Olisi mielenkiintoista tutustua. Ei ole tuttu. annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  104. jalkanen.jenna@gmail.com
    Olen kuullut livbox:sta mutta en ole saanut aikaiseksi tilata. Tuotteet vaikuttavat tosi kivoille :) ihana toi uusi banneri muuten!:)

    VastaaPoista
  105. Ei ole tuttu. Mutta haluaisin tutustua,vaikuttaa mielenkiintoiselta. Sofia chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista
  106. nannip@wippies.fi
    Olen kuullut blogien kautta ja tuotteet on näyttänyt tosi kivoilta ja itselläkin tekisi mieli tilata!
    tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  107. idadalmiina@gmail.com

    Oon kuullu ennen kerran yhestä toisesta blogista ja moni on tota kehunu! En ole itse kokeillut, mutta kivalta idealta tuntuu :) olisi kiva kokeilla :)

    VastaaPoista
  108. jenni.anko@hotmail.com

    Oon kuullu livboxista blogeista ja videoista ja mun mielestä se vaikuttaa kivalta! :)

    VastaaPoista
  109. emilia.pennanen@elisanet.fi
    Oon kuullut livboxista ja itekkin haluaisin tilata, mutta en saa. Oon kattonu paljon muitten livbox videoita youtubesta.Ja vaikuttaa kivalta ylläriltä :D
    Tykkäsin livboxin fb sivusta :D

    VastaaPoista
  110. mariestrange(a)hotmail.com
    Olen tilaillut ihan siitä ensimmäisestä paketista lähtien..alussa paketit oli parempia, mutta silloin tilaajiakin oli vaan kourallinen.

    Tykätty fb.

    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  111. Erikan.koti@gmail.com
    En ole ennen kuullut, mutta vaikuttaa tosi kivalta. :)

    VastaaPoista
  112. nica@teepa.net
    En ole kuullut ennen LivBoxista, mutta näyttää ihan sika kivalta :) Varsinkin, kun tuosta olisi mahdollisuus löytää kivoja uusia kosmetiikka suosikkeja :)

    VastaaPoista
  113. nelli-99@hotmail.com
    Oon kuullu LivBoxista ja se vaikuttaa tosi kivalta :)

    VastaaPoista
  114. henna-hemuli@hotmail.com
    En ollut ikinä kuullut livboxista, mutta kuulostaa kyllä ihan huipulta, voisin kokeilla :)
    Tykätty

    VastaaPoista
  115. Sarg-gu@hotmail.com

    Meillekkin on tullut livbox ja oli kyllä tosi kiva. Vaikka välillä sisältö oli melko arvokastakin niin hinta silti oli alhainen. Voisin tilata uudelleen jos rahaa riittäisi.

    VastaaPoista
  116. maya87(a)netti.fi

    Oon joskus tilannutkin livboxia ja oli kyllä kiva kuukauden kohokohta ;D
    ja oon tykänny fb:ssä jo vuoden päivät :P

    VastaaPoista
  117. jessyliini@hotmail.com

    en ole ennen tälläisestä kuullut, mutta kuulostaa ja näyttää todella kivalle !

    kävin tykkäämässä :-)

    VastaaPoista
  118. linnea.lahtinen@gmail.com

    oon kuullu livboxista ja oon kauan halunnu tilata sen, mut se on vähä liian kallis mun kukkarolle:D

    VastaaPoista
  119. elssaliisa@gmail.com

    Olen kuullut, ja vaikuttaa niin kivalta, että olisi kyllä kiva kokeilla!

    VastaaPoista
  120. milla.schafer@gmail.com
    Oon kuullu ja vaikuttaa kivalta:)
    tykkäsin fb:ssä

    VastaaPoista
  121. laine.elli@gmail.com
    Olen kuullut ja vaikuttaa hyvältä, ja on kiva, kun tulee testereitä niin voi ostaa jos tykkää:)

    VastaaPoista
  122. 1. Elsaidalinnea@gmail.com
    2. Olen kuullut ja vaikuttaa mielenkiintoiselle ja hyvälle idealle.

    VastaaPoista
  123. kukkuujokuiida@gmail.com
    Oon kuullu aikasemmin ja on monesti ollu tarkotus tilata itellekkin, mutta on aina jääny tekemättä. Tää LivBox on kyllä aika hyvä juttu silleen, että kun kaikilla ei oo varaa ostaa kunnon meikkejä ja muita tälläisiä tuotteita niin saa ainakin tämän kautta näytepakkauksia ellei oikeassa koossa. Ja tykätty on fb:ssä :)

    VastaaPoista
  124. norppari00@hotmail.com
    Olen aikasemmin muutamaan otteeseen LivBoxista kuullut. Kaikki tietämäni tilaajat ovat olleet erittäin tyytyväisiä saamiinsa paketteihin. Itekki oon meinannu tilata, mutta ei vaan oo saanu aikaseks :)
    Tykätty on!

    VastaaPoista
  125. Kerttu.Hakkarainen@homail.com
    en ole ennen kuullut LivBoxista ,mutta mielestäni se vaikuttaa todella kivalta ja olisi mukava kokeilla sitä.
    facebookissa tykätty sivusta.

    VastaaPoista
  126. kaisa.kataja@nic.fi

    En ole ennen kuullut, mutta kuulostaa tosi kivalta! :)

    VastaaPoista
  127. mimosaaliisa@gmail.com

    Oon kuullu:-)

    VastaaPoista
  128. emunen@suomi24.fi

    Oon kuullut paljon Liv Boxista ja seurailen aktiivisesti sen tilaajia youtubessa ja olen aina himoinnut ja toivonut että joku tilais mulle LivBoksin kun oma kukkaro ei siihen oikein taivu. Liv Box on musta aivan mahtana juttu kun pääsis testailemaan erilaisia tuotteita !

    Tykätty :)

    VastaaPoista
  129. sirkku9@gmail.com

    Olen kuullut ja vaikuttaa tosi kivalle. :)

    VastaaPoista
  130. vici.ponihullu@hotmail.fi
    Olen kuullut ja vain hyvää! :) Olis tosi mahtavaa päästä kokeilee :) jos nyt arpaonni suosii niin eihän sitä tiedä vaikka jatkaisin tilausta sitten ;)

    VastaaPoista
  131. auroraa@live.fi
    Oon kuullu ja vaikuttaa tosi mahtavalta! Ois tosi kiva jos kolmen kuukauden ajan ois jotain mitä odottaa ja sitte päästä testailemaan kaikkee kivaa :D
    Taidan alkaa muutenki tilaamaan LivBoxia :)

    VastaaPoista
  132. armi-00@hotmail.fi
    oon kuullut ja tilannukin kerran, voitin nimittäin sellasen 3 kk paketin annien arvonnassa :) toivottavasti osuis arpaonni, ihan suuuuperkiva paketti!! :)

    VastaaPoista
  133. Tää ei oo mun oma s-posti mut äitin eli: nina.salo-kallioinen@pp1.inet.fi
    Ja en oo kuullut ennen tosta joten ois kiva voittaa kyllä :) ja kiinnostais toi paketti! Toi on just kiva jos sieltä tulee kosmetiikkaa ja tollasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ps. En oo faces joten en oikeen voi tykätä :<

      Poista
  134. Lähetin sulle pinja sähköpostiviestin :)

    VastaaPoista
  135. emmipa1@gmail.com
    En ole ennen kuullut, mutta vaikuttaa tosi kivalta! Saisi kokeilla erilaisia tuotteita joita ei välttämättä itse tule ostettua. Hieno idea!

    VastaaPoista
  136. paula.peltola@netti.fi
    olen kuullut ja seuraillut muiden bloggaajien videoita LivBoxeista youtubessa :) Tosi kivija juttuja !

    VastaaPoista
  137. katainenlotta@gmail.com ! Oi ihanan näköisiä tuotteita :) Ois kiva voittaa ! En oo ikinä kuullutkaan tuollaisesta. Tosi upee idea :)

    VastaaPoista
  138. freddyfani.ahonen@gmail.com
    Olen kuullut ehkä jossain mainittavan ja se kyllä vaikuttaa tosi kivalta!

    VastaaPoista
  139. senni.jouhten@gmail.com
    vaikuttaa kivalta, en ole ennen kokeillut.

    VastaaPoista
  140. aino.iituli@gmail.com

    En ole tilannut LivBoxia, mutta se vaikuttaa aivan ihanalta, varsinkin kun rakastan kaikkea muotia ja meikkejä! LivBoxia en ole tilannut, koska se tulisi melko kalliiksi, jos tilaisi kauan. :/

    Olen tykännyt facebook sivusta :)

    VastaaPoista
  141. tiiatuomi.00@gmail.com

    Olen kuullut LivBoxista kaveriltani jokin aika sitten. Tämä vaikuttaa kivalta ja kiinnostavalta, kun voi testailla noita juttuja, mutta ei ole oikein rahaa tilata tuollaista :)

    Tykkäsin facebooksivusta

    VastaaPoista
  142. katmi@netti.fi

    Livbox tuttu parilta kuukaudelta ja tykätty fb:ssä

    VastaaPoista
  143. jutta.s@luukku.com

    Oon kuullu! Ja joskus tilasinki sitä sen kolme kuukautta ja oli kyllä tosi mahtava juttu!

    VastaaPoista
  144. sandra.viitanen@suomi24.fi
    Olen kerran kuullut tästä liveboxista ja se on aivan mahtava, mutta en koskaan olensaanut sellaista kiska se on niin kallis:(

    VastaaPoista
  145. 1. viivi.pokela@hotmail.com
    2. Olen kuullut paljon kehuja boxista! Myös tuotteet ovat olleet mahtavia! :)

    VastaaPoista
  146. janika1998@gmail.com
    en ole kuullut aikaisemmin :)
    oma mielipiteeni Liv Boxista ton videon perusteella on että on tosi kiva ja olis kiva saada eri tuotteita kokeiltavaks ym. Eli tosi positiivinen fiilis jäi tuosta videosta =)
    ja tykkäsin FB:ssä

    VastaaPoista
  147. jennamaria.saarinen@gmail.com

    Oon kuullut aikasemmin ja päässyt tutustumaan pakettiin kaverin kautta (:

    VastaaPoista
  148. alinaleskinen636@gmail.com
    en ole aikaisemmin kuullut livboxista, mutta olisi hauska kokeilla sitä :)

    VastaaPoista
  149. v.s.e.mannila@gmail.com
    Oon kuullut aiemminkin, mutten vaan saanu aikaseks tilata livboxia. :)

    VastaaPoista
  150. pinj4@hotmail.com

    En ole kuullut aikaisemmin, mutta vaikuttaa kyllä kivalta ja olisi mukava kokeilla! :)

    VastaaPoista
  151. tarukoo@luukku.com
    olen kuullut livboxista ja katsonut youtubesta videoita ja vaikuttaa tosi kivalta :)!

    VastaaPoista
  152. soffusuffeli@gmail.com
    Olen ehkä joskus kuullut tuosta, mutta tuli hieman uutena. Vaikutaa kivalta olisi kiva myös kokeilla :)

    VastaaPoista
  153. heppasanu@hotmail.com
    Olen kuullut youtubesta. Vaikuttaa tosi kivalta. Paketissa näyttää olevan mielenkiintoisia tuotteita, joten haluaisin testata. :D

    VastaaPoista
  154. annimyl@suomi24.fi
    En ole ikinä ennen kuullut, mutta kiinnostuin heti! Näyttää erittäin mukavalta ja näppärältä! :)
    Tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  155. 1. aune.nieminen@gmail.com
    2. En ole kuullun Livboxista ennen, mutta ompas mainio keksintö! Heti oli pakko päästä selaamaan nettisivut läpi. Kuulostaa lupaavalta!
    3. Tykkäsin sivusta facebookissa.

    VastaaPoista
  156. neanoorasofia@gmail.com
    Vaikuttaa tosi kivalta ja en oo ennen kuullu :)
    Ja tykkäsin fb sivusta:)

    VastaaPoista
  157. riinariina98@gmail.com
    en ole ikinä kokeillut mutta olen kuullut ihmisiltä hyvää palautetta ja olisi kiva joskus itsekkin kokeilla.
    Tykkäsin fb sivusta.

    VastaaPoista
  158. jassunlife@gmail.com
    Tätä blogia on aina muutenkin lukea eikä vaan arvonnan takia kommentoida
    Toi on kuulostanut tosi kivalta kun oon jo parisen kertaa kuullut tästä boxista.
    Ja tykkäsin fb sivusta :D

    VastaaPoista
  159. erika.ahtiainen@hotmail.com

    En ole aiemmin kuullut livboxista, mutta vaikuttaa varsin edulliselta ja kivalta. Saa edullisesti tuotteita kokeiltavaksi ja sitä kautta varmasti löytää itselleenkin jotakin sellaista, mitä ostaa myöhemmin uudelleen :) olisi todelle kiva saada kolmeksi kuukaudeksi tälläinen kokeiluun ja sitten voisi harkita jopa jatkamista ihan itse!

    VastaaPoista
  160. nelkki01@gmail.com
    Olen kuullut livboxista paljon hyvää ja itsekkin sellaisen haluaisin. Livboxista voi löytää uusia lemppareita.

    VastaaPoista
  161. panskujau@gmail.com

    Livboxista olen kuullut aiemmin, mutta tällä hetkellä ei ole rahaa tilata sitä, vaikka sellainen mukava olisikin. Toiseksi mua ihmetyttää se, että jos sen tilaa niin ei tule vielä seuraavassa kuussa, joten en oo vielä tilannut ollenkaan koska en jaksaisi odottaa pakettia :D

    Ja tykkäsin fb

    VastaaPoista
  162. kaljukeiju@gmail.com

    Olen kuullut Livboxista ja tilauskin on juuri meneillään, mutta päättyy pian = jatko ei olisi pahitteeksi, sen verran ihanaa saada näitä kuukausiylläreitä :)

    VastaaPoista
  163. lotta.kemppainen@hotmail.com

    Olen muissa blogeissa ja vlogeissa nähnyt livboxia, mutta en oo koskaan tilannut. Oon kuitenkin hirmu kiinnostunut mutta ei oikein olis sellaseen varaa vaikka kovasti sen haluisinkin. Tykkäsin FB-sivusta!

    VastaaPoista
  164. Moi! Tää ei kyllä liity mitenkää aiheeseen, mutta mikä ratsastuskypärä sulla on?:) Sun blogi on ihana!:D

    VastaaPoista
  165. amanda-lahtinen@hotmail.com
    oon kattonut livbox videoita youtubesta ja törmännyt monessa blogissa livboksiin.
    tykkäsin fb sivusta

    VastaaPoista
  166. Yhtenä kuukautena mulle tuli livbox ja ihastuin siihe ihan täysin! Kiinnostaa
    suvi.lahdemaki@gmail.com

    VastaaPoista
  167. ilevanoja@gmail.com
    oon kuolanut livbox'sia jo aivan liian pitkään. Jos ei nyt arpaonni suosi niin täytyykin tilata ;) tykkäsin äfbeessä!

    VastaaPoista
  168. 99blea@gmail.com
    Oon joskus kuullut tästä, ja miettinyt tilaamistakin mutta en kuitenkaan jostain kumman syystä tilannut, vaikka on kyllä pitänyt. Ja nyt olisi ihan mahtavaa saada koittaa se kolme kuukautta!
    Ja tykkäsin fb sivusta. :)

    VastaaPoista
  169. mimosaaliisa@hotmail.com

    oon kuulut:-)

    VastaaPoista
  170. katariina.savolainen@hotmail.com
    olen kuullut jo paljon ja niiin pitkään halunnut tilata sellaisen, mutta en koskaan ole saanut aikaiseksi edes kysyä:D
    ja Tykkäsin fb:stä

    VastaaPoista
  171. emma-rawwrr@hotmail.com

    oon haaveillu livboxin ostamisesta varmaan vuoden verran ja koittanut vihjailla sen tilaamisesta jopa poikaystävälle mutta vielä sitä ei oo tullu tehtyä :/ ois ihana aina kerran kuussa saada se postissa ja saada monia eri tuotteita kokeiltavaksi :3

    VastaaPoista
  172. eve.kinnunen@windowslive.com

    oon nyt intoillu noista livbox videoista, ja meinannu tilatakkin. on mun mielestä tosi mukava idea tollanen livbox, että tulee aina yllätyksenä.
    kävin tyksimässä facebookissa :-)

    VastaaPoista
  173. sopeutuja(at)hotmail.com

    Livboxista olen kuullut paljon hyvää, että sieltä voisi löytää helposti uusia suosikkituotteita. Ja onhan se aina ihana yllätys, kun sellainen boxi tulee itselle! En ole kyllä koskaan kokeillut itse vielä, mutta harkitsen. Olisi myös mukava lahjaidea vaikka ystävälle.

    Tykätty on myös fb:ssä!

    VastaaPoista
  174. mirjami.hyvonen@luukku.com
    Mun mielestä se on tosi hyvä ja edullinen.

    VastaaPoista
  175. pinaje(at)wippies.fi

    Olen kuullut livboxista ja seuraillut boxien sisältöjä mielenkiinnolla, jahkaillen itse raaskisiko vai ei tilata ;) Tuo maaliskuun boksi on ehkä yksi parhaimmista sisällöltään. Tykkään konseptista todella paljon, mielestäni hyvä tapa tutustua eri tuotemerkkeihin ja uutuustuotteisiin. saa tuntumaa tuotteisiin joihin ei olisi kaupassa tullut edes kiinnitettyä huomiota :) Luulenpa että jos tällaisen 3kk:n tilauksen arvonnassa voittaisin, olisin sen jälkeen niin koukussa, että olisi pakko jatkaa asiakkaana :D

    VastaaPoista
  176. varmaan ihan kiva uutuus paketti!!
    arja.katariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  177. antsupony200@gmail.com
    en ole koskaan ennen tiennyt mutta vaikutta todella kivalta!

    VastaaPoista
  178. annamooi@hotmail.com

    oon miettiny tosi paljon livboxin tilaamista, mutta en oo koskaa saanu aikaseks.. :)
    Tosi edulline ainaki!

    VastaaPoista
  179. LilleeKillee@gmail.com

    Oon kuullu, mutta mulla on vähä ristiriitaset mielipiteet tohon boxiin ja sen takia ois kiva saada sellainen nii vois saada vahvistusta mielipiteilleni.

    VastaaPoista
  180. lapinkangaslinda@gmail.com
    Olen kuullut ja nähnyt muissa blogeissa ja aivan ihania tuotteita. Olen myös harkinnut livboxin tilaamista mutten ainakaan vielä ole tilannut. :)

    VastaaPoista
  181. Taralyydia@gmail.com
    Fbssä jo tykkään! Olisi kiva saada kokemusta boxsista ja sen tuotteista ja olisi kiva löytää boxin avulla jotain uutta kivaa!:)

    VastaaPoista
  182. alise.n00@gmail.com
    En ollut tiennyt aikaisemmin livboxista , mutta vaikutti kiinnostavalta ja tavaroiden määrään ja oikeaan hintaan katsoen paketti on aika halpa :) Voisin tilatakkin ;)))

    VastaaPoista
  183. suvi.k@live.fi
    En aiemmin ollut kuullut koko livboxista. Kuulostaa kuitenkin tosi kivalta ja on myös aika edullinen. :)

    VastaaPoista
  184. pinja.pakkila@hotmail.com

    Olen kuullut LivBoxista aikaisemmin toisen blogin kautta ja boksi vaikuttaa mielenkiintoiselta ja videoiden perusteella hyvältä. Vielä en kuitenkaan ole tilannut boksia. :)

    VastaaPoista
  185. 1. Tykkään paljon sun blogista, ja varsinkin nyt, kun olet vaihtanut lifestyle puolelle! Ulkoasu on ihanan tyttömäinen ja söpö, juuri sellainen mistä itsekkin pidän! :)
    2. vilm@live.fi
    3. Olen kuullut livboxista ennenkin, ja se vaikuttaa todella kiinnostavalta. Olisi todella ihanaa saada livbox 3 kuukaudeksi, koska silloin saisi testata kaikenlaisia tuotteita, joista ei ole välttämättä ennen kuullutkaan. Voisi löytää uusia lemppareita, ja tämän kautta myös suositella livboxia muille!
    4. En omista fb:eetä.

    VastaaPoista
  186. 1)Sinulla on ihana blogi ja sitä on tosi kiva seurata.
    2)tarukarita@gmail.com
    3)En ole kuullut aiemmin livboxista,mutta kun katselin sivustoa ja blogia kiinnostuin heti. Olisi kiva päästä kokeilemaan uusia tuotteita.
    4)Tykätty fb:eestä

    VastaaPoista
  187. iidaj@hotmail.com

    Olen kuullut ennemmin. Boxi kuulostaa todella kivalta, mutta hinta tulee vastaan. Olen miettinyt sen tilaamista jo monta kuukautta. Toki välillä voi tulla sen verran/hinnahtavia tuotteita normi koossa, joka ylittää boxin hinnan, se on hieno juttu. Pidän myös eri tuotteiden kokeilusta.

    VastaaPoista
  188. satu.kissa@hotmail.com

    En oo ennen kuullutkaan livboxista, mutta se vaikuttaa mahtavalta ja kun oon tällänen että turvaudun vanhaan ja tuttuun niin sen avulla pääsis kokeilemaan kaikkea uutta! :D

    VastaaPoista
  189. jelena.nieminen@hotmail.com

    LivBoxista olen lukenut paljon blogeista. Itse en ole pääsyt testaamaan. Vaikuttaa aivan mahtavalta!

    VastaaPoista
  190. irmeli.nieminen@hotmail.com

    Olen luullut ja lukenut netistä. Haluisin itsekin päästä testailemaan!!:)

    VastaaPoista
  191. linnuton.puu@hotmail.com

    Blogeissa olen törmännyt. Tarkemmin en ole tutustunut, joten en osaa sanoa mielipidettäni. Vaikuttaa kyllä ihanalta... Ois kiva päästä kokeilemaan.:)

    VastaaPoista
  192. jelluna8@hotmail.com

    Uusi juttu minulle tämä. Ois kiva päästä testailemaan.

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.