maanantai 16. joulukuuta 2013

Joulukilpailu, luukku 16



Palkintona 150 dollarin joululahjakortti Sheinsiden verkkokauppaan, joka on melko samaa luokkaa euroihin muutettuna.Sheinsideltä löytyy paljon vaatteita ja asusteita ja varmasti kaikille mieluisia juttuja :)

 Ja osallistumis ohjeet tulee tässä:

1. Kirjaudu Sheinsiden sivulle TÄSTÄ
2. Kommentoi ilmoittautumisesi ja laita mukaan oma sähköposti osoitteesi (sama millä kirjauduit sheinsidelle)

Otan yhteyden arvonnan voittajaan 21.12.2013
Onnea kaikille osaanottajille!


348 kommenttia:

  1. Olen jo aikasemmin sinne liittyny :)
    idaliina.heikkila@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. kirjauduin, mansikkapehmis000@gmail.com

    VastaaPoista
  3. oon kirjautunu jo aikasemmin :)
    nina.tuominen97@gmail.com

    VastaaPoista
  4. palleropony@gmail.com
    Kirjaudun Seinshinen sivuillle! :)

    VastaaPoista
  5. Olen jo aikasemmin sinne liittynyt!(:
    harpih00@gmail.com

    VastaaPoista
  6. ronjaemmiwilhelmiina@gmail.com

    VastaaPoista
  7. kleinerandroid95@hotmail.com :-)

    VastaaPoista
  8. Oooij taas arvonta!

    parasystavani@gmail.com

    VastaaPoista
  9. kirjauduin :) jeminako(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Olen jo aiemmin liittynyt sinne. :)
    suvituulia11@luukku.com

    VastaaPoista
  11. Tosi kiva blogi :) sinut on haastettu -> ellipo.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. Kirjauduin, mosse.eskelinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Osallistun!
    mira.paretskoi@hotmail.fi

    VastaaPoista
  14. Ilmottauduin!:)
    millaaurala@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Kirjauduin !
    hanza.marttala@gmail.com

    VastaaPoista
  16. forewer.forewer.forewer@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Oon aijemmin jo liittyny
    minna.harju@fimnet.fi

    VastaaPoista
  18. Mukana ollaan, senni.tolonen@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Jeaap osallistuin :)

    panskujau@gmail.com

    VastaaPoista
  20. iirisida@hotmail.fi

    Olin jo aijemmin rekisteröitynyt sheinsideen (:

    VastaaPoista
  21. ilmoittaudun mukaan :)
    mimosak.96@gmail.com

    VastaaPoista
  22. osallistun :>

    sofiiiaa@hotmail.fi

    VastaaPoista
  23. ellaaaurora@hotmail.com

    ja oon jo aikasemmi rekisteröityny sheinsideen :)

    VastaaPoista
  24. anni.vilhelmiina@luukku.com
    Olen rekisteröitynyt jo aiemmin.

    VastaaPoista
  25. erika.kariluoto@gmail.com olen rekisteröitynyt jo aikaisemmin:)

    VastaaPoista
  26. erika.kariluoto@gmail.com olen rekisteröitynyt jo aikaisemmin:)

    VastaaPoista
  27. osallistuin, säpö: reettamalinen@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Osallistun
    aaaanniina96@suomi24.fi

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.