lauantai 19. lokakuuta 2013

382. Horse Show 2013 -videopostaus

Moikka :) Tulin juuri kotiin yli neljän tunnin automatkalta ja heti kun purin tavarat ja kävin ottamassa hepat sisälle avasin koneen ja laitan äkkiä tämän videopostauksen. Oltiin siis stadissa kokonaiset kolme päivää ja hihsissä vain perjantaina. Kuitenkin oli taas todella mukavaa ja suuri yllätys kuinka moni lukija tuli innokkaana moikkaamaan, juttelemaan tai ottamaan kuvia! Tällä kertaa ei tullut kauhean pitkää videota, koska kuvattiin pelkästään itse tapahtumasta eikä ollenkaan muilta päiviltä tai matkoilta...


Tulossa on vielä kuvapostausta ja ostosten esittelyä, mutta tältä erää olen niin väsynyt ja täynnä heppailua että taidan tehdä väliin yhden perus postauksen ja sitten taas hihssi tunnelmiin :)

Ja hei tänne on muuten satanut ihan reippaasti lunta! Oli ihana tulla kotiin ja matkan aikana seurata kun lumi koko ajan vaan lisääntyy ja meillä kaikki alkaa olla valkean lumen peitossa, vaikka helsingissä oli lähes kesäistä ja puissa oli paljon keltaisia lehtiä jäljellä. Toivotaan nyt että lumi pysyy eikä sula pois. Tietenkin hevosille tulee jo tilsoja ja kenttä on jäässä, mutta kuitenkin toivon että säästytään kauheilta kura jää keleiltä.


Nyt Lähden jatkamaan ihan muita hommia ja huomenna palaillaan!


40 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) ! Kerranki oon päässy ensimmäisten joukkoon!

    VastaaPoista
  2. Voiku oisin päässy tonne hihsiin... No ens vuonna sitte ;)

    VastaaPoista
  3. Kiva video! Teekkö sääki ostosvideon niinku Tiia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja teen kuvapostauksen yhteyteen varmaan esittelyn kuvilla :)

      Poista
  4. Pistin yhteiskuvaa bonboni faceen

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Oot söpö! Rakastan sua<333333333333

    VastaaPoista
  7. hahhah siellä mä oon :D oli tosi kiva nähä teijät livenä, eikä aina täältä netin kautta (:

    VastaaPoista
  8. Jes 20 ekan joukos paitsi ketä kiinnostaa tämmöinen

    VastaaPoista
  9. Voii eiih :D mä oon tossa videossa XDD Oli ihan super kiva nähä teidät tuolla♥ Ootte ihan mahtaviiii!!:)

    Ja ihana video muuten!:)

    VastaaPoista
  10. Kiva video! ;)
    Toi musa on muuten sairaan ihana. (toi jota käytätte useesti myös ratsastus-ja pikakelauskohdissa...) Se jää soimaan päähän! :D

    VastaaPoista
  11. Katoin videon jo Tiian blogista mutta kiva postaus :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin on jo lunta mutten usko että yhtä paljon kuin teillä...

      Poista
  12. Mitä järkeä pistää tommosia et Jes olin esim.30 ekan joukos. Tämä kommentti on tarkoitettu yllä olevalle anonyymille. Kommentoikaa jos olette samaa mieltä. Mäkin olin siellä ja näin teidät en vaa kerinny tulla moikkaamaan. Voisitko tehdä Mintusta ja Armista postauksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en varmaan ainakaan vielä mutta itsekkään en oikein ymmärrä noita monesko oli kommentteja :D Mikäs siinä jos tykkää mutta vähän rasittaa lukea aina monesko oli kun ideana on kommentoida sillonkun haluaa ja näkee tämän eikä mahdollisimman nopeasti...

      Poista
  13. Tosi kiva video ja postauks muutenki :)

    VastaaPoista
  14. Kiva postaus! Olisin halunnu tulla juttelee mutt en uskaltanu:S istuttiin teijän vieressä katsomossa:D oon siis se joka oli kaikista pieninXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja en kyllä kattonu nii tarkasti kuka pieni enkä ees nähny teitä :D

      Poista
  15. montaki senttiä teillä on lunta? en nähny teitä hihsissä? olispa kivaa jos täällä etelä-suomess aolisi lunta eikä sulaisi loppuviikolla !!! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä montako senttiä mutta aika valkeaa alkaa olla :)

      Poista
  16. kiva postaus ja vähä moni pyys teiltä kuvaa ! :D

    VastaaPoista
  17. Voi hitsi, mie olin kans siell, mutta en kerenny moikkaamaan teitä, kun hävitin teidät :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ei :D olisit tullut käymään siellä Vudekalla sillon..

      Poista
  18. Moi ihana postaus ja video taas! :) tiedätkö teettekö tänä vuonna joulukalenterin?

    VastaaPoista
  19. Joka toinen bloggaaja toivoo ettei lunta tule ja joka toinen että tulee :D

    VastaaPoista
  20. Moi Pinja. Lähetin sulle gmailin viestin! :) sori ku ilmotin täällä siitä ja hyvä postaus

    VastaaPoista
  21. Ihana postaus! :-) Näin teidät siellä, olin aika lähellä teitä mutten viitsinyt moikata koska en uskaltanut .. ;D

    VastaaPoista
  22. Oikeesti oon niin kateellinen teille!Molemmilla on omat hepat , teillä on oma talli ja hyvä kenttä , valmentajat ja kaikki i phonet ja i padit , teiän äiti vie teitä kisoihin.Teillä on varaa matkustaa kaikkiin isoihin hevostapahtumiin suomessa ja samalla olla yötä hotelleissa!Ja sitte vielä tietokoneetkin matkalla mukana!Molemmilla on myös omat skooterit ja käytte aika usein ostelemassa uusia vaatteita!Oon niin kateellinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon: Ja oon kyl vasta 10v,enkä ole heppa fani mut pidän hepoista mut rakastan kaneja♥!

      Poista
  23. Moi Pinja! Mä oon sun ja Tiian fani. Saisinko mä tulla joku viikonloppu teille ratsastamaan, mut mä asun kyl Pyhäsalmessa, ja mä oon ratsastanu jo 6uus vuotta, sopisko se teille jos mä tulisin ratsastamaan Lillillä tai Voitolla. Muuten mikä teijän osoite on?

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.