perjantai 4. lokakuuta 2013

371. Helsinki International UB Horse Show 18. Lokakuuta

En tiedä olenko muistanut tänne blogiin kertoa, että ollaan menossa perjantaina 18.10. Helsingin Horse Showhun. Monelle se on tuttu tapahtuma ja ollaan oltukkin siellä parina muunakin vuonna. Tänä vuonna mennään vaan yhtenä päivänä ja luvassa on varmasti taas jonkinlaisia postauksia tai videota. Viime vuoden Horse Show videoihin pääsee tästä ja tästä linkistä. Minulla on muuten 16. päivä tätä kuuta myös synttärit ja ne sattuu juuri syyslomalle, joka on ainakin meillä Kuopiossa ei ensi vaan sitä seuraavalla viikolla. Täytän vihdoin 15!

Ollaan oltu monissa eri heppatapahtumissa ja siellä on ollut paljon innokkaita lukijoita jotka ovat käynneet moikkaamassa ja ottamassa yhteiskuvia. Nyt meillä onkin Horse Showssa Vudekan kanssa pientä suunnittelua että minä ja Tiia mennään Vudekan pisteelle väliaikoina ja siellä voi sitten tulla juttelemaan. Meillä onkin yksi juttu mitä ei olla vielä kerrottu ja se liittyy myös tuohon Horse Show juttuun. Vudeka toimii muistaakseni Valio baarin vieressä osastolla 318B, ja meidän pitää vielä miettiä ja sopia tarkemmat ajankohdat millon me ollaan paikalla :)

Tällä kertaa vähän lyhyempi postaus ja pelkkä tälläinen ilmoitus asia niin varmasti ehdin ajoissa laittaa tietoa, että tosiaan ollaan perjantaina paikalla. Nyt pitää alkaa muokkailemaan videopostausta eiliseltä kun Sini meni Lillin...

Oletteko te tulossa perjantaina tai muina päivinä hissiin ?


66 kommenttia:

  1. Kiva postaus!:) ja mäki tuun sinne!!:))

    VastaaPoista
  2. Oon tulossa kanssa perjantaina tonne hissiin! :D Olis kiva nähdä teidät siellä! :-)

    VastaaPoista
  3. Olen tulossa :) oletteko koko päivän?

    VastaaPoista
  4. Kiitti tiedosta:))

    VastaaPoista
  5. mitä ostit sillon hevoset stadikalta ?

    VastaaPoista
  6. En ole tulossa ja onko siis sunki synttärit 16 lokakuuta, mullakin on synttärit sillon mutta täytän vasta 11 :)

    VastaaPoista
  7. Mitä? Luulin että täytät 16 kun säähä ajelit skoballa ja sillee ? Siinä yhes videos ku tulit pitämästä liikkakerhoo tai jtn nii kuvastis ku ajoit skobal ?! Ja ku oot laittanu skobastas tääl blogin puolel kuvii nii luulin että oot 15 :DDD hyvä mä !

    VastaaPoista
  8. Miten sä voit ajaa skopalla jos täytät nyt vasta 15 ? :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eihä siihe ajamiseen ikää tarvita :D

      Poista
    2. Mä meen sunnuntaina hissiin

      Poista
  9. yhyy jos mä pääsen ni meen luultavasti 17 päivä :(

    VastaaPoista
  10. Mä meen perjantain hyppää sinne:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu cuul :D millä hepalla ja mihin luokkaan?

      Poista
    2. Tuun mun ponil ja niihi amateurtour- finaali luokkaa :)

      Poista
  11. Sulla on aivan ihana blogi! Kirjotat tosi kivoja juttuja♥

    Voisitko käyä kattomassa mun ja mun parhaan kamun blogin? Oisi myös kiva jos liittyisit lukiaksi koska meillä on tällä hetkellä vain yksi lukia mutta kommentoisitko edes? :D

    http://shetlanninponitt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ärsyttävää kun mainostit blogias jo Tiiankin blogissa!!! Huomasin vaan, mutta senkus kerjäät tuolleen niitä lukijoita...!

      Poista
    2. saa kai nyt mainostaa blogia ääliö!! hyvä on anonyyminä sanoo!

      Poista
  12. Mä olen tulossa ! :) yhtenä päivänä vaan :)

    VastaaPoista
  13. Muistan ku eilisen kun julkasit 14 vuotis synttäri postauksen :D Etukäteen onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haa mitä ees kirjotin siihe :D ja kiitti etukäteen!

      Poista
  14. Mä olen tulossa kaverin kanssa juuri perjantain =) ja tullaa moikkaamaan ja etukäteen paljon onnea!

    VastaaPoista
  15. Tiia oli ilmoitellut aikoja sitten tuosta päivästä facessa, sieltä luin ja varattiin ihan teidän takia liput perjantaille:D No vitsi vitsi ihan lisänä teidöt saatiin:) ihan varmana tullaan moikkaamaan jos vaan löydetään:)

    VastaaPoista
  16. miten sulla voi olla mopokortti jos nyt vasta täytät 15v.? :DD

    VastaaPoista
  17. Mä tuun lauantaina, ja esiinnynkin siellä silloin! :)

    VastaaPoista
  18. Tää sun blogi on tosi hieno ja kivoja postauksia teet! Ja ne on tehty ajatuksella eikä vain lätkitty sanoja sinne sun tänne :) Ja kuvat on hyvänlaatuisia ja tarkkoja!

    Mä oon tulossa hyppäämään torstaina ja perjantaina, sit meen viel lauantain ja sunnuntain kattomaan :)

    VastaaPoista
  19. Ihan kuin olisin jostain lukenut että olisit jo jossain skopella ajanut. Siis ihan kaupungissa eikä missään kotitiellä :)

    VastaaPoista
  20. Oon tulossa lauantaina, mutta oon tuttujen heppakaupalla töissä siellä :D

    VastaaPoista
  21. Onko se neljänä päivänä`?

    VastaaPoista
  22. oon tulos myös perjantaina sinne ja olis kyl kiva nähä teijät.. pakko tulla moikkaamaan teitä...

    VastaaPoista
  23. Sul on synttärit mun nimpparina :3 en ole vielä varma tuunko hihsiin, tuskin, jossen sitten mee ihan extempore sinne :)

    VastaaPoista
  24. ton postauksen jälkee sulla on tossa et mielipide.niin sulla on siinä noita hymymerkkejä ja tollasii.niin ois jotenki selkeempää jos siinä olis et kyllä ja ei.tai siis et kysyttäis eka et piditkö ja vastauksina olis kyllä ja ei.toivottavasti tajusit:DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutku se on nii tyly että kyllä vai ei :D

      Poista
  25. Hahaha mullaki on 16.10 synttärit!!!!:):);)

    VastaaPoista
  26. Noni just, taas sattu sillee, et en just sillon perjantaina pääse, ku lähetään Vierumäelle.. Tyypillistä mun tuuria. :D

    VastaaPoista
  27. Mä olisin tullu mun kaverinkaa mut ollaan just silloin kanarialla...:/

    VastaaPoista
  28. Jes, toinen mahdollisuus nähä teiät, kun en stadikalta löytänyt :D

    jadeslifestyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu ja tuolla ollaan sitten siellä vudekan pisteellä niin ainakin kaikki jotka haluaa löytää niin pääsee helposti sinne :D

      Poista
  29. hei mulla samana päivänä synttärit!:D täytän vaan 16

    VastaaPoista
  30. Oih... Etukäteen onnitteluja lempibloggaajalleni!<3

    VastaaPoista
  31. Mä en pääse sinne enkä oo ees ikinä ollu minkä laista siellä on

    VastaaPoista
  32. Kiva postaus! Mäkin tuun ehkä sinne ja haluisi kyllä nähdä teidät! :)

    VastaaPoista
  33. Synttärionnittelut! Mun kaverilla on samana päivänä synttärit kuin sulla :) Se täyttää 11. On taas mukava lukea sinun ja Tiian postauksia Horse Showsta :)
    Pari kysymystä:
    Ratsastaako Sini usein teiän hepoilla?
    Minkä ikäinen Sini on?
    Ja onko sillä omaa blogia, nettisivua yms.?
    Sori kun kyselen Sinistä täällä, mutta olen vain utelias... :)

    VastaaPoista
  34. tuun ehkä perjantaina, jos saan taas yhdestä paikasta liput (: näin sut viimevuonna siellä perjantaina! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho edellinen kommentti tuli anonyyminä.. :DD mutta muistan aika hyvin vieläkin ekan postauksen sun blogista jonka luin, ja se oli se synttäripostaus ja kommentoin siihen ja olin niin iloinen kun sain vastauksen :D !

      Poista
  35. Olen tulossa kaverini kanssa sinne perjantaina :) Toivottavasti nähdään teidät siellä!

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.