maanantai 16. syyskuuta 2013

363.Hööks -arvonta

Moikka :) nyt ollaan kotiuduttu helsingistä. Matka ja itse hevoset stadikalla tapahtuma oli tosi kiva ja toinen osa videopostauksesta on tulossa kunhan Tiia ehtii muokkailla sen. Pari kuvaa matkalta ja sitten itse arvontaan. Ja osteltiin heppa juttuja mtkalta, niin niistä tulossa myöhemmin ihan omaa videota tai kuva postausta!


 Elikkä arvonnassa olisi tarjolla kaksi Hööksistä ostettua juttua. Ja lahjakortti jonka voitimme sinne jonkin aikaa sitten, teidän äänestyksillä niin siitä osa on käytetty näihin arvonnan järjestämisiin :) Toivotaan että kaikille mieluinen kohde ja Tiian blogissa on myös arvonta käynnissä niille joille tämä ei kelpaa tai muusta syystä ei kiinnosta.




Eli arvonnassa kahdet pinkki,violetti valkeat päitset. toiset on kokoa COB ja toiset FULL eli pitäisi mennä sekä tosi isoille että aika pineillekkin hepoille. Soljet on hopeiset ja ainakin kun Voitto ja Lilli koeajoivat ja kuvattiin päiset niin ne sopi hyvin päähän ja oli tosi kivan näköiset. Tekee mieli ottaa Lillille omaksi ne pienemmät!

Mutta nyt ARVONTAAN OSALISTUMINEN:

ilmoita itsesi mukaan arvontaan kommentilla joka suoritetaan  23.9.2013 

1. Sinun tulee olla Bon Bon sivun tykkääjä facebookissa 
2. ja blogin rekisteröitynyt lukija
3. Kerro kommntissa sähköposti osoitteesi

+ Ilmoita kommentissa haluatko cob vai full kokoiset päitset

sitten vain osallistumaan! Arpaonnea kaikille osallistujille :)


835 kommenttia:

  1. Pitäskö osallistuu?

    VastaaPoista
  2. horse-jumppi@wippies.fi

    Koolla eiväliä!

    VastaaPoista
  3. kanelikakku@gmail.com
    Olen lukiaj ja tykännyt fb:ssä :) Cob koikoinen

    VastaaPoista
  4. s.konola@kotinet.com

    Full koko :)

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. essibosse@gmail.com

    + mieluiten COB kokoiset ;)

    VastaaPoista
  7. Ei vittu eiks teil MUKA oo varaa antaa yhtään kalliimpaa ku ostelette ite jotai KL:LLÄÄÄ !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osta ite ku eioo sull varaa, makso nä palkinnit yhteensä kumminki jotai 30e

      Poista
    2. Noi kappale hinta on mun muistaakseni noin 5,90e

      Poista
    3. Näittenkin arvontojen palkintoihin meni aika paljon rahaa joten eka anonyymi voisit olla tyytyväinen...

      Poista
  8. hhanskumoi@hotmail.com ja full :)

    VastaaPoista
  9. titta.tiikeri@netti.fi

    koolla ei väliä!

    VastaaPoista
  10. essi.kapiainen@hotmail.com - full koko (:

    VastaaPoista
  11. Tykätty on ja luen!

    sviuh@outlook.com

    cob :----)

    VastaaPoista
  12. iida.viitakangas@luukku.com
    Mielellään full, mutta itseasiassa ihan sama :)

    VastaaPoista
  13. Tykätty ja luen!
    jenni.taivassalo1@luukku.com
    full(:

    VastaaPoista
  14. olen lukija ja tykännyt face sivus! Ja COB!

    heppahullu@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. oon sivun tykkääjä ja blogin rekisteröityny lukija

    tittatihula.blogger@gmail.com cob :)

    VastaaPoista
  16. juuliska88@gmail.com

    FULL koko ;)

    VastaaPoista
  17. ellen.nirhamo@kolumbus.fi

    COB olis kiva mutta ei sillä niinkään väliä :)

    VastaaPoista
  18. Tykätty ja olen rek.lukija :)!
    roosaa.emiliaa@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Tykätty + lukija :)
    linda.ervasti@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  21. elli.toiviainen@hotmail.com


    FULL :)

    VastaaPoista
  22. mimmi.suntela@gmail.com ja cob kokoa + en jaksanu kirjautuu sisään mutta oon lukija ja oon tykänny facebookissa! :D

    VastaaPoista
  23. linnea.niemi@saunalahti.fi ja cob

    VastaaPoista
  24. Olen lukija + facebook tykkääjä:)Ja oikeastaan ihan sama kumman kokoiset:D
    sennura.risainen@gmail.com

    VastaaPoista
  25. nea.kukkula3@gmail.com olen rek. lukija, tykätty ja Cob kokoiset :)

    VastaaPoista
  26. Lukija, tykätty yms. :)
    veera.saarinen@hotmail.fi
    cob

    VastaaPoista
  27. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  28. saaruska16@gmail.com
    cob (mutta ei haittaisi full kokoisetkaan, niillekkin olisi käyttöä, eli melkeinpä ihan sama..)
    olen tykännyt ja rekisteröitynyt lukija:)

    VastaaPoista
  29. tykätty ja rek. lukija

    hyytiainen.mila@gmail.com
    COB

    VastaaPoista
  30. lukija ja tykätty on! :)
    freddyfani.ahonen@gmail.com
    full

    VastaaPoista
  31. Tykkään fb-sivusta ja oon lukija. Cob kokoset :)

    karkki.masu@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. tykännyt, rekisteröitynyt lukija

    reveski11@gmail.com
    FULL-kokoiset

    VastaaPoista
  33. lukia, tykätty :)
    tiia.porkola@gmail.com
    Full

    VastaaPoista
  34. Oon tykänny fb ja oon rekisteröitynyt lukija. nadjapostari@gmail.com ja FULL

    VastaaPoista
  35. hepsukkahepo@gmail.com
    full
    olen tykännyt ja rekisteröitynyt lukia :)

    VastaaPoista
  36. tykkään fb ja lukja :)
    nellya-98@hotmail.com
    cob koko :)

    VastaaPoista
  37. rooss97@hotmail.com

    ei väliä!

    VastaaPoista
  38. nieminen-@hotmail.com

    Full

    ja olen tykänny niin facebook-sivusta ja olen myös blogin lukija

    VastaaPoista
  39. Olen tykännyt facebook sivusta ja olen blogin rekisteröitynyt lukija. :)
    eve.heiskanen@gmail.com
    FULL

    VastaaPoista
  40. texi98love@hotmail.com

    Cob koko mut Full kokokin käy :)

    VastaaPoista
  41. Olen tykännyt ja olen lukija.

    Elsaidalinnea@gmail.com

    Mielummin Cob-kokoa:)

    VastaaPoista
  42. Tykkäsin fb-sivusta ja oon lukija :)
    rossikaisa@hotmail.com
    Riimut kokoa cob.

    VastaaPoista
  43. Olen tykännyt facesivusta ja olen rekisteröitynyt lukija:)

    charlotta.akerblom@surfnet.fi

    FULL

    VastaaPoista
  44. essihur@hotmail.com
    Cop kokoiset.
    Tykätty+lukija

    VastaaPoista
  45. riio99@hotmail.com

    ja Cob koko :)

    VastaaPoista
  46. ekki97@hotmail.com
    Full kokoa :)

    VastaaPoista
  47. annna.e.heikkila@gmail.com

    full-koko

    VastaaPoista
  48. sara.lopponen@hotmail.com

    Ja kokoa COB :)

    VastaaPoista
  49. jutta.puronaho@hotmail.com
    cob

    VastaaPoista
  50. sanna.niemi1@luukku.com

    Kokoa Cob!:)

    VastaaPoista
  51. karo.hyrkas@hotmail.com

    koko olis Cob

    VastaaPoista
  52. Oon lukija ja tykännyt fb-sivusta :)
    kanerwa.m@gmail.com
    cob :>

    VastaaPoista
  53. ida-maria.huhtala@pp.inet.fi

    Full kokoisena.

    VastaaPoista
  54. sanna.niemi1@luukku.com

    Kokoa Cob!:)

    VastaaPoista
  55. sanni.silvo@gmail.com koko: pienempi tykätty+lukia

    VastaaPoista
  56. 1. oon tykännyt fbstä
    2. oon rekistynyt lukia:D (oon ji ollu kauan)
    3. FULL(molemmat käy) :D

    VastaaPoista
  57. noora.rautiainen98@hotmail.com

    kokoa:Full

    VastaaPoista
  58. Sara98@windowslive.com . Olen ollut lukia kauan ja tykkääjä . Kokoa full :))

    VastaaPoista
  59. wright.kiia@gmail.com koko : Full tykätty lukija olen

    VastaaPoista
  60. elinasofia2000@gmail.com

    Cob -kokoiset:)

    VastaaPoista
  61. Pegasos.candy@gmail.com
    koko full
    tykkään BonBon sivusta ja olen lukija :)!

    VastaaPoista
  62. Rekisteröitynyt luija ja tykkänyt sivusta! Koko Full,
    laura.vehmaa@hotmail.fi

    VastaaPoista
  63. saltsu@outlook.com

    Tykkäsin facesivun ja lukija olen! :) Koolla ei oikein ole väliä mutta ehkä kuitenkin cob...

    VastaaPoista
  64. Oon tykännyt face-sivusta ja olen rek. lukija:)
    omalia.kirppu@hotmail.fi
    Cob kokoa:)

    VastaaPoista
  65. Iinuska.karvonen@gmail.com
    Olen tykännyt fb sivusta ja olen rekisteröitynyt lukija
    Cob

    VastaaPoista
  66. Tykätty ja olen rekistöröitynyt lukija
    Sarg-gu@hotmail.com
    Koko cob

    VastaaPoista
  67. -Olen lukija
    -Full
    -Tykännyt facebookissa
    liimatta.annaliisa@gmail.com

    VastaaPoista
  68. 1. Tykkään :)
    2. Lukija oon :)
    3. theeltsuu@gmail.com

    Cob

    VastaaPoista
  69. -Olen lukija
    -Cob
    -emilia.li@luukku.com

    VastaaPoista
  70. olen lukijana, ja tykkään fb-sivusta.

    janika.pelkonen@luukku.com
    Koko Full

    VastaaPoista
  71. linda.katara@hotmail.fi cob koko ja tykkänny ja lukija olen:)

    VastaaPoista
  72. 1.Olen vanha lukija! :)
    2.Olen vanha tykkääjä! :)
    3. iida.tissai@gmail.com
    4. Haluaisin Full-kokoisen!!

    VastaaPoista
  73. johannak7@hotmail.com

    & koko full

    VastaaPoista
  74. alinahamalainen@hotmail.com
    full :) tykänny ja lukia oon :)

    VastaaPoista
  75. ellu.puurunen@gmail.com

    koko full :)
    plen rekisteröitynyt lukija ja tykkään fb sivusta.

    VastaaPoista
  76. - Oon tykänny
    - lukija
    - on.a.on.a@hotmail.com
    - full

    VastaaPoista
  77. jennikn@gmail.com
    full mielummin mutta cob menee myös :)

    VastaaPoista
  78. kati9810@gmail.com
    koko full

    VastaaPoista
  79. chenatah@gmail.com

    tykätty on kauan sitten ja rekisteröity :)

    kokona full

    VastaaPoista
  80. anja.ninni@hotmail.com, full

    oon tykänny ja lukija!

    VastaaPoista
  81. ellavaisanen@luukku.com
    koko full

    VastaaPoista
  82. Kaikist tykätään ja oon rekisteröityny yms..

    ida_valo_95@msn.com

    Fullin halusin jos vaa satun voittamaan (:

    VastaaPoista
  83. anja.ninni@hotmail.com, full

    oon tykänny ja lukija!

    VastaaPoista
  84. anja.ninni@hotmail.com, full

    oon tykänny ja lukija!

    VastaaPoista
  85. jenzukukka@gmail.com
    on tykätty ja oon lukija
    full kokoo

    VastaaPoista
  86. rousi2500@gmail.com

    +kumpi vaan koko käy :))

    VastaaPoista
  87. sohvi@peura.cc

    Tykkäsin ja lukijana :)
    Kokoa full.

    VastaaPoista
  88. helluamanda@hotmail.fi
    [Tykätty ja oon lukija]

    +Kumpikin koko kelpaa.(:

    VastaaPoista
  89. On tykätty ja olen lukija
    Cob koossa
    vilma.ahtiainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  90. sirkku.pieniniemi@gmail.com
    tykänny ja lukijana ollaan

    full

    VastaaPoista
  91. itsku00@hotmail.com

    ja koolla ei väliä =)

    VastaaPoista
  92. ojalasini@gmail.com

    tykätty on ja olen lukija:) riimu koossa full

    VastaaPoista
  93. kaitsukatja@gmail.com


    oon tykännyja lukia.
    koko cop

    VastaaPoista
  94. inka.karhunen@gmail.com


    ja ihan sama ja tykätty ja rekistöröity:D

    VastaaPoista
  95. milla.milla.sulin@gmail.com

    koolla ei oo välii:)

    VastaaPoista
  96. jennnuin@gmail.com

    Ja full-kokoset (:

    VastaaPoista
  97. iida.tapanainen@hotmail.com

    julkinen lukija
    tykkään sivusta

    koko: FULL

    VastaaPoista
  98. tykätty ja oon rekisteröityny lukija...

    Wimbbu@gmail.com
    ja cob (:

    VastaaPoista
  99. laura99.jaakkola@gmail.com

    Kumpi vaan käy :)

    VastaaPoista
  100. olen tykännyt ja rekisteröitynyt lukija!

    veera.1999@hotmail.com

    FULL

    VastaaPoista
  101. koira_pentu@hotmail.fi

    Koko cob. Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkään facebook sivusta.

    VastaaPoista
  102. pihu.p@hotmail.com

    COB (myös full käy)

    VastaaPoista
  103. rekisteröitynyt lukija ja olen tykännyt fb-sivusta

    karhunen.maria@hotmail.com

    COB

    VastaaPoista
  104. Christine.aring@hotmail.com
    Koko vois olla full

    VastaaPoista
  105. silja.pitkanen@gmail.com
    ja koko cob koossa:)

    VastaaPoista
  106. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  107. tykätty & rekisteröitynyt lukija
    laurammu@gmail.com
    koko cob

    VastaaPoista
  108. Christine.aring@hotmail.com
    Koko vois olla full

    VastaaPoista
  109. sofia.vaattovaara@hotmail.fi

    tykätty ja olen rekisteröityny

    cob

    VastaaPoista
  110. harkonenpetra@gmail.com

    Ja ihan sama cob vai full, koska ei oo omaa heppaa :)

    VastaaPoista
  111. aadakaroliina@hotmail.com

    koko COB

    VastaaPoista
  112. tykätty ja oon rekisteröity lukija
    laura-kan@hotmail.com
    ja koko cop

    VastaaPoista
  113. Tykätty + rekisteröytynyt lukia oon! :)

    Ylikoskioona@gmail.com

    COB

    VastaaPoista
  114. aino.tapanainen@kolumbus.fi
    cob :)

    VastaaPoista
  115. heta.vainanen@gmail.com

    Koko vois olla cob

    VastaaPoista
  116. tykätty ja rekisteröitynyt lukija
    jenna.ponit@windowslive.com
    Full kokoiset

    VastaaPoista
  117. Tykätty ja olen lukija ! :)
    eve1pietila@luukku.com
    Full

    VastaaPoista
  118. tykkään fb, ja olen lukia :)
    ttuuli.komulainen@gmail.com

    & koko Full

    VastaaPoista
  119. unna.kalliomaki@gmail.com

    FULL kokoiset ;)

    VastaaPoista
  120. heidus.01@gmail.com

    COB, jos ne mahtuvat islanninhevosille :)
    (tulee mulle tai kaverin hepalle)

    VastaaPoista
  121. Oon tykänny Facebook sivusta
    Lukija
    annika_taskinen@hotmail.com

    Koko cob

    VastaaPoista
  122. vnettebrock@gmail.com

    koko on ihan sama :)

    VastaaPoista
  123. alisaaa-@hotmail.com
    koko: full

    VastaaPoista
  124. 1. Tykkään
    2. Luen
    3. sartsujees@gmail.com
    Full :)

    VastaaPoista
  125. milla.heino@hotmail.com
    Full kokoiset :)

    VastaaPoista
  126. Tykätty on ja olen lukija :))
    salme.s@hotmail.com

    Full kokoiset

    VastaaPoista
  127. voiko joku linkata sen fb sivun ku en oo iha 100 prosenttisen varma oonko tykänny siitä

    VastaaPoista
  128. linnea.pihlajamaki@gmail.com

    cob ja oon lukia ja tykännyt fb sivusta c:

    VastaaPoista
  129. juliazzzh@gmail.com
    ja eiköhän me oteta se cob :)

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.