tiistai 6. elokuuta 2013

340. Hot or Not? Mekkoja, kenkiä ja saapuva uusi laukkku...

Yhteistyössä Sheinsiden ja Oasapin kanssa

Nyt tulee taas pientä postausta vaatteista! Tykkäään selailla netissä vaatteita ja miettiä millaisia voisin käyttää ja millaisia uusia vaatteita olisi hauska kokeille, olen väsäillyt nyt ikuisuuden näitä kollaaseja ja koittanut valita pari minun tyylistä vaatetta,korua ja kenkää ja sitten pari vaatetta jota en itse rohkenisia käyttää :D Ottakaa huomioon että vaatteet on valittu kokonaan minun mielen mukaan ja kaikilla on oma vapaa tyylinsä niin pukeutumisessa kun luonteessa...
Mekot Sheinsideltä 

Harvemmin itse tulee käytettyä mekkoja ihan normaalisti. Hienoissa juhlissa laitan mekon ja oikein tälläydyn mutta en osaa pitää ihan normaaleja kesä tai kaupunki mekkoja yhtään! Kuvassa onkin kaksi pitkää ja kaksi lyhyttä mekkoa. En omista yhtään pitkää mekkoa ja en kyllä montaa lyhyttäkään :D Kuitenkin jotenkin kammoksun pitkiä mekkoja vaikka ne loppupeleissä näyttävät upeilta päällä ja sopii vähän joka tyyliin. Mekkojakin on niin paljon erilaisia että voisin ottaa jokaisen ja käyttää niitä ehkä kerran koko aikana....


Yksi harvoista kuvista joka otettiin pari päivää sitten missä minulla on mekko päällä. Tämäkin mekko oli lainassa Tiialta rippijuhlissa, koska omat mekot oli liian juhlavia tilanteeseen.


 Mekot Sheinsideltä
 
Tänä kesänä vasta olen osannut innostua tälläisistä mekoista missä nuo pituudet vaihtelee, takan voi olla pitkä laahus tai niin että toisella sivulla mekko on tosi lyhyt ja toisella sivulla puolestaan pitempi. Mekot on ihania kun tuulessa reunat sitten leijuu ja ohuesta kankaasta näkyy vähän läpi. Kuvassa nyt on pari ihan perus mallia mutta räväkämpiäkin mekkoja on nähty ja bongailtu kaupoista sekä ihmisten päältä...

 Kengät Oasapista
  
Seuraavana kengät. kenkiä löytyy maailmasta ihan yhtä monta kun niiden käyttäjääkin! Korkeintaan juhlissa laitan matala korkoiset korot, mutta yleensä matalat ja tasapohjaiset kengät on enemmän minun juttu! Korkkareita olisi niin kiva käyttää, mutta olen muutenkin sen verran pitkä että joku pitempi korko saa tuntemaan kun kävelisi muiden pään yläpuolella :D Tainno olen n. 167cm pitkä, mutta suurin osa kavereistani on aika saman pituisia tai vähän lyhyempiä, jolloin tuntee itsensä helposti liian pitkäksi... Korot kyllä kauniisti pidentää ja kaventaa jalkoja ja saa muutenkin kävelyn näyttämään naisellisemmalle! Jos haluaisin käyttää korkoja, valitsisin heti vasemmasta alareunasta olevat pinkit korot, aivan ihanan väriset ja kivasti vähän erimalliset :D En kyllä ensinnäkään osaisi kävellä noilla ja toisekseen jalat ei kestäisi pitkää koroilla olemista ja seisoskelua.



 ale tuotteet Oasap

Tein vielä hienon kuvan missä näkyy pari Oasapin alejuttua. Laukkuja oli hyvässä alessa, ja itselle onkin tulossa tuolta uutta koululaukkua. Kannatan mustia ja tummia laukkuja itselläni, koska olen sen verran huolimaton ja ajattelematon että valkea laukku on minun käytöllä hetkessä harmaa ja ruskea :D Tulevia juhlia varten myös alessa on mekkoja, kuvassa neljä minun lemppari mekkoa, mutta tuo vaaleanpunainen mekko on yli muiden värin mutta mysö mallinsa ansiosta!

Tässä on vielä minun tuleva uusi koululaukku! Tuo vaikutti kuvissa kivalta joten toivotaan että se miellyttää silmää sitten paketista avattunakin yhtä paljon :D

Valitettavsti syksy painaa kovaa vauhtia päälle, ja kohta saa alkaa pukeutumaan paksummin ja lämpimämmin, pitää osata nauttia vielä viimisistä ihanista lämpimistä viikoista! Nyt kun miettii asiaa vaatteiden laidalta syksyllä on kivaa pukeutua ns. välikausi vaatteisiin eli pikkutakkeihin, farkkuihin, pitempiin housuihin ja vähän lämpimämpiin kenkiin kun kesä säällä...


Mitäs tykkäsitte postauksesta ja itse vaatteista? Huomenna tulossa iltatallivideota ja kunnon videopostausta kun meille tulee vieras...


138 kommenttia:

  1. Noi mekot oli tosi kivoja! Itekkään en kyllä osaa käyttää yhtään mekkoja..!

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja ihania vaatteita :) Itsekin olen aika pitkä (171 cm) ja tykkään koroista, mutta on tosin ärsyttävää kun on sitten kaikkia muita päätä pidempi, kun kaverini ovat muutenkin minua lyhempiä :D Talvisin käytän korkosaappaita ja muuten on joskus korot jalassa + tietysti juhlissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii sama mulla että kaverit vähän lyhyempiä :D

      Poista
  3. Kiva tällanen vähän erilaisempi postaus :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Toi oli vähä loukkaavaa pinjan suhtee:/ jokaisella on oma tyyli ja maku jote et voi sanoo tollee:) ja noi ilkeet kommentit ei oo oikeesti kivoja! + ihana ja erilainen postaus:3 ihania vaatteita!

      Poista
    2. Niimpä, Ei oo oikeen kiva ku sanot tolleen. Aatteleppa, jos sulle itellekki tultais tolleen sanomaan?

      Kiva postaus ja blogi sulla Pinja! ;)

      Poista
    3. haha jokaine tyylillään :D ei kaikki tykkää kaikista vaatteista... saa sitte nähä millais avaatteita kyseinen ano käyttää :DD

      Poista
  5. mun mielestä noi kuvat missä sulla on tuo musta mekko,niin tuo mekko on aivan liian lyhyt.. tulee mieleen joku halpa huora. noh,omapa on asiasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä

      Poista
    2. Siis tajuatteko te mite pahalle tuo voi tuntua!!:o ? Miettikee jos teille tultas sanomaan tollee!! >:( tuo mekko on ihana ja sopii pinjalle eikä mun mielestä olleskaa liian lyhyt! :)

      Poista
    3. Pakko myöntää että tuo mekko on aivan liian lyhyt noin nuorelle tytölle(vaikka en ehkä itse ilmaisisi asiaa kuten eka ano). Kun mekko pari senttiä ylemmäs nousee niin siinä onkin takapuoli näkyvillä. Sitävain ihmettelen miten Pinjan äiti ja isä antoivat hänen pitää tuota. Mutta ihan nätti mekko, sopisi vain paremmin 20 vuotiaalle naiselle!

      Poista
    4. Joskus oli kuvia, joissa Tiialla oli tuo mekko päällä ja samasta aiheesta tuli anovyöry. Tiia vain sanoi että mekko nousee herkästi liian ylös eikä ole noin lyhyt miltä näyttää. Pinjalla taisi olla sama ongelma. Ja sori nyt jos muistin väärin..

      Poista
    5. öhöm, kattokaapa muita pinjan ikäisiä tyttöjä... kaikilla on kyllä yhtä "lyhyet" mekot, ja minusta pinjan mekko on hyvä ja hieno !

      Poista
    6. joo toi mekko on oikeesti pitemp+i :D toi vaa nousi kuvien aikana eli en esiintynyt julkisilla paikoilla noin lyhyessä mekossa, eli ei huolta :D meinasin kirjoittaakkin kuvatekstiin mutta en sitten jaksanut ja ehkä olisi vaan pitänyt selittäää että ajattelin ottaa pelkkiä pääkuvia, mutta sini olikin ottanut pari alempaa enkä tajunnut vetää mekkoa alaspäin :D

      Poista
  6. Mun mielestä toi mekkko on kyl upee!!!

    http://nepppun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus ! Oon saman ikäne ku sä ja pituutta on 177 cm joten tiedän miltä tuntuu olla kaikkia kavereita pään pidempi. Ja rakastan korkkareita mutta en oikein pituuteni takia halua käyttää muualla kuin juhlissa niitä :/ useimmat korkkarini ovatkin yli 10 cm jtn 15-vuotias 190 cm tyttö ! :D

    VastaaPoista
  8. Kiva postaus! Toi mekko sopii sulle tosi hyvin. Kiva toi sun koulu laukkukin :)

    VastaaPoista
  9. mistä toi tiian mekko on ? :)

    VastaaPoista
  10. Jee:) Videopostausta tulossa:)) Ootteko ratsastanut tandemia?

    VastaaPoista
  11. Kiva ja vähän erilaisempi postaus! Vaatteet oli kivoja, mutta minulla on sama ongelma (tulossa) korkokenkien suhteen :D Oon sairaan pitkä (n. 158) ja oon 12 :) Osa mekoista oli ihan kivoja ja osa ei oikein mun makuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei 158 oo mun mielestä kovin pitkä 12 vuotiaaks. Ite olin 12 vuotiaana yli 160.

      Poista
    2. Jos sä sanot et oot ihan sairaan pitkä,mun kaveri on 11 ja se on 175 cm pitkä! :DD

      Poista
    3. Ei sitä pituutta tiiä sitten mihin vertaa :D riippuu vähän kavereista minkä pituisia ne on ja muutenkin...

      Poista
    4. Oho! :D No mä oon kummiskin meiän luokan pisin tytöistä. Ja koko luokasta löytyy yks poika joka on mua pitempi et sillee... Ja kyllä se osittain riippuu kavereiden pituudesta :D

      Poista
  12. Kiva postaus :) Tuo pinkki mekko sopii sulle varmaan todella hyvin, vaikka se ei ihan omaa tyyliäni olekaan. Voisin ehkä käyttää jotakin noista vaaleista ruskeista/harmaista mekoista.
    Kuka teidän perheestä muuten ulkoiluttaa teijän koiria? ;)

    VastaaPoista
  13. Hyvä postaus! Itse en osaa käyttää oikein mekkoja, paitsi juhlissa tai hienommissa tilaisuuksissa. Oletko muuten harkinnut mallin uraa? Sä oikeesti oot sairaan kaunis tuossa kuvassa missä on mekko päällä!! ♡♡♡
    Siis sä oot aina vaan niin ihana ja nätti, ite saa hävetä omaa ulkonäköä!
    Mutta odotan kovasti videoita! ;)

    Ja muuten tosi hieno se laukku minkä tilasit! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo harkinnu ja en kyllä tunne itseäni niinkään kauniiksi :D Mutta kiitti!!

      Poista
  14. Aivan ihania vaatteita ja kenkiä laukkuja ym!!!!:)

    VastaaPoista
  15. Amra A:Ihmiset kasvaa eri tahtiin. Itse olen 13-v. Ja 172 cm...

    Pinja: Hienoja mekkoja! En itsekkään käytä mekkoja muuten kuin juhlatilanteissa... Mutta täytyy sanoa että nuo olivat kauniita!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii kukaan ei ole väärän tai huonon pituinen :) ja kiitti!

      Poista
  16. Ihania mekkoja! Sulla on tosi samanlainen maku kuin mulla :)
    Kiva postaus!

    VastaaPoista
  17. Öö.. eiks tos vikas kuvas pitäis lukee sale eikä save? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säästä 20% - 70 %, eli pn ihan oikein :)

      Poista
  18. Ei pahal, mut musta tuntuu vähä että nää vaatepostaukset on jotenki mainostusta, koska näis on vaan sun sponsoreiden vaatteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. halusin tehä vaate postausta kun viimeksi kaikki tykkäsi ja en nyt voinnut ottaa minkään muunkaan vaatteita kerran tuolla oli juuri ihania mekkoja :) ja nuo ei varsinaisesti ole sponsoreita, kuka vaan voi ottaa mainoksen blogiin ja olla liikkeiden muoti bloggaajia...

      Poista
  19. En saa nukuttua kun odotan videopostaustanne:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooo ei sitä nyt noi paljoo tarvii oottaa :)

      Poista
    2. Sama tilanne en voi nukkua ennen kun nään teidän uusimmat postaukset:))
      Pinja��oon teiän niin iso fani❤❤❤❤olis yks toive postaus....voisitko tehdä kuukauden suosikit videon???
      Esim.kuukauden lempi meikit,vaatteet jne.olis kiva��kaikkea hyvää teille!lillille terkkuja❤🐴❤voiko lähettää
      Vielä kirjeitä????

      Poista
  20. En haluu olla pilkun viilaaja, mutta otsikossa on kirjoitusvirhe: laukkku = laukku varmaan tarkoitit:) Ite oon omasta mielestäni hirmu pitkä, vaikka mun luokalla on myös monta mua pidempää, oon 158,5cm ja meen kasille:) Tykkään hirveesti korkkareista kaikissa kuvissa/kaupoissa, mutta eipä tulis käytettyä ainakaan mulla;).

    Ihnottavaa kun syksy tulee!xd Hepat vaatii suurimman osan ajasta... En ihmettelis jos säkään et ehtis näin usein postaa:). Mä kun joudun 3 heppaa yksinää hoitelee ja liikuttaa ja sit vielä painaa koulu päälle.. Huhuh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii kiire tulee kun koulut alkaa, ja muutenkin ahdistaa kun tulee pimeää kylmää ja huonot kelit ratsimiseen! Mutta kiva kun sanoit, meni ihan ohi toikin virhe :D

      Poista
  21. Tuo on aivan ihana mekko mikä on sun päällä,tummansininen. <3
    Kaikki on kyllä niiiin hienoja <3 :)
    Nää vaatepostaukset on kivoja,ja ootan uutta videopostausta :D :)

    VastaaPoista
  22. Oot sairaan nätti! <3 Kannattaa harkita mallin uraa! Ja aivan ihania vaatteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja ne mä mihinkää malliks kelpais :D

      Poista
  23. Hieno postaus, en paljon lukenut mutta kaikki kuvat katsoin tarkasti.. :)
    Hienot kuvat ja yks kysymys ois et voiko sulle vielä laittaa kirjettä tulemaan?
    Ja mikä oli teidän postinumero jos voi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katsohhan edellinen postaus ja minun poste restante osoite on Pinja Suomalainen, Poste Restante, 70780 Kuopio :)

      Poista
  24. Hienoja vaatteita! Ja oot niin NÄTTI!:D <3

    VastaaPoista
  25. Ihania vaatteita <3 Ja kiva ku on taas lifestyle postaus :)

    VastaaPoista
  26. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ihana toi oasapin valkomusta koira laukkku :)meillä on ton rotusia koiria :33333333 teekkö mydayn tai lillin hoito postauksen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin tehkä kunhan ehdin! Ja niipä, toi koiralaukku oli nii söpö :D

      Poista
  27. Ihania vaatteita ;) sulla on hyvä maku ;)

    VastaaPoista
  28. Kiva postaus,ja toi sun tuleva koululaukku on ihanaa!!

    VastaaPoista
  29. Oot niin nätti mekko päällä <3

    VastaaPoista
  30. mulla on melkeen samanlainen koululaukku ku sulla, ostin aleksi 13:sta. :D
    hhorsepower.blogspot.fi

    VastaaPoista
  31. Mä taas on mun kavereita lyhyempi niin käytän lähes aina korkokenkiä. Itse tykkään niistä paljon enemmän kuin matalista kengistä, mutta ei niillä mitään kauhean pitkiä matkoja pysty kävelee :D

    VastaaPoista
  32. Ei pliis mitään tällästä tänne tykkään lukea enempi sun ridapostauksia. Sillä tiialla kyllä riittää sen ihqdaalifestyle postauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se ei ookkaa sun asia jos teen väliin tällästä :D

      Poista
  33. Mistä löysit tuon sydän kuvion taustan tuolta designskinsiltä iPadiin? Mä en löydä.

    VastaaPoista
  34. Ihana tuo sulle tuleva koululaukku! (: Oot tosi kaunis tuossa kuvassa missä sulla on toi musta mekko päällä!!

    VastaaPoista
  35. Kai tiedät, että piilomainonta on laitonta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hä? XD mikä piilomainonta???

      Poista
    2. Mainostat sun sponsoreita / niiden tuotteita etkä selkeästi postauksessa kerro että olet yhteistyössä jeidän kanssaan = piilomainontaa= laitonta

      Poista
    3. Hei mun on ihan pakko sanoa, et postauksen alussa oli, et "Yhteistyössä Sheinsiden ja Oasapin kanssa" Ja sitten niiden tuotteiden alhaalla luki et kumman tuotteita ett :DD

      Poista
    4. ^ jep, olin itsekkin tulossa sanomaan samaa.. :D

      Poista
  36. Mul on samantapainen laukku:) Voisin ottaa suurimman osan noista kengistä 8kenkäfriikki ei kai?:o) Ja tuo toinen maksimekko on ihana<3

    VastaaPoista
  37. HOT! <3 Hiuka oot ihana ja kaunis nois kuvissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333 Siin se kaunis tyttö seisoo ;)! Ja ihana mekko ja meikit! <3

    VastaaPoista
  38. Tykkäsin! Ihania mekkoja ja kenkiä<3

    VastaaPoista
  39. Noi kaikki on tosi upeita ja toi vaaleanpunainen mekko sopis sulle hyvin! Ja noi Pinkit korot on kyl tosi nätit! ;)

    VastaaPoista
  40. Ihania vaatteita ja kaunis sinä :) Ja mnuuten millon teet sen varustepostaus 4/4:än? Vai ootko tehny jo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja ei tule 4 osaa siinä on vaan 3 osaa :D

      Poista
  41. Oliko vaikea tilata se laukku? Itse ihastuin siihen ja ajattelin ehkä tilata kouluun...
    svsoftvelvet.blogspot.com

    VastaaPoista
  42. Helloouuu! Kysäisen sulta vain sen,että voinko kopsata sen suklaa muffinsien/marianne muffinsien ohjeen? eli peri aatteessa kaappaisin sen ohjeen sun luvalla mun blogiin :D nii käykö se :D ?

    VastaaPoista
  43. Tota... Mikä toi sun edelline postaus jonka poistit? :D

    VastaaPoista
  44. Vähän säikähdin kun näin ton edellisen postauksen :D

    VastaaPoista
  45. Kun katselin uusia postauksi, huomasin mun blogger sivulla, että sulla ois joku postaus "moi kaikki. Kakin housuun"? Mitäköhän se meinaa, ei varmaan sun kirjoittama?? :D

    VastaaPoista
  46. Järkyttävää! Eikö kaverillasi oikeasti ole järkeä päässä kun suositun blogin sotkee 2-vuotiaan puheilla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sotkin kaverini facebookin 2-vuotiaan jutulla

      Poista
  47. Mun mielest voisit ihan rohkeana käyttää korkokenkiä ja olla ylpeä pituudestasi joka on mielestäni kyllä varsin normaali sillä itse olen 180 senttiä enkä kyllä valitettavasti omista yhtään paria korollisia kenkiä vaikka aina kaupassa ja netissä ihastelen kymmensenttisillä koroilla varustettuja kenkiä. :D Mutta tosi ihania mekkoja ja asusteita ja kiva blogi (; !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en mä haluu olla nii pitkä mielluummin jos on mahollisuus nii käytään tasa pohjasia :D

      Poista
  48. mua ärsyttää ku tulee tollasia mainos postauksia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nekin kuuluu nykyään osnana vähän kaikkiin kuulusiiin blogeihin, mutta ei niitä nyt niin paljoa tule...

      Poista
  49. Mun mielestä noista 4:stä mekosta yhteensä noi lyhyemmät oli nätimpiä :3
    Ite "ottaisin" aineski lyhyemmät jos saisin :D

    VastaaPoista
  50. Ihanat :) Tee joskus hevosvarusteista ja ratsastusvarusteista myös tälläinen kollaasi :)

    VastaaPoista
  51. hei sinä kun oot tommonen nero, niin tiiätkö mistä näkis Gossip girlin 5 ja 6 tuottikset? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei kai mistää muutaku ostamalla levy :D

      Poista
  52. Kivoja kuvia ja oot tosi nätti! <3 :)

    -J.Emppu.

    VastaaPoista
  53. kiva postaus. minkä ikänen sini on? entä sä ja tiia?!
    E.linkuuuuuuu

    VastaaPoista
  54. Ootteko tosissanne anot jotka sanotte että ootte 158 ja hirveeen pitkiä XDXDXDXDXDXDXDXD päivä naurut ite tosiaan oon 180 ja suurin osa kavereista n 170 jopa 180 XDXDtodellaki voi 158 cm käyttää korkkareita

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.