tiistai 30. heinäkuuta 2013

334. Issikka tunnelmissa

Moikka :) En ole pariin päivään ehtinyt blogiin mitään laitella tai edes vastailla kommentteihin, koska olen ollut kavereitten kanssa hakemassa issikoita Sahalasta ja kyläillyt mökillä Rötikössä...

Viikonloppuna lähdin Vekin ja Lokin kanssa hakemaan issikoita heille vuokralle kolmeksi viikoksi. Lainassa oli meidän auto ja traikku niin pääsin mukaan katselemaan ja auttelemaan. Matka oli tosi kiva ja ei edes tuntunut se pari tuntinen autossa pitkälle kun matka meni jutellessa. Meilläkin on ollut pienenä monesti issikoita samaisesta paikasta vuokralla joten kaikki oli tuttua ja tuli kyllä ihan omat issikat mieleen!

Tein videopostausta/ MyDay tuolta päivältä joten se pitäisi enää muokkailla ja ladata tubeen. Nyt tähän postaukseen lisäilen myös vanhojen edustus kuvien lisäksi kuvia Vekin ja Lokin isikoista. Minäkin kokeilin molempia heppoja ja oli ne kyllä varmoja ja rauhallisia selästä, toisinkun meidän heikkohermot hienohelmat hepat :D 






Tässä onkin Hemja tamma! Kaikilla sahalan issikoilla on islannin kieliset nimet ja minun nimi muistilla meni melkein yksi päivä ennen kun edes muistin noita nimiä :D

 Ja tässä söppänä Humor :)

 Hemjalla oli niin ihanan pitkä ja paksu tukka että ne piti letittää niin näkee minne juoksee :D
 Ylemmässä ja alemmassa kuvassa minä olen toisen hepan selässä edustavana :D

Mutta teen sen videon mahdollisimman nopeasti ja laittelen tänne niin ei pääse unohtumaan :) Lillin kuulumisiakin tulossa lähipäivinä ja tänään kuvailtiin Tiian kanssa hevosten vaihto video, eli minä menin Voitolla ja Tiia Lillillä :D Vaihto teki kaikille osapuolille hyvää ja varmaan jatkossakin vaihdellaan vähän useammin ratsuja....


118 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. on kyllä ihkuja issikoita ja oottepa tiian kanssa södejä pienenpänä

      Poista
  2. Ku olin issikkavaelliksella tuolla, nii menin Humorilla :). Tiiätkö ollenkaan paljo toi vuokraus makso, ku vois harkita sitä :) Joku n. arvo riittää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo Humor oli kyllä ihana! :) ja katsoin ihan tarkan hinnan niin yhden issikan vuokra per viikkon on 230e :)

      Poista
    2. Kauheen kallista!:0
      Tallilla missä mä käyn, hevosen tai ponin vuokra on 100€kk!

      Poista
    3. Issikat on kalliimpia kuin jotkut tavalliset ponit/hevoset ;)

      Poista
    4. Ano on oikeessa :) mutta kiitti pinja. Mä harkitsen mä harkitsen :)

      Poista
  3. Eka! Jee ;)
    + ihanat issikat ;)! Ja kiva postaus

    VastaaPoista
  4. Sahala on kyllä paras paikka! Ompas Humor jo iso, muistan kun se oli varsa :--D jos on edes sama heppa minkö muistan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo ihana jos olet nähnyt humorin pikkusenakin :)

      Poista
  5. Olin tuolla sahalassa leirillä viimeviikolla:) Muska on mun lemppari sieltä<3

    VastaaPoista
  6. Tykkäsin tästä postauksesta paljon,koska itselläni on issikka Gata fra hvitanesi on mun mielestä helppo muistaa issikoiden nimet :) :) http://lolligata.blogspot.fi/ Sulla on tosi hyvä blogi on ihanaaettä panostat näin tähän blogiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja mekin suunniteltiin joskus ihan alkuainoikan issikoita, päädyttiin kumminkin ihan esteheppoihin :D

      Poista
    2. kyllämäkin semmosesta estehepasta haaveilisin , mutta kun toi meidän kenttä on postimerkinkokonen niin siinä ei hirveesti hepoilla hypitä. Paitsi oonhan mä nyt tolla mun tammalla siinä pystyny menee ku ei me siinä hypitä ratana kun jotain 50 cm ja yksittäisenä isoin 75 cm oon yllättyny että mun 17 v issikka hyppää niin paljon kun issikat ei hirveesti hypi :)ja anteeks kun selostan tässä nyt mun omia juttujani, mutta mites lilli voi ?:)ps sano terkkuja lillille :)

      Poista
    3. Kyllä issikka ihan hyvin hyppää oon hypänny mun issikan kanssa 95cm hyppäis kyllä reilusti isompiaki

      Poista
    4. sillä issikalla oli varmaan sitten paremmat lihakset, kun tolla meijä läskipossulla :)

      Poista
  7. Oi ihania kuvia, ois kiva päästä itekki vaellukselle! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja vaellukset on kyllä super kivoja mitä nyt pari kertaa käynnyt :)

      Poista
  8. Tosi sulosia heppoja,ite tykkään issikoista tosi paljon :) Ihana postaus ja kiva ku tulee videookin :)

    VastaaPoista
  9. Kiva postaus ihania kuvia ja niitä videoita ja sueraavia postauksia odotellen :'3

    VastaaPoista
  10. Kiva !!;) esittele sun iPhone kuoret

    VastaaPoista
  11. kirjotusvirheeeet....:D

    kavereitten
    hille
    samaisesra
    isiikat
    esustus
    isikoista
    ennekun
    väähn

    tuossa oli jo huolestuttavan paljon näin lyhyeksi tekstiksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihana pinja :----D t sama ano

      Poista
    2. Heti otsikossakin on kirjotusvirhe

      Poista
  12. Itse olen menossa ensi kesänä Sahalaan issikkaleirille ja odotan kyllä innolla, näyttää kivoilta nuo issikat ♥ Kiva postaus taas ja videoo oottelen(;!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu siellä on varmasti huippu leirit! :)

      Poista
    2. Sahalassa on ihanat leirit olin tänä vuonna :) Meen ite myös ens kesänä. Ihana Humor ja Hemja <3 Ihana postaus :D

      Poista
    3. Mäki meen ehkä ens kesänä sinne :) jos saa hoitsun, nii haluisin Humorin :)

      Poista
  13. Humor oli mun kaverin leirihoitsu :) Ja Hemja kans ;) Tänävuonna olin sahalassa ♥

    VastaaPoista
  14. Tipuin Hemjalta vuonna 2011 ja mun olkapää murtui :D se on kyl ihana tukkajumala <3

    VastaaPoista
  15. voi kun hauskoja kuvia, ja kiva kuulla issikoistakin näissä blogeissa =) itselläkin issikka, mutta keskitytään lähinnä koulutuuppailuun enemmän kuin askellajiratsastukseen ja maastoiluun =)

    VastaaPoista
  16. Tooosi kiva postaus! Innolla oota sun mydayta ja hepan vaihto juttuu! (:

    VastaaPoista
  17. Issikat on maailman parhaipii! <3

    VastaaPoista
  18. Uiii! Samainen Hemja oli miu kaverilla täällä sen mökillä, jonkun toisen kanssa 8) Oli kyllä sellasia luottoponeja!

    VastaaPoista
  19. Issikat on parhaita :3. Ollaan kans mun siskon kanssa oltu Sahalas 3 vuotta leireillä :) ja meillä on oma issikka Katla fra Alfholum :)

    VastaaPoista
  20. tää oli kiva postaus :) millon teet postivideon?? :)ja noi issikat on sika söpöjä :*

    VastaaPoista
  21. Kiva postaus! Mun kaveri on käyny ratsastaa tuolla sahalassa ja mennyt tuolla Humorilla;) Kehunut sitä ihanaksi;) Videopostausta odotellessa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kiitti ja humor on kyllä huippu :D

      Poista
  22. Onko Vekillä ja/tai Lokilla blogia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vekillä taitaa olla :D en ole vaan varma pitääkö sitä enää...

      Poista
  23. Sahala on paras paikka<3

    Selaab postausta ja aattelen: mitkä hevoset mitkä hevoset! Hemjan ja...... Humorin?! :D

    VastaaPoista
  24. Olin ekalla leirillä uittamassa Hemjaa ja issikat pillastu... Pysyin onneks selässä kun vadettiin kiitolaukka rannasta pellon poikki niitten tarhan ja laitumen kulmaukseen. Eniten pelotti se että vedettäis sähkölangasta läpi. Heh, heh.. Ei onneks mutta melkein. Oli kyl kiva leiri. Hoitsunani oli Tvistur vaikka olisin hallunnut pikkuruisen Kiivi-vaavin eli Kvikan.

    VastaaPoista
  25. mekin oltas otettu issikoita sahalasta vuokralle mut oli niin kallista että ei sit otettu :/

    VastaaPoista
  26. meidän blogi kertoo powerparkin issikoiden kuulumisista ja muustakin heppailusta
    http://roosanjasofian.blogspot.fi/
    Kiva postaus issikat on kyllä kivoja ratsastettavia varsinkin tuo töltti ihanaa!! :3

    VastaaPoista
  27. Olin tuolla just leirillä. Tosi kiva paikka ja Hemja ja Humor oli kivoja, vaikka en niillä mennytkään:D

    VastaaPoista
  28. Ihana postaus! Minulla on puoliksi oma poni ja siinä on 1/4 issikkaa. Ihan issikan näköne, mut luonne on ihan russin. Innolla odotan videopostausta!

    VastaaPoista
  29. Alko itelläkin mieli lähteä issikoimaan ku teitä kattoo ! :---D Ihania nuo vanhat kuvat! (:

    VastaaPoista
  30. Ihana vastaus!<3 seikat niin söpöijjj!!! Awwwss ....<3 ja odotan innolla Sun video pos
    tausta!(: -Viivi

    VastaaPoista
  31. kiva postaus! :) ja hei muuten mitä meikkivoidetta käytät?

    VastaaPoista
  32. Oii :) Issikat on ihanii :)
    Kiva postaus!

    VastaaPoista
  33. Kiva postaus :) mut millä paikkakunnalla on toi sahala ? :D

    VastaaPoista
  34. Sulla on aika paljon yhdyssanavirheitä.
    Ei issikka _____ tunnelmissa vaan issikkatunnelmissa. Ja monia muitakin virheitä oli. Tekstistä tulee helppolukuisempaa, kun yhdyssanat on oikein ;)

    VastaaPoista
  35. Mukava postaus ja oot muuten ootte niin söpöjä tossa alimmaisessa kollaasi kuvassa ♥:3 Mut ootan innolla videoita!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori tuo "oot muuten". Meinasin eka kirjottaa että sä oot mutta korjasin et ootte :D

      Poista
  36. Ooh... Ittekin haluisin vuokrata tai ostaa issikan jos en sitten joskus sitä länkkäheppaa saa😍

    VastaaPoista
  37. Issikat on kyllä ihania, oon menossa tänäkin kesänä issikka vaellukselle!

    VastaaPoista
  38. paljonkohan tuo maksaa ?:)

    VastaaPoista
  39. kiva postaus!!!!!!!!!!!!!! noi issikat on ihanii!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  40. Ihania issikoita! Helmja näyttää todella söötiltä ja kiltiltä <3

    ps.. kurkkaisitko blogini? :3 juttahevostelee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  41. Kauniita kuvia!:) Ottiko ne issikat vuokralle? Onko miten kallista?

    VastaaPoista
  42. saako kysyä että onko sulla poikaystävää? :)

    VastaaPoista
  43. Issikat on kyl kivoi! Risteytysponit kivenpii!!

    VastaaPoista
  44. Oii:) Issikat on aina niin ihanii♥

    VastaaPoista
  45. Tosi kiva postaus, ja kun olin tuolla leirillä niin humor oli silloin sellanen 2 vuotias ja tuo toinenkin oli siellä :)

    VastaaPoista
  46. Miten teillä on moelmmilla tossa kuvassa saman puolen jalat tippunu jalustimista? :D

    VastaaPoista
  47. Vooii ihania issikoita ♥ Oon jo kauan haaveillut ratsastavani issikalla, mut se ei oo viel päässy toteutumaan. Toivottavasti joskus senkin pääsisin kokemaan :3

    VastaaPoista
  48. issikat on vaaan niin ihania ♥

    VastaaPoista
  49. Aivan ihania kuvia!! Issikat on niin ihania. <3

    VastaaPoista
  50. Mä oon kaynyt tolla Sahalan kartanolla kahesti vaelluksella, en menny noilla. Toisella kerralla Humor oli johtoheppa :) Ja ekalla kerralla oli Hemja jolla meni mun äiti :D

    VastaaPoista
  51. Vähän ihania kuvia! En malta oottaa niitä videoita. :)

    VastaaPoista
  52. Meilläkin on ollu toi Humor vuokralla :)

    VastaaPoista
  53. ihania kuvia, ja oottepa Tiian kanssa sulosia noissa ekoissa kuvissa:D saako tuolta samalta tallilta ottaa niinku omalle tallille kuka vaa vuokralle noita issikoita? :) ois kyllä tosi kiva ottaa vuokralle vaikka muutamaks viikoks:)!

    VastaaPoista
  54. Ihania issikoita. Siis kelle ne haetiin?

    VastaaPoista
  55. Onko Vekki ja Lokki niitten oikeet nimet? Aika oudot nimittäin :D :s

    VastaaPoista
  56. Tosi ihania poneja!!!!<3<3:)

    VastaaPoista
  57. Voikuinka söpöjä !

    haluisikko käydä kattoo mun blogia?:)
    http://ravuristaratsuksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  58. oon sit just vast alottanu sen :D

    VastaaPoista
  59. Issikat on kyllä ihania :) Kerran kun piti nostaa laukka yhdellä Blökillä, luulit eka kun poni alkoi tölttäämään että se meni jotain outoa laukkaa :D

    VastaaPoista
  60. Ihanat issikat! Olen suuri issikkafani, sillä olet harrastanut issikoilla Tuulensillan tallilla kohta 4 vuotta! Saitko muuuten tölttiä?

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.