maanantai 17. kesäkuuta 2013

303. Horse Pet Dreams

Olen tehnyt pienimuotoista yhteistyötä Horse Pet Dreams:in kanssa. Postaus on vähän myöhässä koska meinasin julkaista sen jo ennen riparia, kuitenkin tuli mutkia matkaan niin se tulee vasta nyt. Horse Pet Dreams on Kuopion alueella toimiva yritys, joka toimii lähinnä verkkokauppana. Kaikista Linkeistä pääsetkin suoraan verkkokaupan ja yrityksen sivulle. 

Tuotteita löytyy monipuolisesti koirille, hevosille ja ihmisille. Itse ihastuin Tee Jays pinkkiin huppariin. Se oli juuri minun värinen. Kun se tuli postissa perille ja sovitin olin tyytyväinen ja nyt sillä onkin ollut paljon käyttöä. Pidän sitä nyt alkuun ihan vapaa-ajalla ja myöhemmin siirrän talli vaatteeksi. Minun iho on tosi herkkä kaikille aineille ja kankaille. Joudun tarkkaan katsomaan materiaalit paljon käytössä olevien vaatteiden kanssa, siksi valitsinkin juuri tämän hupparin, siinä on 70% puuvillaa se on siis lämmin ja tosi pehmeä paljastakin ihoa vasten. Värejä olisi ollut pinkin lisäksi kuusi muutakin ja suoraan hupparin sivulle pääset TÄSTÄ linkistä. 






Mutta tämä ei loppunut vielä tähän! :D Nyt käynnistyy 30e arvoisen lahjakortin arvonta Horse Pet Dreamsiin, johon kaikki heti pika pikaan osallistumaan. Nimittäin aikaa ei ole paljoa. Osallistumis ohjeet:

ARVONTA
1. Jotta voit osallistua sinun pitää olla rekisteröitynyt blogin lukija
2. Tykkää Horse Pet Dreamsin facebook sivusta
3. kommentoi tähän postaukseen
    -nimesi?
    -sähköposti osoitteesi?
   - oletko blogin lukija ja tykkäsitkö face sivusta?

AIKA 
Arvontaan on aikaa osallistua 17.6 - 20.6.2013  Kun arvonta päättyy ja voittaja selviää otan häneen yhteyttä sähköpostilla, jos vastaus ei tule lähipäivinä arvon uuden voittajan!

Onnea kaikille arvontaan, mutta jos arpaonni ei suosi niin kaikki minun blogin lukijat ja Horse Pet Dreamsin facebook sivun tykkääjät saavat alekoodin. Koodi on: 8CJFYV ja se on voimassa 31.7.2013 saakka. sillä saa ostamisen yhteydessä -30% alennusta. Koodin voi laittaa tilaamisen yhteydessä kohtaan jossa sitä kysytään niin sillon alennus tulee käyttöön :)


Ja nyt osallistumaan!

401 kommenttia:

  1. -Julia
    -julskuliini2000@hotmail.com
    -tykkäsin sivusta ja olen rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  2. Kirsi / ketelaniemi@gmail.com
    rekannu lukija ja tykätty:)

    VastaaPoista
  3. -Riia
    -rriiaa2@gmail.com
    -olen rekisteritoinyt lukija ja tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista
  4. Janette
    Jansquuh@gmail.com
    oon rekisteröityny ja tyksin sivusta!

    VastaaPoista
  5. - Pinja / p1nkk1s@hotmail.com
    - Olen lukija ja tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista
  6. - Iida
    - iida1.riipinen@gmail.com
    - olen lukija ja tykkäsin sivusta

    VastaaPoista
  7. Katja
    hecent@hotmail.fi
    Olen lukija ja tykkäsin sivusta (:

    VastaaPoista
  8. -Nea
    -ponitytto15@gmail.com
    -olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin sivusta (:

    VastaaPoista
  9. Kirsi
    kirppu.kankaala@hotmail.com
    Olen lukija ja sivusta tykkäsin

    VastaaPoista
  10. Jutta Kivelä
    horse-jumppi@wippies.fi
    Olen lukija ja tykkäsin sivusta! :)

    VastaaPoista
  11. -nimesi? Vilma
    -sähköposti osoitteesi? vilma.niskanen@hotmail.com
    - oletko blogin lukija ja tykkäsitkö face sivusta? joo :)

    VastaaPoista
  12. - Venla
    - venla.annyjanasu@gmail.com
    - olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista
  13. -jenni
    -jenni.jilmarinen@gmail.com
    - olen lukija, en omista facea

    VastaaPoista
  14. Olivia omalia.kirppu@hotmail.fi Olen lukija, ei ole facea

    VastaaPoista
  15. - Ida
    - ida@rottwood.com
    - Olen lukija ja tykkäsin sivusta

    VastaaPoista
  16. Kaisa Karhunen
    karhunen.maria@hotmail.com
    Tykatty :)

    VastaaPoista
  17. - Nelly
    - nellya-98@hotmail.com
    - lukija & tykätty

    VastaaPoista
  18. Fanny-Mari Jankkila
    fanny-mari03@hotmail.com
    olen blogin lukija ja tykkäsin Horse Pet Dream sivusta facebookissa. :)

    VastaaPoista
  19. Toi banneri on muuten hauska ku lilli on noissa muissa valkonen ja tuossa yhessä keltainen hih! :'D

    VastaaPoista
  20. Laura
    niittylaakso@gmail.com
    Olen lukija ja tykkäsin sivusta

    VastaaPoista
  21. - Aada
    - aaduliisa@gmail.com
    - olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin

    VastaaPoista
  22. -Milla
    -mmillaa00@gmail.com
    -Olen lukija, ja tykätty on(:

    VastaaPoista
  23. -Roosa
    -roosa_autio@hotmail.com
    -olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin fb sivusta :)

    VastaaPoista
  24. kiia
    kiia_ruben@hotmail.com
    oon blogin lukija ja tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista
  25. - Linnea
    - linnea.niemi@saunalahti.fi
    - Tykätty ja olen lukija

    VastaaPoista
  26. Emma Metsänoja
    emmametsanoja@luukku.com
    Olen blogin lukija ja tykkäsin Horse Pet Dreamista facebookissa.

    VastaaPoista
  27. Aurora
    aurorabigo@gmail.com
    Olen blogin lukia ja en voinut tykätä sivusta koska ei oo face tiliä

    VastaaPoista
  28. Elina
    elina.piekiainen@hotmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija ja tykännyt sivusta facebookissa

    VastaaPoista
  29. -Noora
    -noora.takanen@hotmail.com
    -olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin fb sivusta :)

    VastaaPoista
  30. Sara
    saraylipaa@gmail.com
    oon lukija ja tykkäsin sivusta:D

    VastaaPoista
  31. - Miina
    - miina01@live.fi
    - olen tykännyt fb sivusta ja olen rekisteröitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  32. Sirkku
    sirkku.pieniniemi@gmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin fb-sivusta

    VastaaPoista
  33. Rosanna Riihimäki
    rosanna.riihimaki@outlook.com
    rekisteröity lukija ja oon tykänny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten voit olla rekisteröitynyt ku oot ano?

      Poista
  34. - Veera
    - poks01@hotmail.fi
    - Olen rekisteröitynyt lukija, ja en voinut tykätä kun ei ole facea

    VastaaPoista
  35. Sini
    pelkonen.sini@gmail.com
    olen registeröitynyt lukija ja tykkäsin fb sivusta

    VastaaPoista
  36. Noora
    noora.rautiainen98@hotmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukia ja tykkäsin fb sivusta

    VastaaPoista
  37. Nea
    milkymerkuur@hotmail.com
    Tykkäsin ja olen rekisteröitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  38. Milja
    milja.miljaleinonen@gmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija, ja en voinut tykätä koska en ole facessa.

    VastaaPoista

  39. -Milla
    - milskuuu@gmail.com
    - Rekisteröitynyt lukija
    - Tykätty Horse Pet Dreamin sivusta(:

    VastaaPoista
  40. Olivia
    olkku01@gmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin fb sivusta

    VastaaPoista
  41. -Titta
    -titta.tiikeri@netti.fi
    -olen rekisteröitynyt lukija ja face sivusta olinki jo tykännyt aikaisemmin:)

    VastaaPoista
  42. Jenni
    Jepa__98@hotmail.com
    olen lukija ja tykkäsin juu ;)

    VastaaPoista
  43. Elina
    elinasofia2000@gmail.com
    olen lukija ja tykkäsin sivusta (:

    VastaaPoista
  44. Iida - iiduliini3@gmail.com - oon lukija & tykkään sivusta :)

    VastaaPoista
  45. Ella
    ella.r@hotmail.fi
    olen lukija ja tykkäsin :)

    VastaaPoista
  46. Tessa
    tessa.hostikka@dnainternet.net
    Olen lukija ja tykkään sivusta facebookissa :)

    VastaaPoista
  47. -Kiia
    -id.kiia@luukku.com
    -tykkäsin sivusta ja olen rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  48. Rosa
    karkki.masu@hotmail.com
    olen blogin lukija ja pidin Horse pet Dream sivusta facebookissa. :)

    VastaaPoista
  49. Hanna
    hhanskumoi@hotmail.com
    Oon lukija ja tykkäsin facebookissa! :)

    VastaaPoista
  50. - Vilma
    - wilma.lappalainen@gmail.com
    - Olen lukia ja tykkään fb!

    VastaaPoista
  51. Rosanna Manninen
    Rossukka@windowslive.com
    Olen lukija ja tykkäsin fbsivusta

    VastaaPoista
  52. Noora
    norp-pa@luukku.com
    olen lukija ja tykkäsin(:

    VastaaPoista
  53. Mari-Lotta
    mari-lotta@hotmail.com
    olen lukija ja tykkäsin facebookissa Horse pet Dreamin sivusta:)

    VastaaPoista
  54. Jutta
    juicenblogi@hotmail.fi
    Olen lukija ja olen tykännyt facebookissa! :)

    VastaaPoista
  55. Kaisa-Maria Jussila
    kkaisukki@hotmail.com
    lukija & tykätty

    VastaaPoista
  56. Mari
    marijarvinen99@windowslive.com
    Olen lukija ja olen tykännyt jo aikaisemmin <:

    VastaaPoista
  57. Jenni
    qjenni@hotmail.com
    lukija & tykätty

    VastaaPoista
  58. Jenni n.
    jennitsiiiii@hotmail.com
    tykkään ja oon lukija :)

    VastaaPoista
  59. siiri, hsiiri@gmail.com, tykkäsin ja oon lukija :)

    VastaaPoista
  60. Suvi (nimimerkki S)
    suvi.rimpioja@hotmail.com
    Lukijana ollaan ja tykkäsin!

    VastaaPoista
  61. Pauliina Liimatainen
    pauliina.lii@hotmail.com
    Oon sun lukija ja tykkään facebookissa :)

    VastaaPoista
  62. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  63. Henna
    chenatah@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt ja peukutin ;)

    VastaaPoista
  64. Nona Haasnoot
    nnonaa@luukku.com
    Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin facebook sivusta :)

    VastaaPoista
  65. Sofia Myllymäki
    sofia.e.m@wippies.fi
    Rekistöitynyt ja tykkäsin facebook sivustosta(:

    VastaaPoista
  66. Maria juden
    Mariajuden9@gmail.com
    Olen blogisi lukija, ja tykkäsin fb sivusta!

    VastaaPoista
  67. kristiina jounolainen
    kristiina.jounolainen@elisanet.fi
    lukija ja fb sivusta tykätty

    VastaaPoista
  68. Emilia
    emilia00_@hotmail.com
    oon lukija ja tykkäsin (:

    VastaaPoista
  69. kristiina
    kristiina.jokela@hotmail.fi
    olen lukija ja tykkäsin.

    VastaaPoista
  70. Ester
    eseholma@gmail.com
    Ei oo facea :D

    VastaaPoista
  71. Eveliina Janhonen
    heppahullu@hotmail.com
    olen lukija ja tykkäsin:)

    VastaaPoista
  72. Sonja
    horse-girl2008@hotmail.com
    Olen lukija,ja tykkäsin facebook sivusta :)

    VastaaPoista
  73. Kristiina
    iinuska.karvonen@gmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin fb sivusta:)

    VastaaPoista
  74. Emma
    nohkuanperhe@gmail.com
    rekisteröityny lukija olen ja tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  75. Veera
    veera.saarinen@hotmail.fi
    Olen lukia ja tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  76. Sanni Väyrynen
    lovespeppi@gmail.com
    Olen lukija aina 4ever :) Ja tykkäsin!! :)

    VastaaPoista
  77. Hilma Tiainen

    tiainen.hilma@gmail.com

    Ja tykkäsin ja olen rekisteröitynyt lukija!

    VastaaPoista
  78. Eerika Haikonen
    eerika.haikonen@hotmail.fi
    Tykkäsin ja olen rekisteröitynyt lukija! :)

    VastaaPoista
  79. Helena
    helena.rautakoski@gmail.com
    rekisteröitynyt lukija olen ja tykkätty on!

    VastaaPoista
  80. Sanni
    sanni.junkki@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin!:)

    VastaaPoista
  81. Sara
    saraniskanen-@hotmail.com
    Tykkäsin sivusta ja oon rekisteröitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  82. Frida Mäkinen
    viirdu.makine@gmail.com
    Olen lukija ja tykkäsin sivusta:)

    VastaaPoista
  83. Sanelma
    sanelmaainikki@gmail.com
    Olen lukija ja ei oo facea :)

    VastaaPoista
  84. Nora
    nodu0001@hotmail.com
    olen ollut jo jonkin aikaa rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin ! ! :-)

    VastaaPoista
  85. Ella Väisänen
    ellavaisanen@luukku.com
    Tykkäsin ja olen rekisteröitynyt lukija! =)

    VastaaPoista
  86. -Eevi
    -eevi.prittinen@gmail.com
    -joo ja joo :)

    VastaaPoista
  87. Julia
    dulua00@gmail.com
    Olen ollut pitkään lukija Ja tykätty on :)

    VastaaPoista
  88. Sun ja Tiian blogit on ihan parhaita! En oo vielä lukija mut aijon kyllä liittyy!:)

    VastaaPoista
  89. Annika Taskinen

    annika_taskinen@hotmail.com

    Tykkäsin fb sivusta ja oon rekisteröitynyt lukia!

    VastaaPoista
  90. Pälvi
    palvi01holma@gmail.com
    oon lukija
    ei oo facea

    VastaaPoista
  91. ~ Oona
    ~ oona.peltonen@suomi24.fi
    ~ Olen lukija ja tykkätty on ! (:

    VastaaPoista
  92. Emmi
    emmi.boos@hotmail.com
    olen lukija ja tykätty on :)

    VastaaPoista
  93. 1. olen rekisteröitynyt blogin lukija
    2. Tykkäsin Horse Pet Dreamsin facebook sivusta
    3.
    Nimeni - Vilma Jääskeläinen
    Säpö - vimmu00@hotmail.com

    VastaaPoista
  94. 1.Vera
    2.vera.kujanpaa@gmail.com
    3.oon lukija ja tykkäsin fb sivusta :D

    VastaaPoista
  95. Olen rekisteröitynyt;)
    Tykkäsin;)
    nimesi: pstän tähän vaan Loddiina
    s-posti: tuuva@luukku.com


    Mä en haluu kertoo omaa nimeeni:( Mut jos niin se kiinnostaa niin kysy s-postilla;)

    VastaaPoista
  96. 1.Olen rekisteröitynyt lukija
    2. Tykkäsin sivusta
    Nimi; Ada Seppälä, seadpp@gmail.com

    VastaaPoista
  97. 1.Oon lukija
    2.Tykkäsin!
    Nimi - Siiri
    Sähköposti - siiri.anttila@suomi24.fi
    Oon lukija ja tykkäsin fb sivusta :)

    VastaaPoista
  98. Nimesi: Tuuli Luhanka
    Sähköposti osoitteesi: tuuli.luhanka@hotmail.fi
    Oletko blogin lukija ja tykkäsitkö face sivusta:Olen rekistöröitynyt lukija ja tykkäsin face sivusta :)

    VastaaPoista
  99. -TiiaPokkis
    -heppa.hullu@hotmail.com
    -Tykkäsin ja oon rekisteröityny :D

    VastaaPoista
  100. 1. Lukija oon nimel Jessica mau
    2. Tykkäsin sivuista
    -Nimi - Jessica
    -Sähköposti - jessicah_@hotmail.com

    VastaaPoista
  101. -Aivi
    -myryliini@gmail.com
    -Olen lukija ja en tykännyt facebook sivusta.

    VastaaPoista
  102. -Siiri
    -siiri.borenius@gmail.com
    - Tykkäsin ja olen rekisteröitynyt:)

    VastaaPoista
  103. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  104. -Ida M.
    - asdfghjkloa0@gmail.com
    - olen lukija & tykätty

    VastaaPoista
  105. 1. Oon lukija.
    2. Tykkäsin sivusta.
    3. Nimi: Laura Heikkilä
    Sähköposti: laura-heikkila@windowslive.com

    VastaaPoista
  106. 1. Sini
    2. Pamina32@hotmail.com
    3. Tykkäsin sivusta ja olen rekisteröitynyt lukijasi!

    VastaaPoista
  107. -Venla
    -tuhkimoponit@gmail.com
    -olen lukijasi ja tykkäsin :)

    VastaaPoista
  108. - Iida / iida.1998@hotmail.com
    - Olen rekisteröitynyt lukija
    - Tykkäsin fb-sivusta

    VastaaPoista
  109. Heidi
    heidi.heikku@hotmail.fi
    Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin!

    VastaaPoista
  110. -Ellen H.
    -tikru123@luukku.com
    -Olen lukija ja tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista
  111. 1. Iida
    2. iida.tapanainen@hotmail.com
    3. julkinen lukija & tykkäsin !

    VastaaPoista
  112. 1. Eeva
    2. eeva.koskinen@hotmail.com
    3. Lukija ja tykkäsin sivusta ! :)

    VastaaPoista
  113. - Essi
    - essibosse@gmail.com
    - olen lukija ja tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  114. - Bettina
    - betsku@hotmail.fi
    - Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista
  115. - Jenna
    - jen_nuska@hotmail.com
    - oon lukija ja tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista

  116. - Pinja
    - pinja.lampi@hotmail.com
    - olen lukija ja tykkäsin

    VastaaPoista
  117. 1. Matilda
    2. mattu00@hotmail.fi
    3. Olen lukija ja tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  118. 1. Sara L.
    2. sartsujees@gmail.com
    3. lukija & tykätty

    VastaaPoista
  119. 1. Arianna
    2. arianna@koskivuori.fi
    3. Oon lukija, mutta ei oi facee :(

    VastaaPoista
  120. 1. Aino
    2. aino.a-h@pp.inet.fi
    3. Olen lukija, mutta en ole facebookissa niin en ole tykännyt

    VastaaPoista
  121. Anniina Valkeinen
    anslet@hotmail.fi
    Olen lukija&tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista
  122. -Iida
    -iidaj@hotmail.com
    -Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin fb sivusta.

    VastaaPoista
  123. -Oona
    -oona_hankaniemi@suomi24.fi
    -Olen lukija ja tykkäsin sivusta

    VastaaPoista
  124. - Lina
    -lina.hepat@hotmail.fi
    - Olen rekistöryitynyt lukija, ja tykkäsin horse pet dremsin fb sivusta. :)

    VastaaPoista
  125. - Amanda
    - xdhemuli@gmail.com
    - tykkäsin ja oon lukija:)

    VastaaPoista
  126. Amanda Lahtinen
    amanda-lahtinen@hotmail.com
    Olen lukija ja tykkäsin facebook sivusta

    VastaaPoista
  127. Lotta Korkiakoski
    Lotta.01@hotmail.com
    Olen blogisi lukija, ja tykkäsin facebook sivustosta.
    Sivut oli ihan kesäiset :)

    VastaaPoista
  128. 1.Olen blogisi lukija
    2. Tykkäsin
    3.
    Nimeni: Birgitta
    sähköpostiosoite: birgittakoronen@gmail.com
    Olen blogisi lukija ja tykkäsin facebook sivusta.

    VastaaPoista
  129. Meri
    meri.tervo@gmail.com
    Olen lukijana +tykkäsin fb sivusta

    VastaaPoista
  130. Seela Risla
    risla.seela@gmail.com
    Olen blogisi lukija, ja tykkäsin facebook sivusta.

    VastaaPoista
  131. olen lukija,Sasu
    Trxy.Poni@live.fi
    Tykkäsin facessa :)

    VastaaPoista

  132. -nimesi? Anni.M
    -sähköposti osoitteesi? annimyl@suomi24.fi
    - oletko blogin lukija ja tykkäsitkö face sivusta? Olen lukija ja tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  133. 1. Olen lukija
    2. Tykkäsin Horse Pet Dreamsin facebook sivusta
    3. nimesi? Siiri
    sähköposti osoitteesi? siiritoiviainen@hotmail.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  134. 1. olen rekistyröitynyt lukija
    2. tykkään Horse Pet Dreamsin facebook sivuista
    3. sähköpostiosoiteeni: sanna.sahakoski@luukku.com
    nimeni: Sanna

    VastaaPoista
  135. Siri
    sirihorkko@hotmail.com
    Tykkäsin ja olen lukijana:)!

    VastaaPoista
  136. -nimesi? Christa
    -sähköposti osoitteesi? christa.palkeinen@windowslive.com
    -oletko blogin lukija ja tykkäsitkö face sivusta? olen ja tykkäsin(:

    VastaaPoista
  137. Hennis
    hhennnis@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin sivusta :)

    VastaaPoista
  138. - Saana
    - roksuti@hotmail.com
    - Olen ja olen, mutta mun nimi on tuolla Jäsenissä Smileew (en tiedä mikss:DD)

    VastaaPoista
  139. -Reetta
    -reetta.kaarakainen@gmail.com
    -olen rekisteröitynyt lukija ja sivut oli tosi kivat!:)

    VastaaPoista
  140. Liida
    hepsukkahepo@gmail.com
    Tykkäsin ja olen rekisteröitynyt

    VastaaPoista
  141. -Ronja
    -ronja.mannermaa@lailanet.fi
    -olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin siitä sivusta

    VastaaPoista
  142. nica
    nica@teepa.net
    Tykkäsin ja lukija olen :)

    VastaaPoista
  143. 1. Rekisteröitynyt lukia (:
    2. Tykätty !
    3. -Veera
    - veerarantamaki@gmail.com
    - olen,ja sivut olivat todella kivat,ja tuotteet oli todella mieluisia ! (:

    VastaaPoista
  144. Emppu
    emppuu98@gmail.com
    lukija ja tykkäsin

    VastaaPoista
  145. Niina
    niinalintuniemi@gmail.com
    Olen lukija ja tykkäsin(:

    VastaaPoista
  146. Saima
    saima.selkamaa@hotmail.com
    Olen lukija ja tykkään!

    VastaaPoista
  147. Rekisteröitynyt lukia :)
    Tykätty !
    -nea
    -nea-r2000@hotmail.com
    -olen lukia,sivut ovat kivat ja tuotteet upeita ! :)

    VastaaPoista
  148. Rebekka
    rebekka.suominen@hotmail.com

    tykätty & lukija :)

    VastaaPoista
  149. - Anna
    - diaygrafiikka@gmail.com
    - tykkäsin, lukija

    VastaaPoista
  150. -Iina
    -iina.kovanen@hotmail.com
    -Tykkäsin ja olen lukija! :)

    VastaaPoista
  151. -Ella
    - ellu.partanen@gmail.com
    - Tykkäsin ja oon lukija :)

    VastaaPoista
  152. -Neea

    -neea.kankaanpaa@hotmail.fi

    -Tykkäsin ja juu olen lukija!:)

    VastaaPoista
  153. Iina
    manniiii@hotmail.com
    joo & joo :)

    VastaaPoista
  154. Laura

    laura.vehmaa@hotmail.fi

    Olen lukija ja tykkäsin sivusta. :)

    VastaaPoista
  155. - Sofia
    - sofia.vaattovaara@hotmail.fi
    - tykkäsin ja lukija olen!:)

    VastaaPoista
  156. Anu
    heikkinenanu@hotmail.com
    tykkäsin ja olen lukija nimellä Anu

    VastaaPoista
  157. Venla
    venzkuiw@hotmail.fi
    tykkäsin ja olen lukija:)

    VastaaPoista
  158. -Nadja
    -nadjapostari@gmail.com
    -tykkäsin ja olen rekisteröitynyt lukija (:

    VastaaPoista
  159. -sanni
    -sannileino007@gmail.com
    -tykkäsin ja olen rekisteröitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  160. katri
    kapadx@gmail.com
    tykkäsin ja olen lukija

    VastaaPoista
  161. Lili
    lilinlae@gmail.com
    Oon lukija, en tykännyt koska ei ole fb:tä ;/

    VastaaPoista
  162. jennap
    jenna-99@windowslive.com
    olen lukija ja tykkäsin

    VastaaPoista
  163. jennap
    jenna-99@windowslive.com
    olen lukija ja tykkäsin

    VastaaPoista
  164. Iida / iitudiidu@luukku.com / olen lukija ja tykkäsin sivusta! :)

    VastaaPoista
  165. Janika
    jansquh@hotmail.com
    oon lukija ja tykkäsin

    VastaaPoista
  166. Emmi, piiroinen.emmi@gmail.com
    olen lukija ja tykkäsin.

    VastaaPoista
  167. kiia
    Kiiajp96@gmail.com
    tykkäsin ja oon rekisteröitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  168. Elina
    elina.Happonen@hotmail.com
    olen blogisi lukija ja tykkäsin joo

    VastaaPoista
  169. Iida
    iida_ahola@hotmail.com
    Olen lukija ja tykkäsin face sivusta!(:

    p.s ihana huppari!

    VastaaPoista
  170. Kia
    Kia.lahenius@gmail.com
    Tykkäsin olen rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  171. Allu
    koskinen.alina@gmail.com
    Olen lukija ja tykkäsin facessa!

    VastaaPoista
  172. Susa
    susukki@windowslive.com
    tykkäsin fb ja oon lukija (:

    VastaaPoista
  173. Melina
    melluska110@hotmail.fi
    tykkäsin fb sivusta ja olen lukija :)

    VastaaPoista
  174. Saana
    Saana1234@live.fi
    Tykkäsin facebook sivusta ja olen lukija (:

    ps. Sulla on tosi kiva blogi, ja tykkään tosta bannerista!:)

    VastaaPoista
  175. Sanni, sanni.markkanen@gmail.com
    olen rekisteröityny lukija ja tykkäsin fb sivusta:)

    VastaaPoista
  176. Henna
    H3nsku97@luukku.com
    Olen lukija ja tykännyt fb-sivusta :)

    VastaaPoista
  177. Sanni, sanni.markkanen@gmail.com
    olen rekisteröityny lukija ja tykkäsin fb sivusta:)

    VastaaPoista

  178. Maija
    maija_joensuu@hotmail.cpm
    olen ja tykkäsin fb sivusta (:

    VastaaPoista
  179. Sunna
    sunna.koivisto@gmail.com
    olen lukija ja tykännyt olen fb- sivusta jo kauan (:

    VastaaPoista
  180. Tiina
    tiina.alen@suomi24.fi
    tykkäsin ja olen lukija

    VastaaPoista
  181. Olen lukija ! :)
    Eve
    eve1pietila@luukku.com
    Tykkäsiin !!! :)

    VastaaPoista
  182. Aino
    aino.kari10@hotmail.com
    olen lukija ja tykkäsin

    VastaaPoista
  183. Elina
    elina.saulo@hotmail.com
    Oon lukija ja tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  184. - nea
    -neasepponen@gmail.com
    -tykkäsin ja oon lukja (:

    VastaaPoista
  185. Pinja
    pinsku_daa@hotmail.com
    olen lukija ja tykkäsin fb-sivusta

    VastaaPoista
  186. Minttu
    minttu.joki@hotmail.com
    Olen lukija sekä tykkäsin fb- sivusta :)

    VastaaPoista
  187. Vilma
    pikkuponifani@gmail.com
    Olen lukija, mutta en voinut tykätä fb-sivusta, koska ei oo fb'tä...

    VastaaPoista
  188. - Sini
    - sini.from@luukku.com
    - Olen lukija ja tykkäsin facebook -sivusta

    VastaaPoista
  189. - Roosa
    - roosa.keljo@gmail.com
    - Olen lukija ja tykkäsin facebook-sivusta

    VastaaPoista
  190. Ella
    ella.ervasti@luukku.com
    olen lukija ja tykkäsin facebook-sivusta

    VastaaPoista
  191. -Sara
    -Sarg-gu@hotmail.com
    -oon lukija ja tykkäsin fb -sivusta

    VastaaPoista
  192. Johanna
    miksulusikka@hotmail.com
    oon rekannu lukija ja tykkään fb-sivusta

    VastaaPoista
  193. - Iinameri
    - salonen.iinameri@gmail.com
    - Olen lukija ja tykkäsin Facebook-sivusta

    VastaaPoista
  194. Julia
    juliazzzh@gmail.com
    Lukija ollaan, ja tykkäsin fb sivusta

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.