perjantai 29. maaliskuuta 2013

268. Lahjakortin arvonta

Tänään vuorossa on Persoonakalenteriin lahjakortin arvonta! Vanhempi postaus jossa voit tutustua minun tilaamaani kalenteriin on TÄSSÄ. Arvon siis yhden lahjakortin jonka arvo on 27-37e.  

Osallistumis ohjeet:
1. Jotta voi osallistua sinun pitää olla blogin lukija
2. Käy tykkäämässä persoonakalenterin facebook sivusta (jos mahdollista)
3. Kommentoi tähän postaukseen ja kerro:
    - Nimesi?
    - Sähköposti osoitteesi?
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?
    - Onkos sinulla oma blogi?
    - Käytätkö paljon kalentereita?

Arvonta päättyy 8.4.2013 Joten aikaa on reilusti :)
 Sitten eikun osallistumaan ja arpaonnea kaikille jotka lahjakorttia toivovat!
    

349 kommenttia:

  1. - Nimesi? Pinja
    - Sähköposti osoitteesi? panskujau@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu :)
    - Onkos sinulla oma blogi? On, tihkusadetta.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän, päivittäin esimerkiksi koulujuttujen merkkailemiseen ja urheilujuttuihin :)

    VastaaPoista
  2. - Koko nimi? Ida-Maria Huhtala
    - ida-maria.huhtala@pp.inet.fi
    - Olen rekisteröitynyt lukija.
    - Siun ja Lillin vai Persoonakalenterin? :D Tykkään kummastakin.
    - hetkenonni.blogspot.fi (tauolla)
    - Kohtalaisesti, niihin saa kätevästi muistiin kaiken tärkeän; tapaamiset ja matkat ja tapahtumat :)

    VastaaPoista
  3. Anni
    anninkuumalinja@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin fb sivusta!
    On oma blogi, http://elamaakaksosena.blogspot.fi/ ja http://kavioidenkopsetta.blogspot.fi/ :)
    Käyttäisin kalenterii jos semmonen olis, sopivaa ei oo vaa löytyny :(

    VastaaPoista
  4. - Nimesi? Oona Hankaniemi
    - Sähköposti osoitteesi? oona_hankaniemi@suomi24.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu
    - Onkos sinulla oma blogi? oonan-postailutt.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Nykyään käytän paljon, merkkaan siihen kaikki tärkeät(ja ei-niin-tärkeätkin) jutut!:)

    VastaaPoista
  5. Nimi: Liida
    sähköposti: hepsukkahepo@gmail.com
    olen rekisteröitynyt lukia!
    tykkäsin facebook sivusta
    on oma blogi: http://liidajaigo.blogspot.fi/
    tosi paljon käytän kalentereita joka vuosi! koulujuttuihin ja hevosen omistajana saan merkattua ratsastuksia yms.

    VastaaPoista
  6. - Nimesi? Veera Välimäki
    - Sähköposti osoitteesi? Weksunen@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? En koska ei ole facea
    - Onkos sinulla oma blogi? http://kilpaponienelamaa.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän paljon, mutta kaikkiin normaaleihin kalentereihin olen kyllästynyt. Joten tuo olisi aivan loistava :)!

    VastaaPoista
  7. Essi
    essimar@luukku.com
    Olen rekistöröitynyt lukija
    Tykkäsin fb sivusta
    Kirjotan kavereiden kanssa yhteistä + oma piilotettu. (http://perjantaintalliporukkaonparas.blogspot.fi/?m=1)
    Käytän kalenteria joka päiväisesti kouluasioiden merkkaamiseen, menoihin jne.

    VastaaPoista
  8. - Niina
    - niinarautiainen@luukku.com
    - Jep
    - http://huipullakotuulee.blogspot.fi & (http://niinarautiainen.blogspot.fi)
    - Olen riippuvainen kalentereista :D Ei tulisi mitään jollei sellainen kulkisi koko ajan mukana.

    VastaaPoista
  9. - Nimesi? Emma
    - Sähköposti osoitteesi? pomppu96@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? juu
    - Onkos sinulla oma blogi? kultakimpaleita.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? käytän, päivittäin!:)

    VastaaPoista
  10. Nimesi: Noora
    Sähköposti: kisuli98@hotmail.com
    Olethan rekisteröinyt lukija: Olen :)
    Tykkäsitkö facebook sivusta: juu :)
    Onkos sinulla oma blogi: On, Tohvelivohveli.blogspot.fi
    Käytätkö paljon kalenteria: Käytän päivyrinä,koulu juttuihin ja sit yhen ponin liikutus juttuihin :)

    VastaaPoista
  11. - Nimesi?Saana Korhonen
    - Sähköposti osoitteesi? roksuti@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen, mutta mun nimi/kuva on erilainen tuol lukiat kohassa? Oon siis tuolla se Smileew
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu tykkäsin !
    - Onkos sinulla oma blogi? On smileew.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? Jooo! Siinä on ihan kaikki tapahtumat ja kaiket hauskat jutut :) !

    VastaaPoista
  12. Nimi: Inka
    sähköposti: inkduli@hotmail.com
    Olen rekisteröitynyt!
    Tykkään fb sivusta!
    oma blogi: http://mursu-lifewithhorses.blogspot.fi/ & http://mansikkakeinu.blogspot.fi/
    Minun on aina pitänyt aloittaa kalenterin käyttö, mutta hienoa omaperäistä kalenteria ei tule koskaan löydettyä : ( ! Ehkä tästä saisin pidettyä kiinni ja laittaa asiat muistiin :)!

    VastaaPoista
  13. nimi: Saara Hämäläinen
    säpö: saara.saarazzu@hotmail.com
    lukijana: Käyllä olen rekisteröitynyt lukija molemmissa blogeissa
    tykkkäsitkö facessa: en pysty koska en ole
    onko omaa blogia: on kyllä: haeveny.blogspot.com
    käytätkö paljon kalenteria: käytän todella paljon, merkkaan siihen ihan kaiken, kokeet, kamujen kanssa olot, ratsastukset, ja kaikki muutkin menot ja jutskat : )

    VastaaPoista
  14. - Nimesi? - Alina
    - Sähköposti osoitteesi? - koskinen.alina@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - Joo!
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - juu!
    - Onkos sinulla oma blogi? - Kyllä, atheenallu.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? - Tällä hetkellä mulla ei ole kalenteria, mutta olis kiva saada just tollanen kalenteri, millaisseen teit! Koska menoja on nykyään ihan hirveesti ja niitä olis kiva merkata kalenteriin!

    VastaaPoista
  15. Nimi: Nina
    Sposti: polle.shettis@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija
    Käyn heti tykkäämässä -->
    Ome blogi: www.flatcoates.blogspot.com
    Käytän mutta tänä vuonna en ole ehtinyt ostaa kalenteria :( kalenteri on tosi kätevä ja pysyy kaikissa menoissa sitte ittekki mukana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sen fb sivun nimi on muuten persoonallinenkalenteri :) ihan vain ettei sitte muut eti väärällä sanalla ku en itte eka löytäny :D

      Poista
  16. - Nimesi? - Mette
    - Sähköposti osoitteesi? - mette.moberg@hotmail.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - juu
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - joo
    - Onkos sinulla oma blogi? - on : myponnylife.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? - tosi paljon! (; vaikk tällä hetkellä ei ole kalenteria , mutta etsiskelen juuri uutta.

    VastaaPoista
  17. Nelly
    varusteurheilu@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija
    En tykännyt, en ole facebookissa
    varusteurheilu.blogspot.fi
    Käytän kännykän kalenteria, mutta haluaisin alkaa käyttämään ihan oikeaa kalenteria. :)

    VastaaPoista
  18. -Nimesi? Aino Mynttinen
    -Sähköposti osoitteesi? aino.mynttinen@hotmail.fi
    -Oletko rekisteröitynyt lukija? Olen
    -Tykkäsitkö facebook sivusta? En, facea ei löydy minulta
    - Onko oma blogi? on, ainojabagir.blogspot.fi
    -Käytätkö paljon kalentereita- Käytän päivittäin !

    VastaaPoista
  19. Nimi: Aino
    aino.elli@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija!!!
    En voinut tykätä fb-sivusta, sillä itse en ole siellä..:(
    Ei ole omaa blogia..
    Kalenterin ostan aina lukuvuoden alussa, mutta innostus aina vähän lopahtaa kun ne on aina sellasia "tylsiä ja tavallisia".. Mut toi vaikutti toooosi kivalta!!!:DDD

    VastaaPoista
  20. -Nimi: Katariina
    -S-Posti: kata.kalpio@gmail.com
    -Olen rekisteröitynyt lukija
    -Tykkäsin personaalikalenterin facebook sivusta
    -On mulla oma blogi: http://katanelama.blogspot.fi/
    -Käytän paljon kalentereita, ilman sitä en voi lähteä enää mihinkään :) Merkkaan siihe kaikki tapahtumat ja muut koulujutut jnejne...

    VastaaPoista
  21. - Janita
    - janita_parkkinen@luukku.com
    - olen rekisteröitynyt lukija
    - tykkäsin facebook-sivusta
    - on oma blogi: http://janita-welovehorses.blogspot.fi/
    - käytän paljon kalentereita, koska muuten en varmaa muistais kaikkee aina:D

    VastaaPoista
  22. Nimesi?- Anni
    Sähköposti osoitteesi?- millimaria@hotmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija?- Olen
    Tykkäsitkö Facebook sivusta?- Juu
    Onkos sinulla oma blogi?- On, mutta tällä hetkellä tauolla ja piilotettuna
    Käytätkö paljon kalentereita?- Käytän!Mutta en ole tänä vuonna löytänyt itselleni sopivaa kalenteria.

    VastaaPoista
  23. - Nimesi? Meri

    - Sähköposti osoitteesi? meri.haljala@hotmail.com

    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen

    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu:)

    - Onkos sinulla oma blogi? on, Pennijadomi.blogspot.fi

    - Käytätkö paljon kalentereita? päivittäin mutta nyt joudun käyttämään väliakasesti puhelimen josta en tykkää yhtään! koska ei ole löytynyt sopivaa kalenteri:(

    VastaaPoista
  24. -Oona
    -oona.laitila@gmail.com
    -olen rekisteröitynyt ja tykkään fb sivusta
    -on, laukkarata.blogspot.com
    -käytän pääasiassa kännykän kalenteria, mutta tuollainen voisi olla kyllä ihan hyödyllinen! :)

    VastaaPoista
  25. - Nimesi? - Katri
    - Sähköposti osoitteesi? - Katri.koo@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - Tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? - On, http://seuraaunelmias.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? - Kyllä, mutta en ole löytänyt sopivaa

    VastaaPoista
  26. - Suvi
    - suvi.tukiainen@wippies.fi
    - Olen rekisteröitynyt lukija.
    - Menen tykkäämään, kun meen seuraavan kerran facebookkiin (:
    - Blogini on : cherrrydream.blogspot.fi
    - Käytän! Tai no jos olisi hyvä... Käyttöä olisi paljon! :D

    VastaaPoista
  27. -Annika
    -annika_taskinen@hotmail.com
    -olen lukija ja tykkään fb sivusta.
    -on, antanblogi.blogspot.fi
    -Käytän aika paljonkin.

    VastaaPoista
  28. Nimi: silja
    Sähköpostiosoite: silja097@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija.
    Tykkäsin fb-sivusta.
    On oma yksityinen blogi.
    Käytän päivittäin kalenteria.

    VastaaPoista
  29. - Nimesi? Pihla
    - Sähköposti osoitteesi? pihla.tiilikainen@luukku.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?jepjep
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu
    - Onkos sinulla oma blogi? on
    - Käytätkö paljon kalentereita? aika paljon.

    VastaaPoista
  30. - Nimesi? Jenny
    - Sähköposti osoitteesi? jenny@myllymuksut.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen ollut jo tosi pitkään :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Kävin tykkäämässä jo silloin kun tilasit & esittelit oman persoonakalenterisi :) Eli olen siis.
    - Onkos sinulla oma blogi? Ei.
    - Käytätkö paljon kalentereita? Juu, mutta tämän hetkisessä on kyllä liian vähän tilaa, sen takia haluiaisn uuden.

    VastaaPoista
  31. -Vilma
    - pikkuponifani@gmail.com
    -Olen lukija
    -Ei ole Facebookia, en voinut tykätä
    -Blogini osoite on hevosfaninelamaa.blogspot.com
    -Käytän kalentereita tosi paljon ;)

    VastaaPoista
  32. - Olivia
    - olivia.syrja@gmail.com
    - oon
    - tykkäsin
    - on, www.olkkku.blogspot.fi
    - käytän, mutta nyt ei tälle vuodelle oo vielä hankittu, joten toi tulis tarpeeseen!

    VastaaPoista
  33. -Siiri
    -siiri.hie@hotmail.com
    -oon
    -ei oo facea
    -juup, siiriislife.blogspot.com
    -käytän jos olisi! :D

    VastaaPoista
  34. Mäki Ira-reetta
    irtsuli@hotmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija
    Olen ennestään tykännyt jo :)
    On
    Käytän, päivittäin.

    VastaaPoista
  35. Anniina
    anslet@hotmai.fi
    Olen rekisteröitynyt lukija, ja käyn tykkäämässä Fb-sivusta.
    On, mutta en taida sitä tähän linkata.. :d
    Käytän kalenteria aika usein, mutta en aivan jokapäivä.

    VastaaPoista
  36. - Nimesi? Hennis
    - Sähköposti osoitteesi? hhennnis@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? kyllä
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu :)
    - Onkos sinulla oma blogi? http://hhevostarinoita.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? Juu käytössä jokapäivä. En tykkää puhelimen kalenterista, käytössä siis perinteinen kalenteri:)

    VastaaPoista
  37. - Saara
    - saaruska16@gmail.com
    - Olen lukija
    - Tykkäsin
    - joo : http://horsesslove.blogspot.fi/
    - Kyllä käytän

    VastaaPoista
  38. -Emilia
    -tiinajaemppu@gmail.com
    - Olen lukija
    - Tykkäsin facebook-sivusta
    - On kaverin kanssa :)
    - Käytän paljon! :)

    VastaaPoista
  39. - Emma
    - emmapa@luukku.com
    - Olen lukija
    - Tykkäsin
    - Kyllä emmakas.blogspot.com
    - Jep!

    VastaaPoista
  40. - Liina
        - lina.hepat@hotmail.fi
        - Oon rekistöröitynyt lukija :)
        - Tykkäsin Facebook sivusta
        - Ei oo omaa blogia
        -käytän paljon kalenteria, sillä on niin paljon menoja :D :D

    VastaaPoista
  41. - Nimesi? Emma
    - Sähköposti osoitteesi?emmakoirat@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? juu!!
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juuu!!
    - Onkos sinulla oma blogi? emmanhevoselamaa13.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? juu erittain pajon koulussa ja urheiluissa ja kaikkialla... en voi lähteä minnekkään ilman sitä:D

    VastaaPoista
  42. Taija Rinne
    taija.rinne@hotmail.com
    Juu olen lukija
    Juu blogin ja kalenterin sivusta
    Juu http://taqqinlife.blogspot.fi/
    Juu merkkaan kaikki menot, läksyt, kokeet, heppa hommat ja muut sovtut jutut ja en oo vielä löytänny mitään yhtä tarpeellisen näköstä kalenteria

    VastaaPoista
  43. Nimi: Noora sähköposti: noora.harju@hotmail.com olen rekisteröitynyt lukija tykkäsin facebook sivusta käytän paljon kalentereita nytkin tarve olis:)))))

    VastaaPoista
  44. - Susanna
    - susa.horze@hotmail.com
    - Olen
    - Kyllä
    - On, kuldaponi.blogspot.fi
    - Todellakin :)

    VastaaPoista
  45. Ja on oma blogi t: Noora Harju joka laittoi jo edellisenkin kommentin mutta unohti tuohon onko sinulla oma blogi ja on

    VastaaPoista
  46. - Nimesi? - Carita
    - Sähköposti osoitteesi? - carita.hevonen@luukku.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - kyllä
    - Onkos sinulla oma blogi? - on http://livemylifeascarita.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? En muuten muistaisi menoja ja tekemisiä tai edes kokeita !

    VastaaPoista
  47. - Taija
    - taijae-_-@hotmail.com
    - Tottakai :D
    - Juuri äsken
    - http://taijanelamaa.blogspot.fi/
    - Joka päivä, sinne saa aina kaikki tärkeät menot kirjattua niin ettei mikään unohdu :)

    VastaaPoista
  48. Nimesi?: Katja
    Sähköpostiosoitteesi?: katja_piiroinen@hotmail.fi
    Olethan rekisteröitynyt lukija?: olen
    Tykkäsitkö Facebook sivusta?: Tykätty on
    Onkos sinulla oma blogi?: http://kattjjaa.blogspot.fi/
    Käytätkö paljon kalentereita?: tottakai:)

    VastaaPoista
  49. - Netta
    - nettatapio@hotmail.com
    - kyllä
    - kyllä
    - ei
    - kyllä joka päivä! :)

    VastaaPoista
  50. - Emmi
    - emmi.lehtinen@ktf.fi
    - Olen rekisteröitynyt lukija
    - Tykkäsin FB-sivusta
    - Käytän kalenteria päivittäin ja merkkaan siihen aina kaikki menoni joten tulisi tarpeeseen!

    VastaaPoista
  51. - Nimesi? - Emma
    - Sähköposti osoitteesi? - hevimies_@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - jeps
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - joo _))
    - Onkos sinulla oma blogi? - on, http://www.surkeus.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? - Nykyään oon ruvennu käyttämään paljon enemmän, pysyy paremmin kärryillä että milloin on menoa ja milloin ei oo :D

    VastaaPoista
  52. Kirsi - Nimesi?
    kiirsi.turunen@gmail.com - Sähköposti osoitteesi?
    Olen - Olethan rekisteröitynyt lukija?
    Tykkäsin - Tykkäsitkö Facebook sivusta?
    On. http://kirsisway.blogspot.fi/ - Onkos sinulla oma blogi?
    Laitan sinne kaikkii koe juttui ja tollanen pieni ois kiva. - Käytätkö paljon kalentereita?

    VastaaPoista
  53. - Nimesi: Essi
    - Sähköposti osoitteesi: essimon12(at)gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija: olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta: en vielä
    - Onkos sinulla oma blogi: essinponiblogi.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita: käytän!

    VastaaPoista
  54. Iida - Nimesi?
    iida.tissari@gmail.com - Sähköposti osoitteesi?
    olen - Olethan rekisteröitynyt lukija?
    kyllä - Tykkäsitkö Facebook sivusta?
    on - Onkos sinulla oma blogi?
    joka päivä. - Käytätkö paljon kalentereita?

    VastaaPoista
  55. - Mari
    - marijarvinen99@windowslive.com
    - tykkäsin
    - On, kappas-keppana.blogspot.com
    - On ja käytän (:

    VastaaPoista
  56. -jenni
    -jenni@freestyle.ee
    -joo
    -tykkäsin
    -on: jennionponi.blogspot.com
    -käytän kalenteria paljon, koska muuten en ikinä muistaisi hammaslääkäriä tai läksyjä tai edes harrastuksia.

    VastaaPoista
  57. Nimesi- Elina
    Sähköposti osoitteesi- elina.latvaaho@gmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija- olen
    Tykkäsitkö Facebook sivusta- kyll
    Onkos sinulla oma blogi- on, http://elinaah-life.blogspot.fi/
    Käytätkö paljon kalentereita- joo! mukana koulussa, merkitsen harrastukset, kokeet ja muut sovitut jutut!

    VastaaPoista
  58. - Tiia
    - tiia.rasimus@nic.fi
    - Olen rekisteröitynyt lukija
    - Tykkään FB-sivusta
    - http://pintakiilto.blogspot.fi/
    - Käytän jonkun verran kalentereita :)

    VastaaPoista

  59. - Miina Köykkä
    - miina.koykka@netikka.fi
    - Kyllä
    - Kyllä
    - Kyllä, http://wwwhevostenparissa-maisa.blogspot.fi/
    - Päivittäin :)

    VastaaPoista
  60. -Oona
    -oona.heppis@hotmail.com
    -olen rekisteröitynyt lukija.
    -menen tykkäämään-->
    -on, ponipaivyri.blogspot.com
    -käytän kalenteria (:

    VastaaPoista
  61. - Nimesi?
    Enna Kujansuu
    - Sähköposti osoitteesi?
    enna.kujansuu@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?
    Olen tottakai!:)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?
    En voi, en ole fb:ssä enään:)
    - Onkos sinulla oma blogi?
    On! http://enskude.blogspot.fi/?m=1
    - Käytätkö paljon kalentereita?
    Kyllä, jos sellainen olisi! Vanhaa käytin paljon, ja nyt etsin uutta ja haluaisin tilata tuolta mistä sinäkin!:)

    VastaaPoista
  62. -Janina
    -janskuu97@gmail.com
    -olen rekisteröitynyt lukija
    -käytän todella paljon kalentereita jokapäiväiseen toimimiseen

    VastaaPoista
  63. -Viivi Suominen
    -viiviamalia.suominen@hotmail.fi
    -KYllä nimellä Vimpula18
    -En tykännyt facbook sivusta,koska en ole facebookissa
    -viivijahepat.blogspot.fi
    -Käytän kalenteria paljon

    VastaaPoista
  64. -Vera Keskinen
    - Sähköposti osoitteesi? - veraakoo@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - kyllä :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - kyllä
    - Onkos sinulla oma blogi? - on www.artemiaponi.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? - päivittäin !!

    VastaaPoista
  65. - veera
    - veerahovila@luukku.com
    - joo
    - joo
    - ei
    - juu

    VastaaPoista
  66. - Nimesi?- Jenni
    - Sähköposti osoitteesi?- jenni.anko@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?-olen :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?-juu!
    - Onkos sinulla oma blogi?- on kaksikin http://colouringgmylife.blogspot.fi/ ja http://jenninhevoselamaa.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? käytän päivittäin, merkkaan kalenteriin aina kaikki jutut! :)

    VastaaPoista
  67. - Nimesi?
    Mindy
    - Sähköposti osoitteesi?
    cruit@wippies.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?
    Olen... Tosin en tajua, miksi rekisteröintijuttu heittää mut joka päivä pihalle ja taas mun pitää rekisteröityä uudelleen... Eli jos mua ei näy, niin vika on jossain.
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?
    En ole facebookissa :(
    - Onkos sinulla oma blogi?
    Ei sitäkään :(
    - Käytätkö paljon kalentereita?
    Todella paljon! Oikeasti avaan kalenterin sen kymmenen kertaa päivässä!

    VastaaPoista
  68. -Pinja
    - pinja.lampi@hotmail.com
    - Olen lukijsi
    - Tykkäsin
    - on blogi
    - on mulla puhelimessa kalenteri mutta on se aika tylsä



    VastaaPoista
  69. - Sofia Eskola
    - makeaa_mahaan@luukku.com
    - Olen (:
    - En, koska yritän välttää seinälleni tulevia ilmoituksia :(
    - Ei ole vielä, mutta ajattelin perustaa!
    - Kyllä. En pidä puhelimen kalenteri toiminnosta vaan suosin paperi kalentereita.

    VastaaPoista
  70. -Nina
    -Nina.kaikkonen@hotmail.com
    -olen lukija
    -tykkäsin
    -on blogi
    -käytän
    :)

    VastaaPoista
  71. Nimesi?
    - Eeva
    Sähköposti osoitteesi?
    - eevasddd@hotmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija?
    - Kyllä olen
    Tykkäsitkö Facebook sivusta?
    - Kyllä
    Onkos sinulla oma blogi?
    - Ei ole
    Käytätkö paljon kalentereita?
    - Kyllä

    VastaaPoista
  72. - Nimesi?= Katri
    - Sähköposti osoitteesi?=katriv6@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?= Kyllä olen :))
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?= Ei ole facebookkia
    - Onkos sinulla oma blogi?= on
    - Käytätkö paljon kalentereita? = Kyllä käyttäisin paljon jos löytäisin sen oikean .. :DD Ja on puhelimes mut tosi tosi huono

    VastaaPoista
  73. - Nimesi?
    -Heli
    - Sähköposti osoitteesi?
    - heli.harjanne@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?
    -Totta kai!:)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?
    -Joo:)
    - Onkos sinulla oma blogi?
    - Joo : http://hermannii.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita?
    - Joo

    VastaaPoista
  74. - Nimesi? Katariina
    - Sähköposti osoitteesi? floortjelover@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Kyllä
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Kyllä
    - Onkos sinulla oma blogi? On - www.horseofthetrojan.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? Kyllä, päivittäin! Merkkaan niihin läksyt, ratsastukset ja muut menot.

    VastaaPoista
  75. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  76. - Nimesi? > Jasmin
    - Sähköposti osoitteesi? > jassuinassuin@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? > olen :-)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? > tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? > on :-)
    - Käytätkö paljon kalentereita? > käytän! nyt en oo tosiaan mitään kivaa tälle vuodelle löytäny nii pöydällä on useampi muistilappu, koska en millään muistais esim. kaikkia kokeita jos ne ei ois missään ylhäällä! :-D

    VastaaPoista
  77. - Nora
    - nodu0001@hotmail.com
    - juu, olen ollut jo jonkinaikaa (:
    - ei ole facea.
    - eeheei.
    - jooo, mut sekin aina täyttyy , enkä ole löytänyt sellasta sopivaa. :D sellanen senäkalenteri mut xd

    VastaaPoista
  78. Erika ( lukijana nimellä erikaaa )
    erika.ahtiainen@hotmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija
    tykkäsin fb-sivusta
    on: http://maalissa-taas-voittajana.blogspot.com/
    käytän kalenteria mm. työpäivien ja menojen merkitsemiseen.

    VastaaPoista
  79. - Nimi? Siiri
    - Sähköposti osoitteesi? siiri.toiviainen@hotmail.com
    - Olethan rekistöröitynyt lukija? kyllä olen :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivuista? Kyllä :)
    - Onkos sinulla oma blogi? Juu on! :)
    - Käyrätkö paljon kalentereita? Kyllä mä käytän aika paljon. Mä käytän eniten siihen että merkkaan mitkä päivät vuokraan mun vuokraponii ja sit jos on vaik jotain kisoja tai kouluhommii :)

    VastaaPoista
  80. - Nimi? Siiri
    - Sähköposti osoitteesi? siiri.toiviainen@hotmail.com
    - Olethan rekistöröitynyt lukija? kyllä olen :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivuista? Kyllä :)
    - Onkos sinulla oma blogi? Juu on! :)
    - Käyrätkö paljon kalentereita? Kyllä mä käytän aika paljon. Mä käytän eniten siihen että merkkaan mitkä päivät vuokraan mun vuokraponii ja sit jos on vaik jotain kisoja tai kouluhommii :)

    VastaaPoista
  81. - Nimesi? Alina
    - Sähköposti osoitteesi? alina_anni@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen (:
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juuu!
    - Onkos sinulla oma blogi? on (:
    - Käytätkö paljon kalentereita? käytän!

    VastaaPoista
  82. - Nimesi? - Monica
    - Sähköposti osoitteesi? - monica.halttunen@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - Olen:)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - Tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? - On, piilotettu.
    - Käytätkö paljon kalentereita? - Käytän jonkin verran, merkkaan sinne lähinnä kisapäivät+koulujutut.

    VastaaPoista
  83. - Nimesi? - Petra
    - Sähköposti osoitteesi? - petra-hartikainen@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - Jeb.
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - Joo.
    - Onkos sinulla oma blogi? - Ei.
    - Käytätkö paljon kalentereita? - KYLLÄ!

    VastaaPoista
  84. Nimesi? - Oona
    Sähköposti osoitteesi? - oonamarsu@gmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija?m - Olen :))
    Tykkäsitkö Facebooc sivusta? - Juu
    Onko sinulla oma blogi? - on
    Käytätkö paljon kalentereita? - juu, paitsi nyt en oo vähään aikaan käyttäny, ku oma meni rikki, muta heti ku ei oo kalenteria, tuntuu päivät olevan ihan hukassa :)

    VastaaPoista
  85. - Nimesi? Emmi
    - Sähköposti osoitteesi?- emmi.ervasti@hotmail.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?- Olen :).
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?- En, koska ei ole facebook käyttäjää :(.
    - Onkos sinulla oma blogi?- Ei ole :(
    - Käytätkö paljon kalentereita?- Käytän mm. Koulu- , harrastus- ja tärkeidenjuttujen merkitsemiseen. :D

    VastaaPoista
  86. - Anni
    - Anni.viktorina@hotmail.fi
    - Ollut jo pitkään ;)
    - Jep!
    - www.suokkiputte-viri.blogspot.com
    - Oon ettinyt kauan tuon tapaista, johon merkkaisin kouluhommat ja hevoseni liikunnan :)

    VastaaPoista
  87. Nimesi? > Rilla
    Sähköposti osoitteesi? > rilla.laine@gmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija? > olen
    Tykkäsitkö Facebook sivusta? > tykkäsin
    Onkos sinulla oma blogi? > http://tanaanonhuominen.blogspot.fi/
    Käytätkö paljon kalentereita? > käytän, en pärjäisi ilman :D olen niin hajamielinen että kaikki tärkeät jutut unohtuisi ilman sitä.

    VastaaPoista
  88. - Nimesi? Mila
    - Sähköposti osoitteesi? mila.mujunen@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Kyllä :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? On
    - Käytätkö paljon kalentereita? Todellakin! Muuten en olisi kokeista sitäkään vähää perillä... :)

    VastaaPoista

  89. - Nimesi? Annika
    - Sähköposti osoitteesi? annika.jippii@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? kyllä, tiian ja sinun blogissa :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu
    - Onkos sinulla oma blogi? on
    - Käytätkö paljon kalentereita? jonkin verran

    VastaaPoista
  90. - Nimesi? Emma
    - Sähköposti osoitteesi? nohkuanperhe@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen:)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? on ->bondepossuni.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? käytän! nyt ei ole kalenteria, koska en ole löytänyt mistään kivaa, niin tollainen tulis tarpeeseen!:)

    VastaaPoista
  91. - Nimesi? Ella
    - Sähköposti osoitteesi? ellavaisanen@luukku.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Kyllä tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? On mutta se on tällähetkellä piilotettu
    - Käytätkö paljon kalentereita? Kyllä, mutta minulla ei ole tuollaista kunnon pientä kalenteria jota voisin pitää jokapaikassa mukana vaan merkitsen kaikki kokeet/tulevat ratsastuskisat jne kännykän kalenteriin ja se on tylsää!

    VastaaPoista
  92. Loviisa
    loviisa.linjama@elisanet.fi
    Oon rekisteröitynyt lukija.
    Tykkäsin facebook sivusta.
    Oma blogi on, mutta piilotettuna.
    Käyttäisin, jos ois noin hieno! :)

    VastaaPoista
  93. - nimeni on Minttu
    - sähköpostini minde1234@hotmail.com
    - olen rekisteröitynyt lukija
    - tykkäsin sivusta
    - on oma blogi
    - mulla on kalenteri aina ja jos ei oo seinäkalenteri se kulkee aina mukana. Tällähetkellä itseasiassa on seinä ja vihko kalenteri. (:

    VastaaPoista
  94. - Nimesi? Jenni
    - Sähköposti osoitteesi? jenni.elinaa@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu
    - Onkos sinulla oma blogi? www.with-a-camera.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Jonkun verran :)

    VastaaPoista
  95. Emma
    emma_sippo@hotmail.com
    Olen lukija
    Kävin tykkäämässä
    Ja käytän melkein joka päivä kalenteria, joko puhelimen tai ihan normikalenteria. :)

    VastaaPoista
  96. Minttu
    minttu.mehtonen@hotmail.com
    Opn rekistöröitynyt lukija.
    Ei oo facebookia
    eikä blogia
    käytän aina vihko- ja seinäkalenteria

    VastaaPoista
  97. 1.Henna
    2.hennaparssinen00@hotmail.fi
    3.olen rekisteröitynyt
    4.Ei ole Facebookia
    5.On oma blogi
    6.Käytän paljon kalenteria =)

    VastaaPoista
  98. Siiri
    Hippis02@gmail.com
    Rekisteröitynyt lukija
    Tykkäsin Facebookissa
    On oma blogi(tai siis yhteinen blogi kaverinkanssa)
    Käytän joka päivä tollasta normaalia kalenteria.

    VastaaPoista
  99. - Nimesi? Jenni
    - Sähköposti osoitteesi? jenni.lepisto@koti.fimnet.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? On, http://jennijaponit.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän, ja on niille paljon tarvettakin, mutta tälle vuodelle ei ole vielä yhtään kalenteria.

    VastaaPoista
  100. - Nimesi? Katariina
    - Sähköposti osoitteesi? Katsu1234@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Kyllä
    - Onkos sinulla oma blogi? www.keksimonssteri.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? todella paljon

    VastaaPoista
  101. Riina
    riinaa.kopa@luukku.com
    Olen rekisteröitynyt lukija
    En omista facebookkia
    On oma blogi
    Kyllä käytän paljon kalenteria! Tulee tarpeeseen koska tällä hetkellä käytössä hankala seinäkalenteri :)

    VastaaPoista
  102. - Milla
    - miltsu96@hotmail.com
    - Olen rekisteröitynyt lukija :-)
    - tykkäsin!
    - on, http://kouluponi.blogspot.fi
    - Käytän! Koskaan ei vaan ole tullut sitä täydellistä kalenteria vastaan, niin on pakko omistaa useampi kalenteri :p

    VastaaPoista
  103. - Minna
    - minna.pilssari@gmail.com
    - Olen rekisteröitynyt lukija
    - fb tykätty
    - löytyy blogi
    - kalentereita tulee käytettyä lähespä päivittäin

    VastaaPoista
  104. - Tiina
    - tiina.heikkinen99@hotmail.com
    - Olen rekisteröitynyt lukija
    - Kävin tykkäämässä
    - On, http://jarkihoi.blogspot.fi
    - Käytän just näitä kirjamallisia melko paljon:)

    VastaaPoista
  105. - Katariina
    - Lottavappu@gmail.com
    - Olen rekisteröitynyt lukija.
    - tykätty
    - http://lottavappu.blogspot.fi/ , on(:
    - Päivittäin tulee käytettyä!(:

    VastaaPoista
  106. - Vicki
    - vici.ponihullu@hotmail.fi
    - Olen reksiteröitynyt lukija
    - Tykkäsin
    - On, youarestar.blogaaja.fi
    - Käytän!

    Tällä hetkellä yksi persoonallinen kalenteri on, joka tuli torstaina perille :) Toinen tarvittaisiin ponille.

    VastaaPoista
  107. Nimesi? -Eveliina
    Sähköposti osoitteesi? -muumieve@gmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija? -olen
    Tykkäsitkö Facebook sivusta? -tykkäsin
    Onkos sinulla oma blogi? -on, www.lifeedreamm.blogspot.com
    Käytätkö paljon kalentereita? -käytän liikaakin:)

    VastaaPoista
  108. -heidi
    -heidi.kezola@hotmail.fi
    -lukija ollaan
    -enole tykännyt koska en ole rekisteröitynyt faceen
    -http://myandmyli.blogspot.fi/ ja http://lolxdomgihq.blogspot.fi/ , on kaksi x)
    -kirjoitan yleensä tapahtumia ja kokeita koska kokeet pakkaa aina unohtua ja sitten merkitsen synttärit ja sillee eli joka päivä tulee käytettyä ;)

    VastaaPoista
  109. - Jeni
    - jeni.keinanen@hotmail.com
    - Olen lukijana!
    - Tykkäsin!
    - bblondethinking.blogspot.fi / kaikenlaista tekstiä hevosista alkaen.
    - Käytän ja paljon!

    VastaaPoista
  110. - Milla
    - milla.milla.sulin@gmail.com
    - oon rekisteröitynyt lukija
    - tykkäsin
    - ei ole:(
    - Käytän joka päivä kalenteria:)

    VastaaPoista
  111. - Heli
    - aholaheli@hotmail.com
    - jep olen
    - tykkäsin
    - ei ole
    - joo kyllähän tulee käytettyä

    VastaaPoista

  112. - Nimesi? Vilma Niskanen
    - Sähköposti osoitteesi? vilma.niskanen@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Joo:)
    - Onkos sinulla oma blogi? http://vilmaaolee.blogspot.fi/?m=1
    - Käytätkö paljon kalentereita? Kännykässä Joo, mutta se on mielestäni vähän epäkätevä/epäselkeä...

    VastaaPoista
  113.     - Nimesi?   Tuuli
    - Sähköposti osoitteesi?    tuuli.luhanka@hotmail.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?  joo
      - Tykkäsitkö Facebook sivusta?  en..
      - Onkos sinulla oma blogi?    on ( hepp4hullu.blogspot.fi )
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän säännöllisesti, en pärjää ilman :)

    VastaaPoista
  114. Enni
    enni.jarvela@hotmail.fi
    olen lukija
    en voinut tykätä sivusta koska en ole facessa...:(
    on blogi!(: http://poni-enni.blogspot.fi/
    käytän kalenteria lähes joka päivä. koska merkkaan sinne ponini ratsastukset.

    VastaaPoista
  115. - Nimesi? Saara
    - Sähköposti osoitteesi? sasuliina@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Joo :)
    - Onkos sinulla oma blogi? On, http://sasujapasi.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? Joo aika usein esim. koulujuttujen merkintöihin ja miten meni ratsastukset yms.:)

    VastaaPoista
  116. - Nimesi? Ella
    - Sähköposti osoitteesi? ella.pahikkala@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? on, http://happy-girl-ella.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? joo ,merkkaan kaikki menot tms.:)

    VastaaPoista
  117. - Nimesi? Iida
    - Sähköposti osoitteesi? iida.tapanainen@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? kyllä olen :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu
    - Onkos sinulla oma blogi? kyllä, http://iida-melle.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? joskus :)

    VastaaPoista
  118. Nimesi? - Iida Sirkiä
    Sähköposti osoitteesi? -iida.sirkia@gmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija? - Oon :)
    Tykkäsitkö Facebook sivusta? -Tykkäsin
    Onkos sinulla oma blogi? - on, iidaniidan.blogspot.com
    Käytätkö paljon kalentereita? -Käytän! merkkaan kaikki kokeet ja muut kalenteriin, ni pysyn perillä kaikista mun menoista ja muista :)

    VastaaPoista
  119. - Nimesi? - Ronja
    - Sähköposti osoitteesi? - ronja.suotama@edusaimaa.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? - joo,molempien lukija olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? - jep
    - Onki sinulla ola blogi? - ei ole :(
    - Käytätkö paljoin kalentereita? - Joo! koulus kaks,koton seinäl kaks :DD

    VastaaPoista
  120. - Nimesi? Eeva
    - Sähköposti osoitteesi? eeva.koskinen@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? juu
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? en, koska ei oo facea
    - Onkos sinulla oma blogi? on (itsmeandmydreams.blogspot.fi)
    - Käytätkö paljon kalentereita? joo! :)

    VastaaPoista
  121. - Nimesi? Roosa
    - Sähköposti osoitteesi? roosa_autio@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu
    - Onkos sinulla oma blogi? Juu ;)
    - Käytätkö paljon kalentereita? Joo en voi tyyliin elää ilman ;) hehhe ;)

    VastaaPoista
  122. Titta
    tinsku.uu@gmail.com
    olen lukija + olen myös Tiian blogin lukija
    en ole facebookissa
    ei ole omaa blogia
    Käytän tuollaisia kalentereja joka päivä, merkitsen siihen: kokeet, koulu jutut ja synttärit ja muut tärkeät jutut.

    VastaaPoista
  123. Nimesi? Anna
    Sähköposti osoitteesi? pampulaaa@gmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija? Joo
    Tykkäsitkö Facebook sivusta? Joo
    Onkos sinulla oma blogi? On http://sitasuntataannanelamasta.blogspot.fi/ ja http://www.sitasuntatakynsista.blogspot.fi/
    Käytätkö paljon kalentereita? Joo olen käyttänyt, mutta tällähetkellä en omista ja tarvitsisin ehdottomasti!

    VastaaPoista
  124. -Inka
    -inka.riikola@luukku.com
    -Olen rekisteröitynyt lukija
    -Tykkäsin facebook sivusta
    -On oma blogi
    -Käytän joka päivä kalenteria!

    VastaaPoista
  125. Minna-Mari
    minnasku@hotmail.com
    Olen kummankin ja tykkään blogeistanne :)
    Tykkäsin siitä sivusta :)!
    om oma blogi http://minnan0blogi.blogspot.fi/
    Tykkään laittaa kalentereihin muistiin kaikki tärkeät asiat ja itsellä kolme :) ne on käteviä ja pitää ajantasalla :DD
    Siis sulla on aivan ihana blogi ja kuvat on hyviä ja kaikki ♥ :)!

    VastaaPoista
  126. - Nimesi? Sara
    - Sähköposti osoitteesi? sarkku.musta@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? jep
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? joo
    - Onkos sinulla oma blogi? ei :/
    - Käytätkö paljon kalentereita? joo! kaikki täytyy merkkaa ylös että muistaa.

    VastaaPoista
  127. - Nimesi? Susa
    - Sähköposti osoitteesi? susukki@windowslive.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen tottakai! Ihana blogi nii pakkohan sitä on lukee:'D
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkään heti ku pääsen fb.
    - Onkos sinulla oma blogi? juu
    - Käytätkö paljon kalentereita? joo! ja on kyllä pula niistä

    VastaaPoista
  128. - Nimeni: Vilma Jääskeläinen
    - Sähköposti osoitteeni: vimmu00@hotmail.com
    - Olenko rekisteröitynyt lukija? Olen,olen myös Tiiankin
    - Tykkäsinkö Facebook sivusta? Tykkäsin
    - Onkos minulla oma blogi? Oli ennen,ei ole enään
    - Käytänkö paljon kalentereita? Kyllä,mutta kalenteria ei ole tällä hetkellä. Rakastan kirjoitella kalenteriin kaikki menot ja sunmuut(:

    VastaaPoista
  129. - Iida
    - iidaj@hotmail.com
    - Olen
    - Tykkäsin
    - On, theiippoblog.blogspot.fi
    - Käytän, nyt on tällä hetkellä Hevoshullun kalenteri, joka on hieman pieni, mutta on ihan hyvä ja joka päiväisessä käytössä!

    VastaaPoista
  130. -Nimesi? Eve
    -Sähköposti osoitteesi? eve.koskela99@gmail.com
    -Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen tietysti (:
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu.
    -Onkos sinulla oma blogi? Ei oo :(
    -Käytätkö paljon kalenteria? Käytän joka päivä (: merkkaan aina urheilujutut ja kaikki tapahtumat ja kokeet! ;)

    VastaaPoista
  131. - Nimesi? Jutta
    - Sähköposti osoitteesi? jutta.s@luukku.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen!
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin!
    - Onkos sinulla oma blogi? Ei ole :(
    - Käytätkö paljon kalentereita? Ehdottomasti! Olen niin järjästelmällinen etten pystyisi elämään ilman kalenteria :)

    VastaaPoista
  132. - Nimesi? Emmi
    - Sähköposti osoitteesi? piiroinen.emmi@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen.
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu.
    - Onkos sinulla oma blogi? On: http://emmin-elamaa.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Joo, tällä hetkellä minulla on vain seinäkalenteri, joten tuollainen kalenteri olisi juuri tarpeen!

    VastaaPoista
  133. -Lilli
    -Laaltola64@gmail.com
    -olen
    -Tykkäsin
    -On Ponitriehuu.blogspot.fi
    -Kaytän paljon kalentereija itselläni on juuri iso ja pieni

    VastaaPoista
  134. - Nimesi? Nanna
    - Sähköposti osoitteesi? nennalovesth@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Kyllä
    - Onkos sinulla oma blogi? On: http://nannashorsestory.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Jep! Mulla on yks superiso, mutta toki toi persoonakalenteri ois tosi kätevä ja persoonallinen. :)

    VastaaPoista
  135. Pinja Inomaa
    bibigirl1@hotmail.com
    Oon rekisteröitynyt :)
    En pysty kun facebookissa en ole ;(
    On oma blogi :-))
    Käytän kalenteria ihan kauheen paljon tarvitsisin uuden!! :}

    VastaaPoista
  136. -Saana
    -Saana1234@live.fi
    -oon:)
    -en, koska en löytänyt kyseistä sivua:(?
    -on:) http://saanajanikke.blogspot.fi/
    -Käytän :)

    VastaaPoista

  137. - Jenni
    - Facebookissa Pinjaa ♣
    - Joo oon lukija
    - Joo
    - On
    - Juu käytän!!

    VastaaPoista
  138. - nimesi ? Ida
    - Sähköposti osoitteesi ? Ipsi.ida@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkä Facebook Sivusta ? En , koska minulla ei ole Facebook käyttäjää
    - onko sinulla oma blogi? Ei ole ,mutta teen ehkä
    - käytätkö paljon kalentereita ? Joo , mutta uusi olisi tarpeen

    VastaaPoista
  139. - Olivia
    - omalia.kirppu@hotmail.fi
    - Tottakai olen;)
    - En ole fb:ssä
    - On blogi. omppubigo.blogspot.fi
    - Käytän erityisen paljon;)
    Ps. Kiva kun pidätte mukavasti arvontoja;)

    VastaaPoista
  140. - Hanne
    - Hanukka01@hotmail.com
    - Tietenki oon! <333
    - Kyllä (ainakin kohta)
    - Ei ole
    - Käyttäisin jos olisi hyvä kalenteri...ennen kyllä käytin mutta sitten sain uuen joka on TOSI huono (sivut irtoo yms.)

    VastaaPoista
  141. - Nimesi? Rosa
    - Sähköposti osoitteesi? rosa.k98@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? joo (:
    - Onkos sinulla oma blogi? on, www.rosajateklaii.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? käytän, merkitsen sinne aina kaikki kokekeet, valkut ja muut menot :)

    VastaaPoista
  142. -Emma
    -emmajaroodos@hotmail.com
    -olen
    -kyllä
    -on yksi kaverin kanssa yhteinen ja 2 omaa joista toinen on piilotettu
    -käyttäisin jos sellainen olisi ja kalenteri olisi todellakin tarpeen!!

    VastaaPoista
  143. -Sini
    -Uuno.04@gmail.com
    -Olen
    -Kyllä
    -On
    -Käytän jonkinverran , mutta nyt kalenteria etsiessä kun entinen meni "umpeen" viimekuussa.

    VastaaPoista
  144. - Nimesi? Tiia
    - Sähköposti osoitteesi? tiiatuomi.00@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Joo
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? En, kun ei ole facebook tiliä :(
    - Onkos sinulla oma blogi? on, http://tiiajahevoset.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän, mutta tällä hetkellä sitä ei ole.

    VastaaPoista
  145. -Emmi
    -jeweleme98@gmail.com
    -olen:)
    -joo
    - unelmieniprinsessa.blogspot.fi
    -todellakin:)

    VastaaPoista
  146. -Jenna
    -jenna.seppala@gmail.com
    -oon rekisteröityny lukija
    -tykkäsin sivusta :)
    -on, jebu-meandmylife.blogspot.com
    -tulisi tarpeen saa kaikki tärkeät koululaput kalenterin väliin ja muutenkin kaikki menot ym. merkattua, mä en ehtiny kalenteria ostamaan ja nyt niitä ei enää missää oo joten täytyy varmaan netistä tilata.

    VastaaPoista
  147. - Katri
    - kapadx@gmail.com
    - oonhan minä
    - juu kävin tykkäämässä
    - ei ole enää
    - päivittäin

    VastaaPoista
  148. - Nimesi? Venla Lehkamo (venlukka)
    - Sähköposti osoitteesi? venlukka@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen tietty! ollut jo pitkään :D
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? jep ;)
    - Onkos sinulla oma blogi? on :) venlaway.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? todella paljon! jokapäiväisessä käytössä :)

    VastaaPoista
  149. - Nimesi? kiia
    - Sähköposti osoitteesi? kiia_ruben@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? juu
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? kävin
    - Onkos sinulla oma blogi? ei ole
    - Käytätkö paljon kalentereita? melkein joka päivä!:)

    VastaaPoista
  150. - Nimesi? Ventla
    - Sähköposti osoitteesi? ventluska@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? juu :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu :)
    - Onkos sinulla oma blogi? juu :)
    - Käytätkö paljon kalentereita? jeps, lähes joka päivä :D

    VastaaPoista
  151. Nimesi?Ida
    Säpö? ida.laine@hotmail.fi
    Olethan rekisteröitynyt lukija? olen
    Tykkäsirkö facebook sivusta? juu =)
    Onko sinulla oma blogi?on =)
    Käytätkö paljon kalentereita? joka ikin päivä.

    VastaaPoista
  152. Aino
    aino.huupponen@hotmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija.
    Tykkäsin FB-sivusta.
    On oma blogi
    Käytän kalentereita joka päivä.

    VastaaPoista
  153. Nimesi? Nelly
    Sähköposti osoitteesi? nellya-98@hotmail.com
    Olethan rekisteröitynyt lukija? ju:)
    Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu
    Onko sinulla oma blogi? on: nipsupappa.blogspot.com
    Käytätkö paljon kalentereita? juuu

    VastaaPoista
  154. -Julia
    -Julskuliini2000@hotmail.com
    -Joo
    -Jep
    -Juu Jullenlaiffii.blogspot.fi
    -jooo! Joka pv!

    VastaaPoista
  155. Pinja
    pinja.paakkonen@suomi24.fi
    olen :)
    jep

    en tulis ilman toimeen!!

    VastaaPoista
  156. -Nimesi? Riina
    - Sähköposti osoitteesi? riina@tutka.net
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Kyllä olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu
    - Onkos sinulla oma blogi? http://www.sateenkaarii.blogspot.com & http://www.roborovskit.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? Kyllä

    VastaaPoista
  157. - Nimesi? Juliana
    - Sähköposti osoitteesi? ringettemies@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen (:
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? oon tykänny jo kauan sitte : D
    - Onkos sinulla oma blogi? juu, llife-is-adventure.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? joo joka päivä, mutta tällä hetkellä kalenterini on loppunut :/

    VastaaPoista
  158. - Nimesi?Aada
    - Sähköposti osoitteesi?aaduliisa@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?juu
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?en:)
    - Onkos sinulla oma blogi?ei:)
    - Käytätkö paljon kalentereita?kyllä jonku verran.:D

    VastaaPoista
  159. - Nimesi? Vera
    - Sähköposti osoitteesi? verakeitaanranta100@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? juu
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? on http://verantallielamaa2.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? käytän

    VastaaPoista
  160. - Nimesi? Sanni
    - Sähköposti osoitteesi? sanni.junkki@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu :)
    - Onkos sinulla oma blogi? Ei ole
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käyttäsin, mutta en ole löytänyt mitään sopivaa :/

    VastaaPoista
  161. - Nimesi? Viola
    - Sähköposti osoitteesi? viola_98@windowslive.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? juu
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? jep
    - Onkos sinulla oma blogi? www.kunnollinensyy.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? oon riippuvainen mun tänhetkisestä kalenterista B)

    VastaaPoista
  162. - Nimesi? Elisa
    - Sähköposti osoitteesi? elisa_leino@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Toki :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Joo!
    - Onkos sinulla oma blogi? juu, http://liveatfull.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Kyllähän mä niihin mielelläni rustailen!

    VastaaPoista
  163. - Nimesi? Petra
    - Sähköposti osoitteesi? petsku00@hotmail.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?juu olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? on :http://hevospaivakirjani.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? joo todellakin

    VastaaPoista
  164. - Nimesi? Miina
    - Sähköposti osoitteesi? miina01.live.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? On, http://girl-and-eight-hoofs.blogspot.com/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän koulujutuissa yms :)

    VastaaPoista
  165. - Nimesi?Pälvi
    -Sähköposti osoitteesi? palvi01holma@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? juu olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? En, ei oo
    - Onkos sinulla oma blogi? on, paivan-sade.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? kyllä mä aika paljon ja haluisin uuden:)

    VastaaPoista
  166. - Nimesi? Veera
    - Sähköposti osoitteesi? Poks01@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen (:
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? En koska en oo facessa
    - Onkos sinulla oma blogi? On, meollaanvoittajia.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän, todella paljon !

    VastaaPoista
  167. - Nimesi? Eve (luen nimellä Eevokki )
    - Sähköposti osoitteesi? eveliina.rantila@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Juu
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu
    - Onkos sinulla oma blogi? ei
    - Käytätkö paljon kalentereita? En ole nyt paljoa käyttänyt mutta käyttäisin jos semmoisen omistaisin... Tuo kalenteri tulisi kyllä käyttöön :)

    VastaaPoista
  168. -Nimesi?Ester
    -Sähköposti osoitteesi?eseholma@gmail.com
    -Olethan rekisteröitynyt lukija?Kyllä
    -Tykkäsitkö Facebook sivusta?En, ei oo
    -Onkos sinulla oma blogi? On,esterinelamaa.blogspot.fi
    -Käytätkö paljon kalentereita?Kyllä kaikki ohjelmat sinne kirjotan :)

    VastaaPoista
  169. -Nimesi? Lauriina
    -Sähköpostiosoitteesi? lauriinalehtonen@gmail.com
    -Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen :)
    -Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin :)
    -Onko sinulla oma blogi? On :)
    -Käytätkö paljon kalentereita? Käytän :)

    VastaaPoista
  170. - Nimesi? Aada
    - Sähköposti osoitteesi? syltynjaoivan@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? En, ei oo.
    - Onkos sinulla oma blogi? On aadajaoiva.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän, jos sellainen olisi. Vaikuttaa todella käytänölliselle, joten tulisi käytettyä.

    VastaaPoista
  171. - Nimesi? Emma Koski
    - Sähköposti osoitteesi?polleponi920@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? kyllä(:
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? kyllä(:
    - Onkos sinulla oma blogi? on
    - Käytätkö paljon kalentereita? no haluaisin omalle ponille tuollaisen että voisin kirjoitelle kaikki jutut ylös esim. kengitys , esteitä, koulu ja tietty kirjoittaa miten poni meni!

    VastaaPoista
  172. - Nimesi? Aino
    - Sähköposti osoitteesi? aino.pitkanen@wippies.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen:)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu
    - Onkos sinulla oma blogi? eei
    - Käytätkö paljon kalentereita? käytän ja paljon! esim. koulu- ja urheilu juttujen takia

    VastaaPoista
  173. - Nimesi? Milla Heino
    - Sähköposti osoitteesi? milla.heino@hotmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Kyllä.
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? En.
    - Onkos sinulla oma blogi? Ei.
    - Käytätkö paljon kalentereita? Jonkin verran :)

    VastaaPoista
  174. - Nimesi? Laura Lunki
    - Sähköposti osoitteesi? Laura.lunki@hotmail.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Kyllä.
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? En.
    - Onkos sinulla oma blogi? on
    - Käytätkö paljon kalentereita? joo

    VastaaPoista
  175. - Nimesi? Laura Vehmaa
    - Sähköposti osoitteesi? laura.vehmaa@otmail.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Kyllä olen :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? kyllä(:
    - Onkos sinulla oma blogi? on: http://superkaksikonseikkailut.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? Joo, niihin saa kivasti merkattua esim. ensiviikon suunitelmat ja ym. Tietää aina että mistä katsoa onko ensi viikolla menoa.

    Pinja sun bblogi on ihan sika kiva! :)

    VastaaPoista
  176. - Nimesi? Eveliina
    - Sähköposti osoitteesi? soniponi1@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? kyllä
    - Onkos sinulla oma blogi? on. http://kuntylsyysiskee.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? seinäkalenteriin merkkailen aina kaikkea, ja jos olis tuollainen persoonakalenteri nii varmasti käyttäisin ainakin yhtä paljon!

    VastaaPoista
  177. - Nimesi?Viivi Meresmaa
    - Sähköposti osoitteesi?liveni@live.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija?Joo. :)
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta?Kyllä
    - Onkos sinulla oma blogi?On
    - Käytätkö paljon kalentereita?Empä oikeastaan, koska en omista sellaista! :D
    Mutta käyttäisin jos olisi.

    VastaaPoista
  178. - Nimesi? Karla Tollet
    - Sähköposti osoitteesi? Karla.tollet@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Tietty!
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin.
    - Onkos sinulla oma blogi? Ei ole.
    - Käytätkö paljon kalentereita? Kyllä, puhelimen kalenteri on vähän hankala joten sitä en käytä mutta käytän paljonkin.

    VastaaPoista
  179. Nimesi? Minna
    Sähköposti osoitteesi? min.minna@hotmail.fi
    Olethan rekisteröitynyt lukija? oon
    Tykkäsitkö Facebook sivusta? tykkäsin
    Onkos sinulla oma blogi? on, mutta en linkkaa sitä tähän :d
    Käytätkö paljon kalentereita? joo! tartteisinki just tollasen vihko mallisen kalenterin..

    VastaaPoista
  180. - Pinja
    - sagamoi@hotmail.com
    - Olen
    - Kyllä
    - On, http://ppinsu.blogspot.fi/
    - Käytän

    VastaaPoista
  181. - Neea
    - neea.kankaanpaa@hotmail.fi
    - Olen
    - Juu
    - On: http://dont-say-anything-just-smile.blogspot.fi/
    - Käytän! Joka päivä!

    VastaaPoista
  182. - Nimesi? Laura
    - Sähköposti osoitteesi? laura.asikainen@elisanet.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu
    - Onkos sinulla oma blogi? http://riksujabenno.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? juu, ois just tarvetta C:

    VastaaPoista
  183. 1. Kristina
    2. Hejsansvejsan11.kg@gmail.com
    3.Olen ;) Ja tosi hyvä blogi muuten
    4.Juu
    5.on blogi www.krimallaslife.blogspot.fi
    6. Käytän mutta tällä hetkellä mulla on sellanen ihan mini kalenter mihin mahtuu kirjottamaan yhenläksyn :( Mitäis hankki uus mutt näin tän niin päätin osallistua :D

    VastaaPoista
  184. - Ida
    - iskaava@gmail.com
    - Olen
    - Tykkäsin
    - On http://nipsunelamaa.blogspot.fi
    - Käytän. Merkkaan kalenteriin kaikki läksyt ja kokeet ja yms.

    VastaaPoista
  185. - Nimesi? sohkunen
    - Sähköposti osoitteesi? sohvi@peura.cc
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Juu
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? En löytänyt...:/
    - Onkos sinulla oma blogi? http://sohkusenpaivis.blogspot.fi/
    - Käytätkö paljon kalentereita? No, seinäkalenteri on käytössä. :)

    VastaaPoista
  186. 1. Henna
    2. h3nsku97@luukku.com
    3. Olen
    4. Tykkäsin
    5. Miraz2.blogspot.fi
    6. Käytän, päivittäin. Kirjaan ylös sinne kouluaineet, erityistapahtumat, ostoslistat, koenumerot, syntymäpäivät, postausideat ym, melkein kaiken mitä pitää kirjata ylös, teen sinne. Myös läksyt joskus jos ei ole vihkoa mukana ;) Lisäksi kirjaan lyhyesti, mitä olen hevosen kanssa tehnyt.

    VastaaPoista
  187. - Sanni Hiltunen
    - Olensanni@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? juu, Sanni-rommi.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? juu seinä kalenteria ei tänä vuona ole vielä ollut..

    VastaaPoista
  188. 1. Janika
    2. janikasiponen@luukku.com
    3. Olen
    4. Tykkäsin
    5. tarkeintaelamassa.blogspot
    6. Käytän tosi usein kalenteria, merkitsen tapahtumat (kokeet, sovitut menot jne)

    VastaaPoista
  189. - Nimesi? Sirkku Riitala
    - Sähköpostiosoitteesi? sirkku.riitala@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Tykkäsin
    - Onkos sinulla oma blogi? on, theponylife.blogspot.com
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän, se on tosi kätevä ponien liikutukselle! (:

    VastaaPoista
  190. - Iiris
    - iiris.o@hotmail.com
    - Olen
    - Ei ainakaa vielä toiminu facebook,mut katon jos käyn illasta vielä koittaa
    - Ei olee
    - Todellakin,oisin hukassa ilman:DD Tässä on pitäny kauan jo ostaa mutten oo saanu aikaseks..

    VastaaPoista
  191. - Minna
    - minna.juntunen@live.com
    - Jeppp
    - Joo
    - On
    - Käytän, kaikki menot on oltava kalenterissa, muuten niitä ei kyllä muista :D

    VastaaPoista
  192. 1. Senni
    2. senni.tolonen@gmail.com
    3. Kyllä, olen rekisteröitynyt lukija :)
    4. Tykkäsin, kyllä
    5. Kyllä löytyy, olen uutukainen bloggaaja, http://senninelama.blogspot.fi/
    6. Kalentereita käytän aika paljon, merkaan kalenteriin hevosasiat, kokeet, arvosanat, menot ja sen sellaiset :)

    VastaaPoista
  193. Olen blogin lukija.
    tykkäsin facebookin kautta siitä sivusta.
    Nimeni : Birgitta
    Sähköpostiosoite : birgittakoronen@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija
    Tykkäsin Facebook sivusta
    Minulla on oma blogi se on tässä http://nuoriponiratsastaja.blogspot.fi/
    Ja
    Käytän kalenteria aika paljon itseasiassa :D

    VastaaPoista
  194. - Nimesi? Sara K.
    - Sähköposti osoitteesi? Trxy.Poni@live.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Juu
    - Onkos sinulla oma blogi? sasujasiru.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? Aikas paljon, menot,ratsastukset ja muut sinne menee. :)

    VastaaPoista
  195. - Nimesi? Sanna
    - Sähköposti osoitteesi? sannavuo@suomi24.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? Kyllä
    - Onkos sinulla oma blogi? Ei ole
    - Käytätkö paljon kalentereita? Todella paljon! Kalenteristani löytyy kaikki tärkeistä menoista "kissanristiäisiin".

    VastaaPoista
  196. - Nimesi? Annika
    - Sähköposti osoitteesi? annika.haverinen@suomi24.fi
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? olen
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juu
    - Onkos sinulla oma blogi? annika-bloggaa.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? aika paljo, kaikki menot ja harrastukset ja kokeet yms. (: kaikki on oltaa kalenterissa, muuten ei muista :D

    VastaaPoista
  197. -Nimesi? Eveliina
    -Sähköposti osoitteesi? eve1pietila@luukku.com
    -Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen !
    -Tykkäsitkö facebook sivusta? Kyllä
    -Onko sinulla oma blogi? Ei ole, mutta olen tekemässä
    -Käytätkö paljon kalenteria? Kyllä todella paljon koulussa ja kotona. On kätevää merkitä kalenteriin valmennukset kokeet yms.

    VastaaPoista
  198. Nimesi? Suvi M
    - Sähköposti osoitteesi? vspsvt@gmail.com
    - Olethan rekisteröitynyt lukija? Olen (:
    - Tykkäsitkö Facebook sivusta? juup (:
    - Onkos sinulla oma blogi? On primadonnaponi.blogspot.fi
    - Käytätkö paljon kalentereita? Käytän, koska kirjoitan sinne aina koulujutut ja muut menot (:

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.