torstai 14. maaliskuuta 2013

261. Arvontaa :)


Nyt on uskomaton tilaisuus saada ilmaiset liput Hevoset 2013- messuille. Arvon 2 kahden hengen lippua :) Nytvain osallistumaan ja koittamaan josko arpaonni suosisi juuri sinua ja saisit hienon päivän hevoset messuilla meitä tapaamaan!

Ja vinkkinä Tiiankin blogista voi onnistaa joten kannattaa jättää arpa molempiin..

Säännöt on seuraavat: 

1. Vain blogiin rekisteröityneet lukijat voivat osallistua 
2. Osallistu kommentoimalla tähän postaukseen
3. Ilmouta kommentissa sähköposti osoitteesi
4. Kerro oletko käynnyt ennen messuilla ja yksi suosikki ohjelmasi,
      ohjelmia pääset selaamaan  TÄSTÄ linkistä 
5. Arvonta suoritetaan  21.3.2013

esimerkki osallistumisesta...









ONNEA KAIKILLE :)

504 kommenttia:

  1. riio99@hotmail.com

    Itseäni kiinnostaa kovasti nuo klinikat, ja tietysti kaikki putiikit

    VastaaPoista
  2. olen lukija
    sanni.markkanen@gmail.com
    ratsastuskoululaisten olympialaiset, en ole ollut ennen messuilla.

    VastaaPoista
  3. rekisteröitynyt lukia
    emm-@live.fi
    Agrimarket Tammer Trophy ja klinikat
    ja en oo ennen käyny

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Olen rekisteröitynyt lukija!
    sagasilvia10@gmail.com
    Kiinostais tuo agrimarket tammer trophy ja klinikat ja ratsastuskouluoppilaiden olympialaiset:)

    VastaaPoista
  6. olen rekisteröitynyt lukija
    janikanurmi96@gmail.com
    en ole ennen käyny ja valjakkoajo kiinnostais eniten

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Olen rekisteröitynyt lukia
    jenzuparas@gmail.com
    Ja einten kiinostaa ne Agrimarket Tammer Trophy estekisat :) Ja koskaan en ole messuilla käynyt :)

    VastaaPoista
  9. Rekistöröitynyt
    Susuonp@hotmail.com
    Klinikat ja en ole ennen käynyt

    VastaaPoista
  10. Rekisteröitynyt lukija molemmissa blogeissa
    vilma.niskanen@hotmail.com
    Stella hagelstamin kouluratsastus klinikka ja en oo käyny ennen.

    VastaaPoista
  11. Olen rekistoitynyt lukija! Ja eniten haluaisin nähdä tuon Ratsastuskouluoppilaiden olympialaiset ja Agrimarket Tammer Trophy kilpailun :) Ja en ole ennen ollut
    >< Jutta.Sihvola@dnainternet.net><

    VastaaPoista
  12. Olen rekistyröitynyt lukija
    Hannna.kanerva@gmail.com
    ratsastuskoululaisten olympialaiset, agrimarket estekilpailut, kouluratsastusklinikka ja rotuesittely :)

    VastaaPoista
  13. piritta.sulinko@gmail.com
    tossa on kyllä kaks mut Agrimarket Tammer Trophy & Ratsastuskouluoppilaiden olympialaiset ja oon joskus käynyt
    ja oon rekisteröityny :)

    VastaaPoista
  14. rekisteröitynyt lukija
    hevoselamaa33@gmail.com
    agrimarket tammer trophy
    en oo ollu ennen markkinoilla

    poistin noi edelliset kommenttini koska ne meni vähä pielee (kirjoitusvirheet) :D

    VastaaPoista
  15. Olen rekistyröitynyt lukija
    kiia_ruben@hotmail.com
    ratsastuskoululaisten olympialaiset, agrimarket estekilpailut ja kouluratsastusklinikka

    VastaaPoista
  16. rekisteröitynyt lukija
    kinkku00@gmail.com
    agrimarket tammer trophy
    en oo ollu :)

    VastaaPoista
  17. Rekisteröitynyt lukija
    merinblogi@luukku.com
    Klinikat ja Agrimarket Tammer Trophy, en oo ennen käynyt.

    VastaaPoista
  18. rekisteröitynyt lukija
    hhelka92@hotmail.com
    En oo käyny koskaan ennen:)
    Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka

    VastaaPoista
  19. rekisteröitynyt lukija olen
    miina01@live.fi
    agrimarket tammer trophy, klinikat ja ratsastuskoululaiden olympialaiset

    Viime vuonna olin hevosmessuilla!

    VastaaPoista
  20. rekisteröitynyt lukija
    amz-ku@hotmail.com
    Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka

    VastaaPoista
  21. Rekisteröitynyt lukija
    anniina_99@hotmail.com
    Kouluratsastusklinikka ja vuonikset on niin pakko nähä! Ja en oo ennen ollu :)

    VastaaPoista
  22. Rekisteröidyinpä juuri lukijaksi. Nämä ovat ovelia nämä kilpailut, kun aina tulee lisää kilpailun ahneita lukijoita, kuten minä. Mutta sanonpa vain, ettei ollenkaan huono ole tämä sinunkaan blogisi. Olette Lillin kanssa niin suloinen parivaljakko. (:

    Minut tavoittaa osoitteesta: hennalampinen@hotmail.com

    Kertaakaan ei ole ennen tullut käytyä messuilla, joten aivan uusi kokemus minulle. Siskoni raahaisin mukanani, vaikkei sitä raahaamiseksi voikaan kutsua. Hän kun on kanssani hevosihminen, ollut jo kymmenisen vuotta. Kyllä tuo Agrimarket Tammer Trophy-estekilpailu houkuttelee, mutta kaikesta huolimatta uskoisin, että suosikkiohjelmaksi päätyy tuo Islanninhevospäivä ja sen monet mahtavat tapahtumat, sillä toimimme molemmat hoitajina eräällä issikkatallilla.

    VastaaPoista
  23. Emppuskaliini@gmail.com

    Moi itteeni kiinnostais noi suokkiorit ja rotuesittelyt
    ja kaikki kisat tietty! =D
    Ja haluun nähä teijjät

    VastaaPoista
  24. saaruska16@gmail.com
    En ole käynyt
    Haluaisin nähdä mahdollisimman monia esityksiä, eli ei mitäään tiettyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietty myös rekisteröitynyt lukia olen :)

      Poista
  25. Olen rekistynyt lukija
    annika.rantala@luukku.com
    Agrimarket Tammer Trophy, Ratsastuskouluoppilaiden olympialaiset ja sitten viel esteratsastusklinikka. Olen käynyt siel aikasemminkin.:)

    VastaaPoista
  26. rekistöröitynyt lukija
    saana.nygren@gmail.com
    En ole ollut aikaisemmin
    Haluaisin nähdä Tammer Trophy-estekilpailun

    VastaaPoista
  27. Rekisteröitynyt lukija

    millimaria@hotmail.com
    Kaikki klinikat kiinnostaa! :)

    VastaaPoista
  28. Olen lukija
    aino.varjos@gmail.com
    En ole ollut aikaisemmine ja Tammer Trophy-estekisan haluaisin nähdä :)

    VastaaPoista
  29. olen lukija
    marttiina.kiviniitty@gmail.com
    agrimerket estekisat nyt ainakin (:

    VastaaPoista
  30. Nea
    nea.kiuru@jenio.fi
    olen lukija esteklinikan ja tammer trophy-estekilpailun.

    VastaaPoista
  31. olen lukija.
    hyokkimilla@gmail.com

    Esteratsastus& koulurats.klinikka(:

    VastaaPoista
  32. lukijana!
    essibosse@gmail.com
    tuo rotuesittely ja estekilpailut ;)

    VastaaPoista
  33. olen rekisteröitynyt lukija
    alisaaa-@hotmail.com
    Erityisesti minua kiinnostaa nähdä kouluratsastusklinikka ja agrimarketin esteratsastus kilpailu. En ole ollut ennen.

    VastaaPoista
  34. ● Olen rekisteröitynyt lukija
    ● Sähköposti: loksu@iloinen.net
    ● Olen ollut kahtena vuonna ja tykännyt paljon!:)
    ● Suosikki ohjelmanumero: Kouluratsastusklinikka ja Agrimarket tammer trophy

    VastaaPoista
  35. Olen rekisteröitynyt lukija.

    Haluaisin nähdä rotuesittelyistä eniten Shettikset sekä russit. Kiinnostavin toki ois shettikset, oishan siitä kiva saada tietää kaikkee erityistä kun oma hoitsu on shetu. Ja ois tosi kiva päästä shoppailemaan messu kojuille kaikkea kivaa tavaraa hoitsulle tulijaisiksi(:
    Ja valitettavasti en ole ennen päässyt vielä messuille joten se olisi kyllä kiva kokemus.(:

    lottavappu@gmail.com tuolta saa parhaiten kiinni.:)

    VastaaPoista
  36. olen rekisteröitynyt lukija
    norp-pa@luukku.com
    este- ja kouluklinikat, Agrimarket Tammer Trophy kilpailu sekä ypäjän hevosopiston koulutuksen esittely

    VastaaPoista
  37. Olen lukija,
    jonna_kan@hotmail.com
    Agrimarket Tammer Trophy kiinnostaa eniten ja en oo käynyt ennen :)

    VastaaPoista
  38. Rekistöröitynyt lukija
    ellimaatta@hotmail.com
    En ole ennen käynyt, haluaisin nähdä Tammer Trophyn, ratsastuskouluoppilaiden olympialaiset ja klinikoita. :)

    queen-elli.blogspot.com

    VastaaPoista
  39. Olen rekisteröitynyt lukija :)
    mirap.97@hotmail.com
    En ole aikaisemmin käynyt messuilla.
    Haluaisin nähdä kouluratsastusklinikan, agrimarketin esteratsastuskilpailun, rotuesittelyn ja ratsujen kuntotestauksen.:)

    VastaaPoista
  40. Olen lukija molemmissa blogeissa : )

    saara.saarazzu@hotmail.com

    ja eniten kiinnostaa koulu- ja esteratsastus klinikat

    en ole ennen käynyt : )

    VastaaPoista
  41. Rekisteröitynyt lukija molemmissa blogeissa
    Hevoshullu2001@hotmial.com
    Agrimarket tammer trophy,klinikat ja olen käyny ennen

    VastaaPoista
  42. Olen rekisteröitynyt lukija ja en ole koskaan ennen käynyt hevoset- messuilla.
    Eniten minua kiinnostaa ratsatus simulaattori ja Haluaisin nähdä Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sähköposti osoitteeni on: iines.kuusinen@gmail.com

      Poista
  43. Olen rekisteröitynyt lukija :)
    pinja.paakkonen@suomi24.fi
    olen aikaisemmin ollut
    Haluaisin nähdä esteklinikan

    VastaaPoista
  44. Olen rekisteröitynyt lukia
    oona.loimulahti@gmail.com
    en ole käynyt ennen
    ja kari vepsän 'esitys' !

    VastaaPoista
  45. - Olen rekisteröitynyt lukija.
    - sähkö posti on katariinaaavikko@gmail.com
    - Kävin messuilla ensimmäisen kerran viime vuonna ja eniten kiinnostaa nähdä tuo Sanna Backlundin (en tiiä kirjotinko oikein) esteratsastusklinikka :)

    VastaaPoista
  46. oon lukija :)
    annacorreademora@hotmail.com
    En oo ennen ollu tuolla messuilla. Eniten kiinnostaa ehkä se kilpailujännityksestä eroon pääsemis-juttu :D

    VastaaPoista
  47. Rekisteröitynyt lukija
    hennau94@hotmail.com
    En ole ennen käynyt ja kiinnostaisi nähdä tuo Tammer Trophy-estekisa!

    VastaaPoista
  48. Rekisteröitynyt lukija
    jansk-u-@hotmail.com

    Olen käynyt aikaisemminkin ja oli ihan huippua! Tällä kertaa haluaisin eniten nähdä juuri tuon Tammer Trophyn.

    VastaaPoista
  49. Rekisteröitynyt lukija! :))
    partanen.heidi@hotmail.com
    En ole ikinä ollut messuilla mutta haluaisin!
    Haluaisin nähdä agrimarket tammer trophy:n! :D

    VastaaPoista
  50. Olen rekisteröitynyt lukija.
    ssenni98@hotmail.com

    En ole ennen käynyt, mutta itseäni kiinnostaisi Pas de Deux a la friisiläiset, vuonohevoset ja suomenhevoset ja agrimarket tammer trophy -estekilpailut.

    VastaaPoista
  51. Rekisteröitynyt lukia
    roosa.turunen@pp.inet.fi
    En ole koskaan ennen ollut messuilla, mutta mieli tekisi kun ovat niin kovasti kehuttu!
    Ratsujen kuntotestaus ja Ratsuhevosen rakenteen vaikutus terveyteen, suoritukseen ja kestävyyteen

    VastaaPoista
  52. röitynyt lukija
    miralilja74@gmail.com

    En ole käynyt aikaisemmin, mutta nyt olisi tarkoitus ajella messuille.
    Kinnostaisi ainakin tuo rotuesittelyjuttu...

    VastaaPoista
  53. Olen rekisteröitynyt lukija!
    aune.nieminen@hotmail.com
    En ole aikaisemmin käynyt, mutta kiinnostus & tahto on erittäin suuri päästä messuille!
    Haluaisin nähdä Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikan!

    VastaaPoista
  54. Olen rekisteröitynyt lukija
    Sähköpostiosoite: saana.paakkonen@hotmail.com
    ei ole kovin väliä mitä siellä nään mutta ehkä eniten kiinnostaa:
    Koulu klinikka, este klinikka, estekisa, ja Ratsastajan oheisharjoittelu ja aamujumppa messuvieraille. (: mut eniten se estekisa ehkä..
    En ole koskaan käynyt mutta on ollut unelmana jo kauan..

    VastaaPoista
  55. lukija olen.
    kiiajp96@gmail.com
    Aijon katsoa siellä kummatkin klinikat ja agrimarket tammer trophy -kilpailun :)

    VastaaPoista
  56. Rekistäitynyt lukija.
    vilmahuovinen@gmail.com
    Esteratsastukseen liityvät jutut kiinnostaisi & Agrimarket tammer trophy (:

    VastaaPoista
  57. rekisteröitynyt lukija
    hilma.ahonen@ho tmail.fi
    agrimarket tammer trophy :)

    VastaaPoista
  58. 1. Lukijana olen
    2. anne-mari29@luukku.com
    3.stellan kouluklinikka ja tammer trophy estekilpailu:)

    VastaaPoista
  59. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  60. olen rekisteröinyt lukia.
    jennijarvinen8@gmail.com
    en ole ollut aijemmin...
    molemmat klinikat & Agrimarket tammer trophy

    VastaaPoista
  61. 1.Lukijana
    2.Liveni@live.fi
    3.Täältä löytyy omat suosikit: http://ladytratsailla.blogspot.fi/2013/03/46hevosmessut-2013-featvenla.html :)

    VastaaPoista
  62. rekisteröitynyt lukija
    vivianilonen@hotmail.com
    agrimarket tammer thorpy :)

    VastaaPoista
  63. rekistöitynyt lukija
    rrreettaw@gmail.com
    Agrimarket Tammer Trophy ja Stellan kouluklinikka :)

    VastaaPoista
  64. Olen rekistöytynyt lukija
    loora.xd@gmail.com
    en oo koskaan käynny mutta tänä vuonna olis tarkotus mennä!:)ja kiinnostaisi eniten este&koulu klinikat:)

    VastaaPoista
  65. Olen rekisröitynyt lukija (:

    emelita_cherry@hotmail.com

    erityisesti esteklinikka kiinnostaa (:

    VastaaPoista
  66. lukija

    tuire-95@hotmail.com

    Ainakin :
    Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka ja
    Ratsastuskouluoppilaiden olympialaiset,

    mutta myös

    Ratsastajan oheisharjoittelu ja aamujumppa messuvieraille ja Kuntohaaste-projektin esittely

    VastaaPoista
  67. Rekisteröitynyt lukija
    sienekas@hotmail.fi
    Tammer Trophy- estekisa olisi kaikista mielenkiintoisin, en ole käynyt ennen hevosmessuilla joten olisi mukava päästä. :)

    VastaaPoista
  68. olen rekisteröitynyt lukija
    tiitu.lepola@hotmail.con
    Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka

    VastaaPoista
  69. lukija oon sun ja tiian blogissa (::

    suvi.tukiainen@wippies.fi
    estekisat!!

    VastaaPoista
  70. Olen rekisteröitynyt
    Jjjenna1@hotmail.com
    En ole ikinä ollut messuilla ja olisi kiva päästä tutustumaan ja katselemaan :)

    VastaaPoista
  71. Olen liittynyt lukija !
    Sähköposti : emmajaharmony@gmail.com
    Haluaisin nähdä erityisesti este ja koulu klinikan

    VastaaPoista
  72. Olen rekisteröitynyt lukija:)
    velluuuuu@gmail.com
    Ja haluaisin ertyisesti nähdä Agrimarket Tammer Trophy estekilpailut. :)
    Myöskään en ole koskaan ennen käynyt näillä messuilla. ;)

    VastaaPoista
  73. rekisteröitynyt lukija
    kirppu.kankaala@hotmail.com
    agrimarket estekisa ja kilpailujännitys luento ois mukava nähdä :)

    VastaaPoista
  74. Olen rekisteröitynyt lukija
    kurreorava23@gmail.com
    Ei ole enne käynyt messuilla.
    Erityisesti haluaisin nähdä huippuravurin hoitamisen!

    VastaaPoista
  75. Rekisteröitynyt lukija :)
    absolutmaskerade@gmail.com
    Kävin viime vuonna messuilla :) Haluan nähdä ainakin Agrimarket tammer trophy-estekisat ja Sannan klinikka.

    VastaaPoista
  76. 1.Olen rekisteröitynyt lukija! :)
    2.jinttu.h@gmal.com
    3.Koulu ja esteratsastus klinikat, Agrimarket Tammer Trophy Esteratsastuskilpailun ja teidät! :)

    VastaaPoista
  77. En oo käyny aikasemmin oon rekisteröitynyt lukija

    bibigirl1@hotmail.com

    Sanna Backlundin este ratsastus klinikka ois kiva nähä ja Agrimarket tammer trophy (:

    VastaaPoista
  78. Olen rekisteröitynyt lukija.:) suvi-99@hotmail.fi Erityisesti nuo koulu-ja esteratsastusklinikat kiinnostavat.(:

    VastaaPoista
  79. Osallistun! :)
    anniina10@hotmail.fi
    Minua kiinnostaisi eniten ratsastuskouluoppilaiden olymppialaiset

    VastaaPoista
  80. rekistöröitynyt lukija
    sirkku.pieniniemi@gmail.com
    agrimarket tammer trophy, en oo ollu ennen

    VastaaPoista
  81. Olen rekisteröitynyt lukija (:

    poks01@hotmail.com

    Noi klinikat ja toi Vepsän ongelmahevosten käsittely (:

    VastaaPoista
  82. Rekisteröitynyt lukia
    Roughenou-kemp@hotmail.com
    Lähinnä kaikki ohjelmat kiinnostavat lähinnä niiden opettavaisuuden vuoksi.

    VastaaPoista
  83. Rekisteröitynyt lukija
    roosa.heinonen123@gmail.com
    Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailu, toi ois kiva nähä!
    Ja en ole ikinä ennen ollut tuolla....

    VastaaPoista
  84. skoskimies16@gmail.com
    rotu- ja lajiesittely, ratsujen kuntotesti ja ravihevosen valjastaminen on ainakin sellaiset mitkä kuullostaa kiinnostavilta, mutta koko messut on kiinnostavat ja kuullostavat hienolta!(en ole käynyt aikaisemmin)

    VastaaPoista
  85. Olen rekisteröitynyt lukija
    iidaj@hotmail.com
    Erityisesti minua kiinnostaa tuo Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka. En ole ennemmin ollut messuilla, vaikka puhetta sinne menemisestä on ollut jo monena vuonna.

    VastaaPoista
  86. Rekisteröitynyt lukija
    s.posti: janika.kukka@windowslive.com
    Agrimarket Tammer Trophy

    VastaaPoista
  87. Olen rekisteröitynyt lukija
    iida.tapanainen@homail.com

    en ole ikinä käynyt hevos messuilla ja toiveena olis joskus päästä mutta nääytökset varmasti tosi upeita ja sitte ne kojut tietty ;)

    VastaaPoista
  88. Rekisteröitynyt lukija

    heikku99@hotmail.fi

    Itseäni kiinnostaa rotuesittely New forest poni, agrimarket tammer trophy, Pas de Deux a la friisiläiset, vuonohevoset ja suomenhevoset ja Hevosopiston koulutuksen esittely :)

    VastaaPoista
  89. rekisteröinyt lukija olen
    emu.1999@hotmail.com
    ja mua kiinnosti tää Agrimarket Tammer Trophy ja klinikat ( en oo koskaan käyny )

    VastaaPoista
  90. Olen lukija
    H3nsku97@luukku.com

    en ole ennen käynyt hevoset-messuilla. Lemppariohjelmat ovat mm. Tammer Trophy-estekilpailu ja eri luennot (kuten kilpahevosen kuntoon laitto, klippaus, kengitys)

    VastaaPoista
  91. Olen rekisteröitynyt lukija!
    niina.laukkanen@pp.inet.fi
    Agrimarketin tammer trophy olis kiva nähä ja muut este jutut!
    ja en oo ennen ollu hevos messuilla.

    VastaaPoista
  92. olen rekisteröityny lukija
    annamooi@hotmail.com
    En oo ollu aikasemmin, mutta varmaa
    Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailu :)

    VastaaPoista
  93. Rekisteröitynyt
    eerika.vahe@luukku.com
    Agrimarket Tammer Trophy estekilpailu ja kengitysnäytös :)
    Oon käyny ennenki ;)

    VastaaPoista
  94. Rekistöröitynyt lukija
    omalia.kirppu@hotmail.fi

    En ole ennen tätä vuotta käynyt. Kiinnostaa klinikat ja kisat<3
    Kivoja nää arvonnat. Vaikka itteä ei ikinä onnistaXDXD:D

    VastaaPoista
  95. Lukijana!
    ninanurm@hotmail.com
    klinikat ja estekilpailut kiinnostaa, ja olen ollut siellä ennenkin!

    VastaaPoista
  96. Rek.
    idahyvarinen@hotmail.com
    En ole ennen käynyt

    VastaaPoista
  97. Oon rekisteröitynyt lukija.
    En oo ennen käynyt messuilla.
    nadjapostari@gmail.com
    Agrimarket tammer trophy olis kiva kattoo (:

    VastaaPoista
  98. Olen rekisteröitynyt lukija
    alensi12@gmail.com
    Haluaisin nähdä Agrimarket Tammer Trophy.
    En ole ennen ollut messuilla.

    VastaaPoista
  99. Olen rekisteröitynyt lukija
    piiroinen.emmi@gmail.com
    Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailu

    VastaaPoista
  100. olen rekistöröitynyt.
    essimar@luukku.com
    klinikat ja Tammer Trophy C:
    oon ollu 2011

    VastaaPoista
  101. Olen rekisteröitynyt lukija.
    ellinoora_97@hotmail.com


    Eniten kiinnostaa tuo Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailu, hevosopiston koulutuksen esittely, Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka sekä tuo esteklinikka. Olen ollut kerran aikasemmin vuonna 2009 (?) aina on ollut jokin este etten ole päässyt.

    VastaaPoista
  102. olen rekisteröitynyt lukija
    sanna.hantula@hotmail.fi
    mua kiinnostaa kaikki
    ja en ole ollut ennen messuilla

    VastaaPoista
  103. oon rekistöityny.
    heppapi@windowslive.com
    oon ollu kahesti.
    Agrimarket Tammer Trophy & molemmat klinikat

    VastaaPoista
  104. rekisteröitynyt lukija
    nasutin_97@hotmail.com
    en oo ennen käynyt ja Agrimarket Tammer Trophy estekisat haluisin nähä :-)

    VastaaPoista
  105. oon rekisteröitynyt lukija
    ankkaparas@hotmail.fi

    Eniten kiinnostaa Agrimarket Tammer Trophy ja molemmat klinikat :)
    En oo ollut ennen..

    VastaaPoista
  106. Olen rekisröitynyt lukija.
    kristiina.jokela@hotmail.fi
    Agrimarket Tammer Trophy
    en ole ollut messuilla.

    VastaaPoista
  107. Olen rekisteröitynyt lukija
    Sähköposti osoitteeni on anslet@hotmail.fi
    Olen ollut kerran aikaisemminkin, ja suosikkina estekisat (>erityisesti Tammer Trophy kiinnostaa)

    VastaaPoista
  108. Olen rekisteröitynyt lukija (: !

    - inxxraah@gmail.com
    - Agrimarket Tammer Trophy
    - En ole ollut ennen messuilla (: !

    VastaaPoista
  109. oon rekisteröityny.
    janina.ahlfors@hotmail.com
    Ja en oo ennen käynyt messuilla mutta haluaisin eniten nähdä Agrimarket Tammer Trophy estekisat (:

    VastaaPoista
  110. Olen rekistöitynyt lukija
    kapadx@gmail.com
    En ole ollut ikinä hevosmessuilla, mutta eniten kiinnostaisi estekisat.:)

    VastaaPoista
  111. Rekisteröytynyt lukija :)!

    En ennen ole messuilla käynyt tekisi niiin mieli päästä :)!

    - haluaisin nähdä Agrimarket Tammer Trophy kista ja sannan esteklinikan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. UNOHDIN sähköpostin :) siis :eve1pietila@luukku.com

      Poista
  112. Oon lukija.

    iowalaukko@hotmail.fi

    En oo ennen käynyt, ja erityisesti klinikat kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  113. rekisteröitynyt lukija
    annimaria.rantanen@gmail.com
    En ole ennen ollut ja nuo klinikat ja tammer trophy estekisat kiinnostaa

    VastaaPoista
  114. olen rekisteröitynyt lukija!
    lootusliinus@hotmail.com
    Haluaisin nähdä Sannan esteklinikan, Agrimarketin estekilpailun ja satulan sovituksen

    VastaaPoista
  115. Rekisteröitynyt lukija olen ollut jo kauan!(:

    the.love.trevor@gmail.com

    Oon ollut kahtena vuonna, kumpanakin päivänä ja klinikat on ne kiinnostavimmat !(:

    VastaaPoista
  116. Olen rekisteröitynyt lukija
    cruit@wippies.fi
    Stellan kouluklinikka :)

    VastaaPoista
  117. Rekisteröitynyt lukija.
    laze97@hotmail.com
    En oo ennen ollut, itteä kiinnostaa oikeastaan ihan kaikki, mutta eniten varmaankin klinikat & estekisat :-) !

    VastaaPoista
  118. Rekistöryitynyt lukija


    nellaponi@gmail.com

    Tuo Stellan kouluratsastusklinikka, Sannan esteklinikka ja Tammer Trophy kuullostavat kiinnostavilta!

    VastaaPoista
  119. 1. Olen rekisteröitynyt lukija
    2.j.laulajainen@hotmail.com
    3. Ei ole tullut käytyä hevosmessuilla ennen, mutta tällä kertaa kiinostaisiva ainakin Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka, agrimarketin tammer trophy estekisa ja luonnollista hevostaitoa näytös.

    VastaaPoista
  120. Olen rekisteröitynyt lukija ja olen ollut messuilla viime vuonna.
    varustepaja@gmail.com

    - Sanna Backlundin esteratsastusklinikka
    - Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailu

    VastaaPoista
  121. Olen rekisteröitynyt lukija
    julianna_martikainen@hotmail.com
    Agrimarket Tammer Trophy kiinnostaa, enkä ole aikaisemmin ollut..:)

    VastaaPoista
  122. Lukija oon (:
    veeranposti@gmail.com
    Oon käynyt 2010 kerran hevosmessuilla, muuten en oo käynyt.
    Satulan sovitus olis mielenkiintoinen nähdä, maallikkonakin osais sitten edes pikkasen paremmin kattoa sitä satulan sopivuutta. :)

    VastaaPoista
  123. Oon rekistäytyny tietääkseni :D
    98pade@gmail.com
    Agrimarket Tammer Trophy -esteratsastuskilpailu ja Sanna Backlundin esteratsastus klinikka!
    Oon käynyt kerran hevosmessuilla.

    VastaaPoista
  124. Juuri rekisteröitynyt lukija!
    katja.hamalainen95@gmail.com

    Haluaisin nähdä lähes kaiken, mutta erityisesti minua kiinnostaisi
    - luonnollista hevostaitoa
    - Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka
    - Sanna Backlundin esteratsastusklinikka
    - Miten pääsen eroon kilpailujännityksestä?

    Olen ollut aiemminkin messuilla

    VastaaPoista
  125. olen lukija:)
    jonsku.1999@hotmail.fi
    ratsastuskoululaisten olympialaiset ja muut putiikit:) ja en ole aikaisemmin ollut messuilla:)

    VastaaPoista
  126. Oon rekisteröitynyt lukija:)
    sarabhk@gmail.com

    En oo ikinä käyny tuolla messuilla, mutt kiinnostaisi tulla !
    Sanna Backlundin esteratsastusklinikalla

    VastaaPoista
  127. Oon rekisteröitynyt lukija.
    viitahaka@gmail.com
    Oon ollu aikasemmi ja koulu- ja esteklinikat kiinnostaa eniten!

    VastaaPoista
  128. Olen ollut jo pidemmän aikaa lukijana!
    roosa-tanninen@suomi24.fi

    Sunnuntaille olisi kiva saada liput!:-)
    en ole ennen käynyt messuilla..

    VastaaPoista
  129. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  130. olen lukija.
    kaikki klinikat kiinnostaa :)
    amanda.ahlstrom@luukku.com

    VastaaPoista
  131. olen rekisteröitynyt lukija :)
    laura.niskanen1@hotmail.com

    en ole ennen käynyt messuilla. mutta tuo Agrimarket Tammer Trophy -esteratsastuskilpailu kuulostaa kivalta.

    VastaaPoista
  132. Rekisteröitynyt lukija
    susanna-2@hotmail.com

    Kiinnostavin osio on Sanna Backlundin esteratsastusklinikka.

    VastaaPoista
  133. lauriinalehtonen@gmail.com
    Olen käynyt messuilla yhden kerran aiemmin, viime vuonna.
    Kiinnostavin ohjelmanumero on Agrimarket tammer trophy :)

    VastaaPoista
  134. Olen lukija!
    nenne.00@hotmail.com

    En ole käynyt, mutta haluaisin nähdä kaiken, eniten kuitenkin kiinnostaa :
    - Agrimarket Tammer Trophy -esteratsastuskilpailu
    -Sanna Backlundin esteratsastus klinikka
    - ratsastuskouluoppilaiden olympialaiset
    - ratsujen kuntotestauksen

    VastaaPoista
  135. -Oon rekisteröitynyt lukija (:
    - anneabina@gmail.com
    - En oo käynyn ennen
    - Agrimarket tammer trophy & klinikat kiinnostaa eniten!

    VastaaPoista
  136. Olen rekisteröitynyt lukija ! :). Viiviloveskirppu@hotmail.com
    Tahtoisin nähdä eniten tuon Agrimarket Tammer Trophy kilpailun ja ton Ratsastuskouluoppilaiden olympialaiset :).

    VastaaPoista
  137. olen lukija.
    emmapa@luukku.com.
    En ole kertaakaan päässyt messuille mukaan ja kiinnostavin nro olisi Agrimarket Tammer Trophy -esteratsastuskilpailu.

    VastaaPoista
  138. Rekisteröitynyt lukija.
    ronj498@gmail.com
    Suosikki ohjelma on tuo Agrimarketin estekisat. Olen käynyt kerran aikaisemmin isäni kanssa, mutta en muista vuotta ja oli kyllä todella kiva kierrellä siellä. :)

    VastaaPoista
  139. Rekisteröitynyt lukija.
    ronj498@gmail.com
    Suosikki ohjelma on tuo Agrimarketin estekisat. Olen käynyt kerran aikaisemmin isäni kanssa, mutta en muista vuotta ja oli kyllä todella kiva kierrellä siellä. :)

    VastaaPoista
  140. Olen rekistöitynyt lukia:)
    aino-okkonen99@luukku.com
    En oo ennen känyny mutta, kiinnostas nuo putiikit ja Rotu- ja lajiesittely
    :)

    VastaaPoista
  141. Rekisteröitynyt lukija.
    nennalovesth@gmail.com
    En ole ennen käynyt, mutta olen kiinnostunut. Tapahtumakalenterin perusteella kiinnostavin olis varmaan Issikkapäivän Myytinmurtajien osuus, askellajiratsastus vs. kouluratsastus

    VastaaPoista
  142. Rekisteröitynyt oon joo (:
    romppanenwiivi@gmail.com
    Hmmm, no putiikit ja klinikat ja Rotu- ja lajiesittelyt (:

    VastaaPoista
  143. rekisteröitynyt lukija.
    viiviamalia.suominen@hotmail.fi
    En oo ennen käyny,mutta mu kiinnostaa kojut Agrimarketin estekisat.

    VastaaPoista
  144. olen rekistöröitynyt lukija
    ilevanoja@gmail.com
    En oo käynyt.
    Kiinnostaa agrimarket Tammer trophy :)

    VastaaPoista
  145. Rekisteröitynyt lukija.
    emmi.boos@hotmail.com
    en ole käynyt mutta haluaisin ja minua kiinnostaa ne klinikat ja ne putiikit :)

    VastaaPoista
  146. Rekisteröitynyt lukija:)
    Hevosensaaja@gmail.com
    En ole käynyt ennen, mutta tänä vuonna olisi kiva käydä katsomassa. Eniten kiinnostaa varmaankin minihevosten tervehdys ja rotuesittelyt , mutta kyllä noi estekisatkin kiinnostaa:)

    VastaaPoista
  147. Olen rekistöirotyinyt, mut mun nimi näkyy kai Smileew, mut se on kyl tää sama tyyppi :Dd.
    En oo käyny, kiinnostas vaa nähä kaikkee kivaa, ei siihen nyt oo mitään perusteluita :)
    roksuti@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, toi tuli vanhal käyttäl, oon siis täl rekistöitynyt jne, samat tiedot:)

      Poista
  148. rekisteröitynyt lukija
    maisuu@live.fi
    kiinnostaa Agrimarket Tammer Trophy :-)

    VastaaPoista
  149. Rekisteröitynyt lukija
    vspsvt@gmail.com

    Kiinnostavin ohjelmanumero olisi Agrimarket Tammer Trophy!

    VastaaPoista
  150. Rekisteröityny :)

    ronja.suotama@edusaimaa.fi

    Ehdottomasti kiinnostavimmat on Sanna Backlundin esteratsastusklinikka,Ravihevosen valjastaminen ja kaikki kiinnostavat!:D (Melkein kaikki :3)

    VastaaPoista
  151. Oon rekisteröitynyt lukija
    mia.hautamaki@gmail.com

    Minua kiinnostaa Agrimarket Tammer trophy,molemmat klinikat (Stella Hagelstam & Sanna Backlund) sekä Pas de Deux a la friisiläiset, vuonohevoset ja suomenhevoset :)

    VastaaPoista
  152. Olen lukija
    krista.kh@hotmail.com
    Stellan ja Sannan klinikat

    VastaaPoista
  153. Rekisteröitynyt lukija
    jenny.lappalainen@hotmail.com

    Kiinnostais eniten ehkä Agrimarket Tammer trophy :)

    VastaaPoista
  154. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  155. makeaa_mahaan@luukku.com

    En ole ennen tuolla käynyt. Viime vuonna piti mennä, mutta rahatilanne iski vastaan. Olis hienoa päästä kokemaan noi messut! Kaikki ohjelma kuullostaa niin kiinnostavalta että on mahdotonta sanoa mieluisinta. Olen aiemminkin blogiasi selaillut ja nyt lukijaksi liittynyt, niin pääsen tähän osallistumaan.
    Laitoin saman viestin myös Tiian blogiin lippujen tiedossa, ettet ihmettele (:

    VastaaPoista
  156. Oon rekisteröitynyt (:
    mmillaaa00@gmail.com
    En ole käynyt ennen, ja eniten kiinnostaa Sannan esteklinikka, ja Agrimarket Tammer Trophy.

    VastaaPoista
  157. Olen lukija :)
    vici.ponihullu@hotmail.fi

    Kiinnostaa eniten se Agrimarket estekisa juttu ja sitte esteklinikka tai ratsastuskoululaisten olympialaiset

    VastaaPoista
  158. reskisteröitynyt lukija
    salli.kotiranta@hotmail.fi
    miniponien tervehdys sekä ratsastuskoulujen olympialaiset

    VastaaPoista
  159. Oon rekisteröitynyt lukija. :-)
    jassuinassuin@hotmail.com
    En oo ennen käyny messuilla!
    Haluaisin ehdottomasti nähdä Iina Rastaan "Huippuravurin hoitaminen" :-)

    VastaaPoista
  160. rekisteröitynyt lukija.
    kerppu@live.fi
    Agrimarket tammer trophy&sh-orien siitoskavalkadi :)

    VastaaPoista
  161. Julkinen lukija!

    Alina.krista.varis10@gmail.com

    Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailu olisi kiva nähdä ja tietysti kaikki klinikat ja olymialaiset :)

    VastaaPoista
  162. Olen rekisteröitynyt lukia! :)
    noora.rautianen98@hotmail.com

    Kaikki kiinnostavat mutta erityisesti haluaisin nähdä
    -Sanna Backlundin esteratsastuskliniikka
    -Agrimarket Tammer Trophy
    -Miten pääsen eroon kilpailujännityksestä?
    - luonnollista hevostaitoa

    Lipuilla olisi kyllä tarevetta kun en ole ennen käynyt ja olen sinne menossa! :)

    VastaaPoista
  163. Olen rekisteröitynyt lukija
    tiia.tuom@hotmail.com
    En ole aikaisemmin käynyt messuilla, suosikkiohjelma on Agrimarket Tammer Trophy

    VastaaPoista
  164. olen rekisteröitynyt.
    monikalaitinen@netti.fi
    Tammer Trophy ja molemmat klinikat!:)

    VastaaPoista
  165. oon lukija!
    jenni.anko@hotmail.com
    en oo ennen ollut
    ratsastuskoulujen olympialaiset! :)

    VastaaPoista
  166. Rekisteröitynyt lukija:)
    Onnirakas97@hotmail.com

    Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailu
    Ja tuo hevosen kilpailukuntoon laitto + luonnolista hevosmiestaito :)

    VastaaPoista
  167. rekisteröitynyt lukija
    roosa.raunio@hotmail.fi
    en ole ennen ollu messuilla
    valjakkoasu-näytöskilpailu (:

    VastaaPoista
  168. rekisteröitynyt lukija :)

    heppaelamaa@gmail.com

    en oo ennen ollut.
    Agrimarket tammer Trophy ja Sannna Backludin esteklinikka !

    VastaaPoista
  169. Rekisteröitynyt lukija
    ojalasini@gmail.com
    en ole ollut messuilla ennen
    Agrimarket Tammer Trophy-esteratsastuskilpailu(:

    VastaaPoista
  170. rekisteröitynyt
    rilla.laine@gmail.com
    en ole ennen ollut messuilla
    luonnollinen hevostaito- ja kengitysnäytös kiinnostaa

    VastaaPoista
  171. Rekisteröitynyt lukija.
    heikkila.sanni@gmail.com
    En ole ollut ennen messuilla.
    Haluaisin nähdä Agrimarket Tammer Trophyn ja Sanna Backlundin esteklinikan.

    VastaaPoista
  172. Olen rekisteröitynyt lukija (:

    vilma.ahtiainen@hotmail.com
    Tammer Trophy en ole ennen käynyt mutta tuo vaikuttaa kivoimmalle :)!

    VastaaPoista
  173. rekisteröitynyt lukija, caille98@hotmail.com
    en ole ollut ennen messuilla (:
    Pas de Deux a la friisiläiset, vuonohevoset ja suomenhevoset ja Mini-Landsmót kuulostaa kivalta (:

    VastaaPoista
  174. olen lukia:)

    jonsku.1999@hotmail.fi

    en ole ennen ollut messuilla ja kiinostaa nämä:
    ratsastuskoululaisten olympialaiset
    valjakkoasu-näytöskilpailu (:
    Agrimarket tammer Trophy

    VastaaPoista
  175. Olen rekisteröitynyt ja haluaisin osallistua =)

    lispe2001@gmail.com
    Haluaisin nähdä Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailun. Menisin esnimmäistä kertaa.

    VastaaPoista
  176. rekisteröitynyt lukija :--)
    roosaoona@hotmail.com
    en ole ollut koskaan ennen.
    Sannna Backludin esteklinikka

    VastaaPoista
  177. Rekistöitynyt lukija!
    pikkusisko98@hotmail.com
    Minua kiinnostaa este-, ja kouluratsastuskliniikka :)

    VastaaPoista
  178. - rekisteröityny
    - Kerran olen ollut
    - Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka
    - moona_mantyvaara@hotmail.com

    VastaaPoista
  179. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  180. Olen rekisteröitynyt lukija .

    janina.westergard@luukku.com

    En oo ollut aikasemmin.
    Toi Agrimarket tammer Trophy kisa on varmasti jännittävä ja hyvä tasonen ! :D

    VastaaPoista
  181. Rekisteröitynyt lukija
    En ole ollut ennen messuilla
    Kiinnostaa eniten Klinikat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sähöposti unohtu eli se on : miranda.saarisalo@hotmail.com

      Poista
  182. rekisteröitynyt lukija, olin viime vuonna ja tänä vuonna kiinnostaa ainakin estekisat ja molemmat klinikat
    riina.rama@gmail.com

    VastaaPoista
  183. rekisteröitynyt
    jennikn@gmail.com
    en ole ollut ennen ja erityisesti kiinnostaa huippuravurin hoitaminen

    VastaaPoista
  184. olen rekisteröitynyt!
    inkduli@hotmail.com
    Ennen en ole messuilla käynyt, mutta tämän kuullostaa kivoimmalta:
    Agrimarket Tammer Trophy! :)

    VastaaPoista
  185. rekisteröitynyt lukija
    katri.koo@hotmail.com
    en ole ennen käynyt messuilla, mutta olisi unelmien täyttymys jos pääsisin messuille katsomaan minihevosten tervehdystä, rotu-ja lajiesittelyä ja tietysti teitä :) !

    VastaaPoista
  186. rekisteröitynyt
    elsa.halmajarvi@gmail.com
    En ennen oo messuilla ollu, mutta toi kouluratsastusklinikka kiinnostais:)

    VastaaPoista
  187. Rekisteröitynyt lukija olen :) iida.peltola@gmail.com ja klinikat kiinnostaa eniten!

    VastaaPoista
  188. oon lukia nimellä sara mikkola ja oon tosi kiinnostunut hevosita ja poneista olisi kiva päästä. Myös lilli ja voitto on ihania <3333333

    VastaaPoista
  189. Lotta
    olen rekisteröitynyt lukija
    lotta.mutanen@gmail.com

    kiinnostaisi ainakin rotuesittelyt :)

    VastaaPoista
  190. Rekisteröitynyt

    karkki.masu@hotmail.com

    Itseä kiinnostaa klinikat ja se esteratsastusjuttu jossa hypätään ne 130-140cm luokat. Toki messuilla on paaljon muutakin mielenkiintoista ja olisi huippua päästä edes yhdeksi päiväksi :)

    VastaaPoista
  191. Rekisteröitynyt, oona.laitila@gmail.com ja eniten kiinnostaa agrimarketin estekisat ja klinikat. En ole ennen ollut :)

    VastaaPoista
  192. rekisteroitynt oon

    essi.linds@hotmail.com Jep. kerran oon käyny ja oli ihan mahtavaa!
    Molemmat klinikat ois mieleen!

    VastaaPoista
  193. Olen rekisteröitynyt lukija.
    sarraa94@hotmail.com
    Kävin muutama vuosi sitten :)
    Agrimarket Tammer Trophy ja Sannan klinikka

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.