lauantai 2. helmikuuta 2013

228.ARVONTA Voita oma Hebe-haalari!


13 kommenttia:

  1. Moi! Pitääkö heben kokokin kertoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tarvitse vielä tässä vaiheessa:)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. En ole ihan varma, mutta kai siihen saa:) Voin kysyä vielä varmistukseksi!

      Poista
  3. Voiko siihen saada omat tekstit reiteen ja rintaan?

    VastaaPoista
  4. alina.varis10@gmail.com
    Väri: Musta
    ei painauksia

    VastaaPoista
  5. eli mulla on google-tili jne..

    Hanukka01@hotmail.com
    Väri: sama kuin teillä
    ja koko jos nyt jo tarvii mut ihs mun KOKO ON XS..
    ja ilmotatteko te sähköpostissa jos voittaa?
    oon molempien lukija :DD
    ja oon se tyyppi joka lähetti Tiialle KIKISSÄ viestiä 4.2.2013 illalla :D

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Kiwaa<3 ku on tollai juttu!

    VastaaPoista
  8. Sori kommaan vielä tähän ku en ollu varma menikö mun kommentti tohon tiian postaukseen. :) Mut siis mulle saman värinen ku teille ja kokoa s teksti jalkaan ja logo rintaan ja jos saa oman tekstin suunnitella niin siihen tulis Do You Know '' Tomsku'' Tota tomskua ei oo pakko olla mut siis se on mun hepan nimi, :)) Oon molempien blogin lukia ja mun säpö on tiitu1999@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. En tiiä voiko tätä enää laskee siihen ku tänään 0n 9. päivä mut laitan silti

    kirsi.ipana@hotmail.com
    Haluisin mustan jossa ei ois painauksia

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.