torstai 28. helmikuuta 2013

244. LifeStyle viikko- Sairastelua

Moi :) Tämä LifeStyle viikko osui nyt vähän huonoon aikaan, kun olen sairastellut melkein koko viikon flunssaa. Olin alkuviikon kotona ja tänään sitten vihdoin pääsin kouluun. Olo on edelleen aika nuhainen ja väsynyt mutta hengissä ollaan! 

Koko sairastelun ajan olen vain katsellut Gossip Girlyn toista tuotantokautta, jonka isi tilasi meille netistä. Katsoin kolmessa päivässä yhden kokonaisen tuotantokauden jossa oli viisi levyä ja yhteensä 892min :D Selkä on ihan jumissa sängyssä makaamisesta. Olen kuitenkin tehnyt ahkerasti myös koulu töitä ja kirjoitin n.160 sanaisen esitelmän Californiasta englanniksi. Enkun numeroni on 7 joten tuo oli aika haastava homma, parin päivän päästä saan tulokset ja saa nähdä mikä numero tulee...






Tänään koulun jälkeen menin Tiian mukaan malliksi Suitsisoppiin ottamaan kuvia vaatteista. Minä laittelin vaatteita päälle ja Tiia räpsi kuvia. Äiti oli taas käynnyt hakemassa postia ja tällä kertaa ei ollut kun pari kirjettä. Postiesittelyä tulossa jossain muodossa lähipäivinä. Muistakaahan jos olette laittamassa postia minulle että mukana pitää olla oma ositteesi ja postimerkki niin pystytään halutessasi vastata. Minulle on tullut pari kirjettä jossa ei ole omaa ositetta ja nyt en sitten millään pysty alkaa selvittämään kuka kirjeen on lähettänyt ja mistä...
 


35 kommenttia:

  1. Kiva postaus jaa toivottavasti pääset taas lähipäivinä satulaan! :D jos et oo viel käyny... Voitko liittyy mun blogin lukijaks.? http://fabiolov3.blogspot.fi hih ei oo pakko tietenkään ;)

    VastaaPoista
  2. OO kiltti esittele kirjeet kuvina! Tai jos teet videolla laita myös kuvat!:D Nii ja kerro sit toki meillekkin mikä numero sieltä putkahtaa?;)

    VastaaPoista
  3. Paranemisia! Ja pian satulaan. :)

    -Nea

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Ei minullakaan näy.

      Poista
    2. Mullakaan ei näy :(

      Poista
    3. Mulla ainaki näkyy banneri! :-) ja paljon paranemisia sulle! =)

      Poista
    4. Bannerin pitäis näkyä?? Paitsi mobile laitteella se ei näy tai ainakaan minulla itsellänikään ei näy iphonella katsoessa..

      Poista
    5. Mul ei näy nää profiili kuvat täs kommenteissa eikä kyllä bannerikaan :( Oon kyl iPhonella joten....

      Poista
  5. Haha mäki katon just Gossip Girl tuottareita ja oon ihan koukussa :DD

    VastaaPoista
  6. Paranemisia Pinja! <3 Milloin laittaisit kirjeet, kun oon oottanut niitä jo melkein 2 viikkoa... :( Laita pian! :)

    VastaaPoista
  7. Hei pikkuvinkki tohon esitelmään et ihmiset ei oo peapols vaan people! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on korjattu ennen palautusta :D kummi katseli suurimmat virheet niin ei jäännyt mitään pahoja kirjoitus mokia..

      Poista
    2. haha mie katoin kans:D Kiva postaus:) p.s lukion enkku vitonen et sinänsä paha miun nauraa, mut oli silti niin söpösti kirjoitettu!

      http://valkoisia-unelmia.blogspot.fi/

      Poista
  8. Paranemisia :) Joo osui tää lifestyleviikko tosiaan vähän huonoon aikaan kun kerran kipeä olet :( Odotan innolla uutta postausta!

    VastaaPoista
  9. Kirjota postaus jossa kerrot sun todistuksen numerot ja jos voisi myös ei lifestyleen kuuluva mutta mahdolliset kouluratsastus arvostelutkin :)

    VastaaPoista
  10. Paranemisia... Pian takaisin satulaan ? (:

    -Veera

    VastaaPoista
  11. ohhoh, miten sä jaksoit kirjottaa ton California-jutun? :D mutta pakko mikä pakko

    VastaaPoista
  12. mikä toi tän hetkinen bannuoikee on? XD toi photobucket juttu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ?? Ainakin minusta tässä on ihan normi banneri? Mutta puhelimella ei näy jos olet mobiili versiossa niin tuo nykyinen banneri..

      Poista
    2. ihan koneella oon ja näkyy silleen... xd

      Poista
    3. minullakin näkyy kyllä ihan tuo banneri..

      Poista
    4. Juu vika pitäisi nyt olla korjattu!

      Poista
  13. Mulla ei näy banneri vaikka oonkin koneella.

    VastaaPoista
  14. Minäkin olen koneella mut siinä on joku photbucket-juttu? ;D

    VastaaPoista
  15. Puhelin



    3:nessa kuvassa!:)

    VastaaPoista
  16. Mullakaan ei näy vaikka oon koneella!

    VastaaPoista
  17. Mullakaan ei näy banneri! :o
    Meijän ei oo koskaan yläasteen aikana tarvinu kirjottaa minkäänlaisia esitelmiä, kuin äidinkielellä :-o

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.