perjantai 15. helmikuuta 2013

236. Kuulumisia

Olen vihdoin tervehtynyt! Tiia kirjoitti yhden postauksen blogiin jossa kertoi että olin kipeä ja se ratsi onneksi Lillin parina päivänä, kun en itse selkään jaksanut kivuta. Olin siis pahassa mahataudissa jota epäillään nyt noro virukseksi.

 Keskiviikkona menin jo kouluun ja olin täysin terve, ratsin Lillin itse ja edellis päivistä johtuen se oli aika järkky! Takana oli vapaapäivä, Tiian kaksi maastoilua ja sinin kevyt hölkyttely. Tuntu kun olisi yrittänyt laiskaa rautakankea taivutella ja saada liikkumaan :D Eilen vielä jatkoin verryttellyä ja olihan se vähän jumi edelleen. Yleensä se ei pääse noin huonoon kuntoon mutta olin niin monta päivää kipeä että pakkohan sitä oli jonkun liikuttaa... toivotaan etttä tänään vihdoin saadaan poni jumpattua ja entiselleen :D Viikonloppuna luvassa taas maastoilua ja katsotaan josko saadaan postausta kehiteltyä...

En ala nyt kirjoittelemaan sen enempää muuta kun tämän, loppuun vielä kuvia puhelimesta ja kameralta :) Pakko muuten vielä mainita että tänään äiti kävi hakemassa Poste restantesta meidän kirjeet ja niitä tulikin ihan kivasti. Minulle 14 kirjettä, nyt riittää lukemista ja vastailua! Blogiin tulossa myöhemmin vähän kuvia ja juttua kirjeistä :)






 Meiän perus meno kässän tunneilla :D 
viimeviikolla ei ollu tekemistä nii taas vaihteeks leikittii kameralla...


Nyt pitääkin lähteä talliin ruokkimaan heposet ja ottamaan ne  tuolta sisälle :D

34 kommenttia:

  1. Milloin arvotte ne hebe-haalarit? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiku hups, ne onki jo arvottu, hyvä minä x'D

      Poista
  2. Miks vitussa bannerissa lukee shine bright like a diamond!!?!?? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks vitus ei vois lukee -.-??

      Poista
    2. Onko sillä nyt niin väliä............

      Poista
    3. miksei lukis? :D en ite oo ainakaan bongannut tota kovin monesta blogista ja vaikka monet sanoo et se on "ihan loppuun kulutettu", niin mun mielestä se sopii tohon banneriin tosi hyvin. :) kiroilutkin vois jättää pois kun ihan turhaan pitää sotkee hyvää blogia...

      Poista
  3. Kunno murmeli ilmeet mut söpöi hei!

    VastaaPoista
  4. mistä oot saanu tän blogin taustan? ja tämä oli kiva postaus!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sen nyt huomaakin

      Poista
    2. Millä ja miten teit taustan??

      Poista
    3. tein photo flitrellä ja en jaksa selittää miten :D

      Poista
  5. kuka voitti sen hebe-haalarin? tai siis missä se näkyy :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se lukee Tiian blogissa :) http://3.bp.blogspot.com/-qX7BK-5faGY/URd4Aya4HQI/AAAAAAAAMgI/Lg0eq0LgXfQ/s1600/IMG_10d10.jpg

      Poista
  6. Näytäthän siis seuraavassa postauksessa ne mitä oli t saannu postis;))??

    VastaaPoista
  7. tee uus video lillistä kun tiiaki teki voitosta (:

    VastaaPoista
  8. Kiwa postaus ja millon teet videon teistä?:D

    VastaaPoista
  9. Jee, mun kirje tuli perille :) Ja mun nimi sit sanotaan Viki, jos sitä ihmettelet :D

    VastaaPoista
  10. Jeeh, mun kirje tais näkyy tosa jos se oli se xDD mut tästä ulkasta ihan sairaan HIENO! oikeesti pidä tää ihan superhieno ja värikäs ja iloinen! =DD

    VastaaPoista
  11. eikö tällä blogilla oo enää facebook sivuja:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! löydät linkin oikeats sivupalkista :)

      Poista
  12. lilli on söpö ♥ mutta minkä ikänen sini on ?

    VastaaPoista
  13. Aivan mahtava banneri, älä missään nimessä vaiha tätä :D

    VastaaPoista
  14. Kiva, että oot jo paremmassa kunnossa !
    Itellenikin tuli toi noro-virus pari viikkoa sitten.. Meni tosi nopeesti tosi huonoon kuntoon. Onneks kumminkin muutamassa päivässä tervehtyi :)

    //:Julia , www.prinsanton.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. Tos on mun kirje :p T. Janica H

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.