perjantai 21. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERIN LUUKKU 21







20 kommenttia:

  1. Jee eka!nää on ihan parhaita!

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvä!
    Nä on ihan parhaita:)!

    VastaaPoista
  3. Siis tää on ihan paras jakso tähän mennessä!!!!

    VastaaPoista
  4. paras jakso tähän mennessä ehdottomasti !!!!! lissää. ps. monta jaksoo tulee vieläää

    VastaaPoista
  5. pinja oot paras tyyppi maailmassa ketä tunnen oot niin kaunis ja sun elämä on just mallillaan niin kun tiialla ja sinillä. ps. miks sini ei koskaan ratsasta eikö se tykkää enää poneista tai hevosista. onko sini menny koskaan lillillä!!!! mun hienoja kysymyksiääää!!!!??

    VastaaPoista
  6. äää tää ulkoasu on ihana ja varsinki toi banneri :)! toki toi videoki ja kaikki as always :)

    VastaaPoista
  7. Huuuuippu. Miusta ois tosikiva, jos tänne sun blogiin tulis sellanen sivu missä on sustakin vähän tietoa :)

    VastaaPoista
  8. Aaww :) Ihanat blogit sulla ja Tiialla. Mulla on ne mun aloitusnäytölllä ja luen AINA kun tulee uusia postauksia! :) Mun bloginki saa vilkasta jos haluaa?! :)

    VastaaPoista
  9. Voisikko laittaa sun tokarin tänne, tai ainaki ka? :D

    VastaaPoista
  10. Tää ei nyt liity tähän postaukseen mitenkää, mut mä näin susta viime yönä unta :DD teil oli muka joku ratsastuskoulu, ja jotai 130 hevosta sielä :-D Sit mä tulin elämäni ensimmäistä kertaa sinne ratsastustunnille, ja te laitoitte mut heti hyppää jotai metrin korkusia esteitä jollai hullul hevosella jolta ei löytyny minkäänäkösiä jarruja :D Sit te kuvasitte kaiken ja laitoitte youtubee, ja mulla oli jo kymmenes minuutis enemmän katsojia siin videos ku gangnam stylellä tähä mennes :D teillä oli muka nii idiootti äiti siinä unessa, et vaik teil oli niit hevosii nii sä ja Tiia ette ollu saanu ikinä ratsastaa, ja teijän piti vaa siivota joka päivä ne 130 karsinaa :D Ette saanu käyä edes koulus ku teijän äiti oli sellane et "teistä tulee isoja karsinansiivoojia, ei siihen tarvi mitään muuta ku käytännön koulutusta" :D

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.