sunnuntai 16. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERIN LUUKKU 16

Moikka! Tänään joulukalenterissa on taas elokuvan yksi jakso sekä paljastan LUUKUN 11 JOULULAHJA ARVAUS KILPAILUUN. oikeat vastaukset :D Oltiin saatu paljon oikeita vastauksia mutta monikaan niistä ei ollut täydellisesti oikein. Moni arvasi minun ja Sennin listat väärinpäin. Mutta nyt oikeisiin vastauksiin...

kollaasi 1: Emmi 


kollaasi 2: Senni


kollaasi 3: Tiia


kollaasi 4: Janita


kollaasi 5: Minä


Kollaasi 6:Laep
 
 Siinä oikeita vastauskia. Arvasitteko oikein ja mitkä lahjat hämäsi eniten? Mutta nyt loppuun vielä joulukalenteri elokuvan sarjan 8 osa...
 
 


16 kommenttia:

  1. "Aika hyvää oli joo" ::DD Tosi hyviä nämä teän videot!!:DD

    VastaaPoista
  2. noi on nii parhait noi videot !:::D

    VastaaPoista
  3. Tuleeks vaa mulla tos lopussa semmone 8minuutin musta pätkä? Miksi se tullee? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ainaki tuli ja ihmettelin samaa :o

      http://venlan-tallielamaa.blogspot.fi/

      Poista
    2. Ja mulle! Eniten hämäs toi Tiian ja Laepin .... Silllä en tiennyt että tiia haluu uutta kameraa.. Sun oli iha selkee!

      Poista
    3. Joo siis ei oo mtn tarkotuta mustalla pätkällä lopussa, pieni editointi virhe vaan tullu Tiialla :)

      Poista
  4. Mullekki tuli tollanen parin minuutin musta pätkä :s Mut nää teijä videot on parhaita !(:

    VastaaPoista
  5. mulle näky vaan et syötte sitä paskaleipää, ja sit mustaaaaa :D

    VastaaPoista
  6. tiian blogista löytyi selitys, siinä ei kuulukkaan olla mitään siinä lopussa kun tulee mustaa:)

    VastaaPoista
  7. arvasin emmin noista kynsilakoista ja nikonin putkesta, sennin turvaliivistä, tiian kun oli niin tiiamainen:D, janitan kun oli kaikkee merkkivarusteita, pinjan kun oli tuo kone ja pinkkiä ja laepin ei ollut kovin selvä.

    VastaaPoista
  8. Missä se teet noi kollaasit? :D oon joo vähä idiootti tälläsii juttui kohden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokainen meistäteki itse tuon kollaasin,mutta omani tein photo filtre kuvan käsittely ohjelmalla :)

      Poista
    2. Ok, kiva ku kerroit, ilmanen onko tuo Photo filtre? xD, siis onko tuo ohjelma ilmanen :)

      Poista
    3. Paitsi Google on keksitty :D

      Poista
  9. Sain oikein vain sun lahjan.. Olen ihan surkea :D

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.