torstai 13. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERIN LUUKKU 13


Tämän päivän joulukalenterissa olisi tiedossa vähän minun tekemiä kuva kollaaseja, otin minulle tärkeistä tavaroista ja asioista kuvia, sitten jokaiseen kuvaan kirjoitin lisäksi pienen kuvatekstin ja kerroin vähän tavaroista tai asioista miksi ne ovat minulle tärkeitä :)

Photobucket
Applen kaikki laitteet on ihania, ostaisin kaikki nämä jos vaan olisi rahaa! Minulla on jo iPhone 4s joka on ollut ihan super hyvä, äitillä ja Tiialla on myös iPhone ja niissä on kaikki tarvittavat ominaisuudet ja toiminnot mitä vaan voi puhelimelta toivoa. Haluaisin lisäksi Applen iPad:in tai Mackbookin...

Photobucket
Haluaisin puhelimeen kaikki maailman kuoret! Niitä on ihan liikaa ja ne on niin ihania että yritän rajoittaa niitten ostamista.. Netissäkin on niin hienoja pinkkejä ja glitter kuoria ettei niitä voi vastustaa, monelle varmaan tuttu tunne joilla on iphonet :D Jokaiselle on varmasti omanlaiset ja väriset kuoret mutta tässä parit minun lempi kuoret! Laskeskelin omien kuorieni hintaa ja ne on maksanu yhteensä melkein 100e... Nyt kyllä en osat enää yksiäkään jos en löydä ihan täydellisiä :D
PhotobucketTykkään ensinnäkin leipoa, mutta kaikista kivointa on tehdä kunnon kakkuja! Minun tekemät kakut kyllä ei ole ihan näin hienoja mutta niitä on niin kiva koristella ja suunnitella :D parasta kakuissa ja yleensäkkin leipomisessa on koristelu ja lopulta niiden syöminen!

Photobucket

Tykkään kaikesta pinkistä ja kimaltavasta :D Kaupoissakin jos näen jotain kimaltavaa menen heti ekana katsomaan sen ja sitten vasta perehdyn muuhun... Minulla kyllä ei ole paljoa mitään pinkkiä perus vaatetta mutta ratsastus vaatetta sitäkin enemmän...

Photobucket

Aina kun näkee jonkun kivan loma kuvan tai televisiosta tulee ulkomailta jotain ohjelmaa niin tekee mieli lähteä täältä kylmästä ja harmaasta suomesta johonkin lämpimään maahan! Harmi vaan mutta minun ja Tiian matkustelu loppu melkein kokonaan kun hevoset tuli.. Kyllä me kaikkialla käydään mutta harvoin. Juuri nyt tekisi mieli lähteä uimaan jättimäisille hiekka rannoille ja sukeltelemaan ihanan turkoosiin ja kirkkaaseen veteen.

Olin espanjassa pari vuotta sitten ja menin kummin kanssa snorklaamaan mereen, oli se hienoa kun vesi oli niin kirkasta ja kaikki hienot ja värikkäät kalat ui ihan vierestä. Ulkomailla lämpimissä maissa kaikkialla oli niin kirkkaat ja voimakkaat värit, verrattuna varsinkin tänne suomeen, vesi on ihan mustaa ja uimarannat surkeita hiekka kasoja...

Photobucket








Kun laittelin tänne muita kuvia niin olihan se pakko tehdä pieni juttu ruoastakin.. :D Hampurilaiset, ranskikset, pizza... Uskon että kaikki rakastaa kunnon rasvasta ja ihanaa roskaruokaa. Mielestäni tälläinenkin ruoka on hyväksyttyä jos sitä syö kohtuulliseesti ja vähän, välillä voi vähän hemmotella itseään ja ostaa hampurilaisen tai käydä pizzalla. Kohtuus kaikessa niin myös ruoassa, kun on syönnyt rasvaista ja epäterveellisempää ruokaa pitää muistaa liikkua ja urheillakkin reippaasti...


Photobucket

Minulla ja Tiialla on ollut aina tälläinen kynsi lakka innostus, tykätään lakata ja laittaa kynsiä... Meillä onkin aika paljon kynsi lakkoja, aina kun näkee jonkun kivan kysnilakan haluaa ostaa sen :D Välillä pitäisi myös antaa muistaa kynsien hengittää kun minulla ne on melkein aina lakatut, varsinkin kun tykkään kaikista kirkkaista ja voimakkaista väreistä kynnet vähän kellastuu ja muuttaa väriä...


Photobucket

 En tykkää jotenkin pitää hiuksia vapaana, minulle ei ole leikattu mitään tiettyä mallia, vähän jotain otsatukkaa mutta en yleensäkkään pidä hiuksia vapaana niin se ei näy.. Rakastan kaikkia nutturoita ja erillaisia kampauksia, siksi pidänkin yleensä hiuksia nutturalla. Tykkään myös letittää muiden hiuksia ja teenkin usein Sinille tai Tiialle erilaisia kampauksia. Etsin vaan netistä jonkun kivan kampauksen tai letityksen ja sitten kokeilen tehdä sen.. harmi vaan kun en osaa itselle letittää kunnolla ja muutenkin hankala laittaa omia hiuksia samalla tavalla kun toisen, sekin vaatii vaan harjotusta ja paljon erilaisia kokeiluja ja väkerryksiä :D


Photobucket

Aina kun olen koneella kuuntelen musiikkia, en osaa vaan istua hiljaisessa huoneessa :D Kuuntelen myös yleensä musiikkia bussissa jos ei ole muuta seuraa.. Ennen en oikeastaan kuunnellut musiikkia mutta sen myötä kun sain iPhonen siihen oli helppo lisätä musiikkia ja niin vaan huomaan nyt että olen ihan riippuvainen hyvästä musiikista...

Loppuun vielä kirjoitelma minkä minun kaveri Ella kirjoitti...

"Moro kaikille, eli minä tämän tekstin kirjoittaja olen Ella ja Pinjan hyvä kaveri, mua pyydettiin kirjottaa tänne blogiin pieni pätkä Pinjasta, millasena ihmisenä me muut kaverit oikein Pinjaa pidetään :D Eli tutustuin Pinjaan vasta viime vuonna seiskan alussa oikeestaa kunnolla, kun mun paras kaveri oli samalla luokalla. Alussa pidin Pinjaa pelkkänä hevoshulluna, mutta kyllä sieltä sitte muutakin lopulta löyty !:D
Mun piti tässä kertoo Pinjan hyvistä ja huonoista tavoista mutta pitää mainita aluks, että jossain vaiheessa on ruennu sanomaa Pinjaa Pinzkyks ja tää nimi on kulkenu nytte kaikkien läpi ja yleensä me puhutaan Pinzkystä eikä oikeestaa kovin paljoo käytetö muita nimiä.
Ihmiset saa Pinjasta tosi pirteen vaikutelman, koska Pinzky tosiaanki hymyilee ihan liikaa, sen perusilme on tosi ilonen ja se lopulta rupee ärsyttämää :D, mut onhan se tosi sulosta... Hyviä puolia on just positiivisuus, kiltteys, huumorintaju.
Huonoja puolia ehkä on tää että siltä ei voi saaha rehellistä mielipidettä, sen pitää aina olla liian positiivine enkä oo ikinä saanu Pinzkyy masentuun tai sanomaan mitään pahaa esim mun vaatteista :D Pinzky tykkää viedä kaikki mun korut ja nauraa mulle ku en osaa espanjaa, mutta antaa olla :D Hevoset vaikuttaa Pinjaan ehkä huonoimmalta kannalta ajan takia, koska kaikki vapaa-aika menee sinne ja varmaa puolet rahoistaki ...
 Mut yleisesti katsoen Pinja on ehkä mukavin ja positiivisin ihminen, jonka tunnen ja varmasti jaksaa aina piristää !:)"
 -Ella

30 kommenttia:

  1. Hei oikeesti, mikä sun äikän numero oli koulussa? Sulla on niin paljon tekstissäsi yhdys______sana______virheitä! Suosittelisin oikolukemaan tekstin ja korjaamaan virheet ennen julkaisua. Maidenkin nimet tulee kirjoittaa isolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko että kauhee monia lukijoita kiinnostaa mitkää virheet, ite en ainakaa kiinnitä mihinkää virheisii mitää huomiota.:)

      Poista
    2. Olen samaa mieltä, enkä sano tätä pahalla. Tekstit olis vieläkin mukavempia lukea, kun ei olisi koko ajan niitä kielioppivirheitä! :)

      Poista
    3. Mitä väliä vaikka on viheitä? HALOO.

      Poista
    4. ei se mua haittaa, en mäkään jaksa kirjottaa aina kaikkee oikein, VARSINKAA yhdys__________sanoja xD
      ei se tarkota, et ois huono äikäs, mut emt ootsää :D

      Poista
    5. ei virheet ainakaa mua haittaa... ehkä jotaki muuta tyyppii...

      Poista
    6. Voi ei, kirjoitusvirheitä.. Entä sitten? Ja karoliina, YHDYSSANA on yhdyssana :D Mun mielestä on tärkeintä että on kivoja postauksia ja hyvää tekstiä ja kuvia ja sen sellaista, eikä jotku kirjotusvirheet, vaikka kyllä itsekkin ne huomasin

      Poista
  2. niimpä jennnna! en mäkään kiinnitä virheisiin huomiota niin paljon :) ei se varmaan nin paljon haittaa jos joku väliviiva puuttu, koska kyllä varmaan sen älyää sen sanan vaikka sieltä viiva puuttuukin! ;)

    Ps. Kiva postaus! Itekki halusin iphonen ja ostella kaikkia kuoria siihen! :)

    VastaaPoista
  3. Onko sulla muita sisarusksia Tiian lisäksi? :DD Pahoittelut uteliaisuudestani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori Pinja ku vastasinsun puolesta, sillä on Sini niminen pikku-sisko

      Poista
    2. Ok :) Minkä ikänen?? :DD

      Poista
    3. 3 luokalla eli 9 sori ku vastaan puolestasi

      Poista
  4. Voitko laittaa seuraavaan luukkuun kuvan missä sulla on hiukset auki

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus! Ei ainakaan mua haittaa mitkään virheet. Tuleehan niitä virheitä itelläkin! :)

    VastaaPoista
  6. kiva postaus! mistä oot ostanu iphone kuoria, osaatko kertoo mikä ois hyvä paikka josta sais kestäviä ja suht' halpoja kuoria?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No lempi paikkani on Mirabling eli käyhhän katsomassa sieltä! :)

      Poista
  7. Kynsien kellastumista voi estää laittamalla aluslakkaa tai väritöntä lakkaa kirkkaan kynsilakan alle. :-)

    VastaaPoista
  8. miten teet noita kuvakollaaseja ja millä ohjelmalla?

    VastaaPoista
  9. Mäkin kiinnitän pilkunviilajana paljolti kielioppi huomiota.. Yritä sinäkin! :–––)

    VastaaPoista
  10. Noi nutturat <3 Kiva postaus :)

    http://somecountrygirl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Sulla on tosi kiva blogi aloin heti lukee kun katoin irmeleitä !! ;D

    VastaaPoista
  12. Millon teet vikan varustepostauksen?

    VastaaPoista
  13. minä en kiinnitä virheisiin huomiota yhtään..

    VastaaPoista
  14. Kannattaa käyttää aluslakkaa aina kynsiä lakatessa niin kynnet ei kellastu.

    VastaaPoista
  15. Go ella! Xd aikas pro toi su teksti osuus rakkaudella ROSA<3

    VastaaPoista
  16. mä haluisin nää :((
    http://designskins.fi/fi/kappale/kotelot/apple/iphone-4-4s--hardcover-white/fashion-brands/norwegermuster--eisprinzessin/#panel-1

    ihanin blogi!!!

    VastaaPoista
  17. Mun mielestä on vaa hauska ku välillä tulee kirjotus virheitä

    VastaaPoista
  18. Itse asiassa kun tarkastelin tekstiä tuon yhdys______sana viestin jälkeen niin en löytänyt montakaan virhettä, kieliopillisia "kompia" vain. Esim. joitain sanoja tottuu kuulemaan vain jonkun tietyn sanan kanssa mutta ei silti ole yhdyssana, ja tämä on opeteltu jo alakoulussa joten monennellakohan asteella itse olet kun tulet toisten blogeihin valittelemaan kielioppivirheitä kun ei itselläsikään selvästi ole niin sanotusti "kielioppi hallussa"!!

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.