lauantai 1. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERIN LUUKKU 1





30 kommenttia:

  1. Ihan sairaan hyvä !! Lisää äkkiä !!

    VastaaPoista
  2. Mikä on äidin nimi? Ja tosi hyvä!

    VastaaPoista
  3. ''Minä maksan'' xDxDxDxD Ihan paras!

    VastaaPoista
  4. Sika Hyväää (;;

    VastaaPoista
  5. Tää oli paljon parempi ku olin osannu oottaa!! :D

    VastaaPoista
  6. Haha, pikkasen hyvä! Hulvatonta menoa xD

    VastaaPoista
  7. :DDD tulee hyvä joulukalenteri :DD

    VastaaPoista
  8. IHANA!!!! <3 En malta oottaa huomiseen 3-4-5-6-7.... ja kaikkiin luukkuihin!!! Ihan paras XD

    VastaaPoista
  9. Ihan paras! "Puhelin.. MUT MÄ HALUUN HEVOSEN!!" reps :D Ja aika hieno Iphone toi on :DD no ei tää oli hyvä! En malta oottaa seuraavia osia!

    VastaaPoista
  10. Haha! Just hyvä! :D onko toi puhelin tossa joku teidän vanha?

    VastaaPoista
  11. ihan ok, ei mikään paras. mutta voisitteks tehä vaikka vähän pitempii noita klippejä.... esim 2 min ?

    VastaaPoista
  12. Ei vitsi mä repesin XD

    VastaaPoista
  13. Repesin XD Ootte iha parhaita, ootan innolla seuraavaa luukkua ♥ !

    VastaaPoista
  14. Tää on niin hyvä!!!

    VastaaPoista
  15. tää on ihan huippu ! :D:D:::D

    VastaaPoista
  16. eeei! pikkasen nauroinn! :D MUTTA HALUAN HEVOSEENNN! :D (Y)

    VastaaPoista
  17. Oon kattonu tätä joka päivä varmaa kymmene kertaa iha paras 100 vuoden päästä kaikki ukkelitki varmaa 24/7 kattoo tätä BEST!! <33
    MORE LISÄÄÄ PARAS!!

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.