torstai 15. marraskuuta 2012

196. Nimesi.fi -Arvontaa!!

Moikka! Tänään on blogin kannalta historiallinen päivä, nimittäin ihka ensimmäinne arvonta! :D
 
Otettiin Tiian kanssa yhteyttä Nimesi.fi sivustolle ja kysyimme olisivatko he kiinnostuneita sponsoroimaan meille nimikorut. Näin sitten postilaatikkoon kolahti paketti jossa oli meille molemmille omalla nimellä varustetut ihanat hopeiset kaulaketjut. Lähetimme itse tiedot millaiset korut juuri me halusimme, ketjun pituuden, hopean vai kultaisen värisen, nimemme/sana minkä koruun halusimme yms...

 
Olen pitänyt korua kaulassa siitä asti kun se tuli :D Se on super kivan näköinen ja kestävä. Jos juuri tämä malli ei iske niin löytyy huiman iso valikoima muita malleja ja tyylejä, eli eikun selailemaan ja tilaamaan! Nimikoru on myös loistava lahjaidea näin jouluna, kaverille tai perheen jäsenelle. Nimesi.fi sivulla on miehille, naisille ja vauvoille suunnattuja malleja eli kaikille pitäisi löytyä omanlainen lahjakoru :)
 
 
 
 
Mutta nyt teidän iloksenne kerron että jokaisella rekisteröityneellä lukijalla on mahdollisuus saada juuri kyseinen omalla nimellänne varustetu koru itsellenne! Nimesi.fi halusi antaa arvontaan korun palkinnoksi ja lisäksi vielä niille joita arpaonni ei suosi saatte tämän blogin lukijoina oman alekoodin. Koodilla saatte 10% alennuksen teettämstänne nimikorusta!
 
Arvonta
 
-Arvontaan osallistuminen päättyy 21.11.2012 ja voittaja julkaistaan seuraavana päivänä.
 
-Mikäli voittaja ei vastaa yhteyden ottoon kahden päivän sisällä arvon uuden voittajan...
 
-Palkintona siis omalla nimellänne varustettu Nimesi.fi nimikoru
 
osallistuminen:
 
- Vain rekistöityneille blogin lukijoille, varmista siis että luet blogia ja jos jostain syystä et ole vielä virallinen seuraaja kirjaudu sisään ja liity lukijaksi.
 
- Kun osallistut kerro kommentissasi nimesi ja sähköposti osoitteesi!
(sähköposti osoitteesi on tärkeä koska sovin voittajan kanssa erikseen millaisen mallin hän haluaa yms..)
 
-Esimerkki osallistumis kommentista alhaalla..
 
Jos joku on heti kiinnostunut tilaamaan koruja, tässä on teille kaikille blogini lukijoille nimesi.fi sivustolle 10% alekoodi: Pinja4 alekoodi on voimassa 31.1.2013 asti.
 
Sitten kaikki reippaana osallistumaan ja odottelemaan voittajan julkaisemista:)
 
 
 

331 kommenttia:

  1. olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Tessa
    tessatessukka@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun arvontaan. (:
    Milla
    milla.heino@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Olen lukija ja osallistun arvontaan. :)
    Jenny
    jennymakivalkama@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Rekisteröitynyt olen ja osallistun arvontaan :)
    Tintti
    heppafani99@luukku.com

    VastaaPoista
  5. Olen lukija ja osallistun arvontaan!:)
    Linnea
    linni.turunen@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Olen rekisteröitynyt lukija.
    Mira
    miraa.s@luukku.com

    VastaaPoista
  7. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Jenna
    Jenmahiini@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Olen lukijasi (:

    Johanna

    jope0009@eduouka.fi

    VastaaPoista
  9. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Katariina
    katariinaaavikko@gmail.com

    VastaaPoista
  10. 31.1.2012 on menny jo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitettu varmaan 31.11.-12...

      Poista
    2. siinä lukee kyllä nyt 2013

      Poista
    3. Miksi joillain ihmisillä on näin suuri tarve pilkun viilaukseen?

      Poista
  11. Olen lukijasi ja osallistun arvontaan.
    Vilma

    vilmahuovinen@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Olen lukijasi ja osallistun arvontaan!

    Jasmin

    jasmin.jaatinen@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Henrika
    Henrika.solin@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Amanda
    amanda_tanskanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Olen ollut rekisteröitynyt lukija jo kauvan ja osallistun arvontaan! ::D
    Rea
    Raigenle@hotmail.fi

    VastaaPoista
  16. Lukijana olen ja osallistun:)
    Ancu
    Aihuuai@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Mimmi
    mimmmi.p@gmail.com

    VastaaPoista
  18. olen lukija ja osallistun arvontaan
    liisa
    liisa.nyman99@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Lukijana olen ja osallistun arvontaan. :)
    Kata
    kata.kalpio@gmail.com

    VastaaPoista
  20. olen lukija ja osallistun arvontaan :)

    Oona
    oonav98@gmail.com

    VastaaPoista
  21. olen lukija ja osallistun arvotaan
    Heidi
    heidiheppa@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)

    Emilia
    abeiller@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. Olen lukija.

    Essi
    tallini.essila@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Olen lukija ja osallistun arvontaa.

    Roosa
    kurreorava23@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Olen lukija ja osallistun arvontaan :D

    Veera
    Poks01@hotmail.fi

    VastaaPoista
  26. No täälläkin on lukija ja osallistun arvontaan : 3

    Meri
    betheoneyouwannabe@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Oon lukija ja osallistun arvontaan :)
    Sini
    tuuletuksia@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Olen lukija ja osallistun arvontaan. :)
    Elina
    elina.saulo@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. Olen lukija ja osallistun arvontaan

    Selina
    kovanensselina@gmail.com

    :)

    VastaaPoista
  30. lukija ja osallistun arvontaan :-)
    Jenna
    jenna.seppala@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:

    Eve
    sonipoi1@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. Olen rekistetöitynyt lukija ollut jo kauan ja osallistun arvontaan:D
    Eveliina
    eveliina.salminen@luukku.com

    VastaaPoista
  33. Olen lukija ja osallsitun arvontaan(:
    Noora
    norp-pa@luukku.com

    VastaaPoista
  34. Olen rekisteröitynyt lukija ollut jo pitkään ja nyt osallistun! :D
    Zeni
    zeninen@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Olen lukija ja osallistun arvontaan!:-)
    Amanda
    amandaaliina@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Aino
    aino-syrja@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. Olen lukija ja osallistun arvontaan. :)
    Ella
    ponirakas@luukku.com

    VastaaPoista
  38. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:
    Fanny
    fanny.niemikoski@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Kaisa
    kaisa.peltonen3@hotmail.fi

    VastaaPoista
  40. Olen lukija ja osallistun.
    Helmi
    heppapi@windowslive.com

    VastaaPoista
  41. Lukijana ja osallistun arvontaan :)

    Nina
    ninanurm@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Olen lukija ja osaallistun arvontaan :).
    Alina
    hevosrakas(at)gmail.com

    VastaaPoista
  43. Olen lukija ja osallistun arvontaan(:
    Frida
    viirdu.makinen@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Olen lukijana ja osallistun arvontaan (:

    Tia

    Tia.Hissa@gmail.com

    VastaaPoista
  45. olen lukija ja osallistun arvontaan:-)

    Rinna-Riikka
    rinna-riikka@kotinet.com

    VastaaPoista
  46. Olen lukija ja osallistun arvontaan. :)
    Anni
    anni-97-@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Olen lukija ja osallistun arvontaan! (:
    Tiia
    siru.07@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. Oon lukija, osallistun :)

    Tiina
    tiina.heikkinen99@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  50. Olen lukija, osallistun arvontaan! :))
    Emma
    nohkuanperhe@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Kati
    kati.korteniemi@hotmail.com

    VastaaPoista
  52. oon lukija, osallistun :)
    Annika
    annika.jippii@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. olen lukijana ja osallistun :)
    Tessa
    tessatarvainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. Oon lukija ja osallistuisin :))
    Tessa H.
    tessa.hostikka@dnainternet.net

    VastaaPoista
  55. olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Oona
    oona.tamminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. oon lukijana ja osallistun arvontaan :)
    Venla
    vennla.joro@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Oon lukija ja osallistun arvontaan!
    Susanna
    Susuonp@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Olen lukija ja osallistuisin arvontaan (:
    Iida
    iida_ahola@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. olen lukija ja osallistun arvontaan
    Tiia
    tiia.sipila@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. olen lukija osallistun arvontaan

    Enni

    enni.jarvela@hotmail.fi

    VastaaPoista
  61. Oon lukija ja osallistun arvontaa (:

    Essi
    essi.kapiainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  62. Olen lukija ja osallistun arvontaan!
    Julia
    julia-salmi@hotmail.com

    VastaaPoista
  63. Oon lukija ja osallistun arvontaan (:
    Essi
    essimar@luukku.com

    VastaaPoista
  64. Olen lukija ja osallistun arvontaan
    Oona
    Oonajj@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Minnea
    minn.ea@hotmail.com

    VastaaPoista
  66. Oon rekisteröitynyt lukiaks(:
    Alina
    alina_anni@hotmail.com

    VastaaPoista
  67. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:
    Kristiina
    krissssse@hotmail.fi

    VastaaPoista
  68. Olen rekisteröitynyt lukija :)
    Iida-Mari
    iitujalumi@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Lukijana jo pitkään!
    Karkki
    karoliina.rantila@gmail.com :)

    VastaaPoista
  70. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Noora
    viitahaka@gmail.com

    VastaaPoista
  71. Oon lukija ja osallistun arvontaa 8)
    Anni
    anni.viktorina@hotmail.fi

    VastaaPoista
  72. olen lukija ja osallistun arvontaan : )
    Emmi
    emmi.boos@hotmail.com

    VastaaPoista
  73. Olen lukija ja osallistun arvontaan! ;)

    Sonja

    horse-girl2008@hotmail.com

    VastaaPoista
  74. Olen blogisi lukija ja osallistun arvontaan.
    Katri
    katri.koo@hotmail.com

    VastaaPoista
  75. Olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun arvontaan.
    Inka
    ihaa.97@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. Oon lukija ja osallistun arvontaan:)

    Iines
    iines.kuusinen@gmail.com

    VastaaPoista
  77. olen lukija ja osallistun arvontaan.
    Kiia
    kiia_ruben@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Olen lukia ja osallistun arvontaan
    Camilla
    Camppuomppu@gmail.com

    VastaaPoista
  79. olen lukija ja osallistun arvontaan C:
    Laura
    laura.asikainen@elisanet.fi

    VastaaPoista
  80. Olen lukija ja osallistun arvontaan ! :)
    Jemina
    j_ahtola@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. Olen lukija ja osallistun arvontaan(:
    Heta
    hetzaa.hakkila@hotmail.com

    VastaaPoista
  82. oon lukija ja osallistun arvontaan (:
    Meri
    meri.tervo@gmail.com

    VastaaPoista
  83. Lukijana olen ja osallistun.
    Sanni
    sanni.virtuaali@gmail.com

    VastaaPoista
  84. Olen lukija ja osallistun arvontaan.
    Lotta
    mari-lotta@hotmail.com

    VastaaPoista
  85. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Anna
    annamooi@hotmail.com

    VastaaPoista
  86. Lukijana ollaan ja arvontaan osallistun! :))
    Mira
    (onko mahdollista osallisua arvontaan kaverin nimellä? Aattelin synttärilahjaksi?)
    Jos on niin
    Noora

    MMiraa.94@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Olen luija ja osallistun arvontaan
    Helmi
    anna.raivio@hotmail.fi
    PS.koru tulis kaverille lahjaks jote älä ihmettele tota nimee:D

    VastaaPoista
  88. Olen lukija ja osallistun arvontaan :(
    Silja
    silja097@gmail.com

    VastaaPoista
  89. Olen lukija ja osallistun arvontaan :) !

    Elli

    elli.toiviainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  90. Olen lukija ja osallistun arvontaan !
    Liisa
    lliisa-@hotmail.com

    VastaaPoista
  91. Olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun arvontaan (:
    Karla
    Karla.tollet@gmail.com

    VastaaPoista
  92. Olen lukija ja osallistun arvontaan!:)
    Siri
    sirihorkko@hotmail.com

    VastaaPoista
  93. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Sanni
    sanni.solonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  94. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Anni
    annin.posti@hotmail.com

    VastaaPoista
  95. Lukija olen ja osallistun arvontaan :)
    Iida
    kukkuujokuiida@gmail.com

    VastaaPoista
  96. Lukija olen ja arvontaan osallistun.
    Kirsi
    kirppu.kankaala@hotmail.com

    VastaaPoista
  97. olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Sanni
    sanni.markkanen@gmail.com

    VastaaPoista
  98. olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Emma
    korvenala.emma@luukku.com

    VastaaPoista
  99. lukija ja osallistun!
    emmi
    emmi.hartikka@hotmail.com

    VastaaPoista
  100. Oeln lukija ja osallistun arvontaan (:!
    Janni
    jansku11@hotmail.fi

    VastaaPoista
  101. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Nenne
    nenne.00@hotmail.com

    VastaaPoista
  102. Oon lukija
    Oona
    tsuubi_@hotmail.com

    VastaaPoista
  103. Rekisteröitynyt lukija :)
    Nelli
    nelli.itkonen@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  104. - Olen rekistöröinyt lukija! (:
    - Erica
    - ekki97@hotmail.com

    VastaaPoista
  105. olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun arvontaan. :)
    Suvi
    pokemonsuvi@hotmail.com

    VastaaPoista
  106. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Netta
    netta.sairanen@luukku.com

    VastaaPoista
  107. olen lukija ja osallistun arvontaan(:
    Julianna
    julianna_martikainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  108. Olen lukija ja osallistun arvontaan:)

    Sanni
    sansku.l@windowslive.com

    VastaaPoista
  109. Olen lukija ja osallistuin arvontaan :)

    Anni

    Anni.Salama@hotmail.com

    VastaaPoista
  110. Oon lukija ja osallistun arvontaan :)

    Anja
    anja.ninni@hotmail.com

    VastaaPoista
  111. Olen lukija ja osallistun arvontaan
    Niina
    niinarautiainen@luukku.com

    VastaaPoista
  112. Olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun arvontaan. (:
    Anni
    anninkuumalinja@gmail.com

    VastaaPoista
  113. Olen lukija ja osallistun arvontaan.

    Tiia
    tiia.tuom@hotmail.com

    VastaaPoista
  114. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:
    Roosa
    Roosa.hauvala@gmail.com

    VastaaPoista
  115. olen lukija ja osallistun arvontaan

    sanni
    sanni2000@hotmail.com

    VastaaPoista
  116. Olen lukija ja osallistun arvontaan.(:
    Rosanna
    rosanna.riihimaki@gmail.com

    VastaaPoista
  117. olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun!
    Petra
    97ppetra@gmail.com

    VastaaPoista
  118. Rekisteröitynyt lukija olen ja osallistun arvontaan!
    Veera
    veeranposti@gmail.com

    VastaaPoista
  119. Olen lukija ja osallistun arvontaan.
    Elisa

    elisa_leino@hotmail.com

    VastaaPoista
  120. Olen lukija ja osallistun!! :)

    Amanda

    amanda.ahlstrom@luukku.com

    VastaaPoista
  121. Olen lukija & osallistun arvontan !
    Nea
    nealovespawi@hotmail.com

    VastaaPoista
  122. olen lukija ja osallistun arvontaan

    Ella

    vaisanen.ella@hotmail.com

    VastaaPoista
  123. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)

    nimi : Alina

    s.posti : alina.makinen@koulu.rusko.fi

    VastaaPoista
  124. oon lukija ja osallistun arvontaan :)

    Oosa

    oosa.ahonen@gmail.com

    VastaaPoista
  125. Olen lukija ja osallistun arvontaan! :)
    Iida
    iidaj@hotmail.com

    VastaaPoista
  126. Olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun arvontaan.

    Nona
    nnonaa@luukku.com

    VastaaPoista
  127. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Janette
    janettte0@luukku.com

    VastaaPoista
  128. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Vilma
    vilma.kalasniemi@windowslive.com

    VastaaPoista
  129. lukija oon, osallistun arvontaan :)
    Aliisa
    suklaasika@gmail.com ( saa nauraa osottelle:D)

    VastaaPoista
  130. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:
    Tia
    tia.kopponen@windowslive.com

    VastaaPoista
  131. Olen lukija ja osallistun arvontaan.

    Suvi

    suvi.tukiainen@wippies.fi

    VastaaPoista
  132. innokas lukija oon ja kokeilen huonoa onneani :D
    Iida, jos monta iidaa niin laita ismo, mun lempinimi :D
    iida.peltola@gmail.com

    VastaaPoista
  133. Olen blogisi lukija ja osallistun arvontaan :)
    Iida
    iida.tuunanen1@gmail.com

    VastaaPoista
  134. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)!
    Vilma ahtiainen
    vilma.ahtiainen@hotmail.com :)!

    VastaaPoista
  135. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:
    Oona
    oona.lankinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  136. Olen lukija ja osallistun arvontaan!:)

    henni.liina@hotmail.com

    VastaaPoista
  137. Lukija olen, ja osallistun arvontaan
    Emmi
    pikkutyyppi2000@luukku.com

    VastaaPoista
  138. Olen lukija ja osallistun arvontaan
    Tuulia
    tuulia.takanen@gmail.com

    VastaaPoista
  139. Osallistuisin arvontaan ja lukijana olen. :)
    Krista
    krista.leander@gmail.com

    VastaaPoista
  140. Olen lukija ja osalistun arvontaa =)

    Ida (Yhellä i:llä)

    sähkö.p:ida.laine@hotmail.fi

    VastaaPoista
  141. Olen lukija ja osallistun arvontaan.
    Katja
    tikkanen.katja@gmail.com

    VastaaPoista
  142. Olen rekistöitynyt lukija ja osallistun arvontaan. :)
    Karoliina
    Karkki.paperi@gmail.com

    VastaaPoista
  143. Olen lukija ja osallistun arvontaan!(;

    Iitu
    ilona.syrja@gmail.com

    VastaaPoista
  144. Olen rekistöitynyt lukija ja osallistun arvontaan. :)
    Karoliina
    Karkki.paperi@gmail.com

    VastaaPoista
  145. olen lukija ja osallistun!
    Lotta
    lotta.mutanen@gmail.com

    VastaaPoista
  146. Olen lukija

    Ida
    idakaroliina@luukku.com

    VastaaPoista
  147. olen lukija ja osallistun :)!

    Siiri

    sipe99@gmail.com

    VastaaPoista
  148. Olen lukija ja osallistun arvontaan.
    Emilia
    emilia.veko@gmail.com

    VastaaPoista
  149. Olen lukija ja osallistun arvontaan.
    Rita
    rritku-99@hotmail.com

    VastaaPoista
  150. Olen lukia ja osallistun!
    Tiina
    tiina.alen@suomi24.fi

    VastaaPoista
  151. Olen lukija ja osallistun arvontaan.
    Miina
    crazy_pallo@hotmail.com

    VastaaPoista
  152. Olen rekistöitynyt lukija ja osallistun arvontaan.

    Pauliina
    pikkusisko98@hotmail.com

    VastaaPoista
  153. Olen blogisi lukia ja haluan osallistua arvontaan

    Petra

    petsku00@hotmail.fi

    VastaaPoista
  154. Olen lukija ja osallistun arvontaan.
    Paulina

    paukki@gmail.com

    VastaaPoista
  155. Olen lukija ja osallistun arvontaan. =)

    Jenna

    Jenna.salo95@luukku.com

    VastaaPoista
  156. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Sonja

    sssonnnjjja@hotmail.com

    VastaaPoista
  157. Olen lukija ja osallistun arvontaan:)
    Henna
    viktorpesonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  158. Olen lukija ja osallistun arvontaan.

    Olivia
    olkku01@gmail.com


    nothorsenotlife.blogspot.com

    VastaaPoista
  159. olen lukija ja osallistun arvontaan :)

    Emilia
    emilia00_@hotmail.com

    VastaaPoista
  160. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)

    Säde
    sade.tork@gmail.com

    VastaaPoista
  161. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)

    Saana
    Saana.huuhtanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  162. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Titta
    titta.tiikeri@netti.fi

    VastaaPoista
  163. Ooon sun bloginlukija
    Jonna
    jonnaaa@windowslive.com

    VastaaPoista
  164. Olen lukija ja osallistun arvontaaan
    Ilona
    minniponi@hotmail.fi

    Ihan hitosti porukkaa osallistuu tähän juttuun;)))

    VastaaPoista
  165. Olen lukija ja osallistun arvontaa :)
    Lillu
    lillu99@windowslive.com

    VastaaPoista
  166. olen lukija ja osallistun arvontaan:)
    Essi
    essi.linds@hotmail.com

    VastaaPoista
  167. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:

    Aino

    aino.huupponen@hotmail.com

    VastaaPoista
  168. Olen lukia ja osallistun arvonataan! :)

    Noora

    noora.rautiainen98@hotmail.com

    VastaaPoista
  169. Olen lukija ja osallistun arvontaan(:

    Aliisa

    aliisa7@hotmail.com

    VastaaPoista
  170. Olen lukija ja osallistun arvontaan. :)
    Carolina
    caisu97@hotmail.com

    VastaaPoista
  171. Olen lukija ja osallistun arvontaan

    Jenna

    Jennam-_@hotmail.com

    VastaaPoista
  172. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:
    Rita
    rita.keihanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  173. Olen lukija ja osallistun arvontaan :)
    Lina

    VastaaPoista
  174. Olen lukija ja osallistun arvontaan (:
    Kiia
    kiiamaija@gmail.com

    VastaaPoista
  175. Olen lukija ja osallistun arvontaan :D
    Wilma
    wilma.kivekas@gmail.com

    VastaaPoista
  176. Olen lukija ja osallistun arvontaan!
    Sara
    sara-from@wippies.fi

    VastaaPoista
  177. Olen lukija ja osallistun arvontaan:)
    Helena
    helena.rautakoski@gmail.com

    VastaaPoista
  178. Olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun arvontaan :)
    Lotta
    lotta.kemppainen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  179. Olen blogisi lukija ja osallistun arvontaan :)
    Janina
    janina.laitinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  180. Olen lukija, ja osallistun arvontaan.
    Maiju / maikku_9@luukku.com

    VastaaPoista
  181. Olen rekisteröitynyt lukija ja osallistun arvontaan.
    Jenna
    jennajv24@gmail.com

    VastaaPoista
  182. Olen lukija ja osallistun arvontaa.
    Mia
    mia.hautamaki@gmail.com

    VastaaPoista
  183. olen lukija ja osallistun arvontaan(:
    Aino
    aino.tapanainen@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  184. oon lukija ja osallistun arvontaan :)

    Juulia

    juulia.jarvenpaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  185. olen lukija ja osallistun: )

    tiia
    tiiakoo@hotmail.com

    VastaaPoista
  186. lukija olen ja osallistun :)
    Mira
    mirap.97@hotmail.com

    VastaaPoista
  187. olen lukija ja osallistun
    Kaisa-Maria
    kkaisukki@hotmail.com

    VastaaPoista
  188. oon lukijana ja osallllistun:d
    Sonja
    sonnnja@live.com

    VastaaPoista
  189. Olen lukija ja osallistun =)
    Aino
    aino.mynttinen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  190. Olen rekisteröity lukija ja osallistun arvontaan:)
    Aino
    Ja repeponi@hotmail.com

    (:

    VastaaPoista
  191. olen lukija ja osallistun arvontaan :))

    Kata

    floortjelover@gmail.com

    VastaaPoista
  192. Oon sun blogisi lukia ja osallistun arvontaan ! + sun blogisi on super ihana<3

    roksuuli@luukku.com

    VastaaPoista
  193. Oon lukija ja osallistun arvontaan :)

    Erppa
    erppa.t@hotmail.com

    VastaaPoista
  194. Olen lukija ja osallistun
    Nina
    polle.shettis@gmail.com

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.