keskiviikko 2. marraskuuta 2011

41. Haaste :)

Sain tällaisen kivan haasteen :)


1. Kiitä tunnustuksen antajaa : Kiitos Emzu haasteesta, Tässä hänen blogi 
2. Anna tunnustus viidelle bloggaajalle : Sohville, Emmiinalle, Ericalle ja en muille 
3. Ilmoita näille viidelle tunnustuksesta.
4. kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi.



1. Käyn Minna Chantin koulua kuopiossa, olen seiskaluokalla ja köröttelen joka aamu bussilla vajaan tunnin kouluun...


2. Lempiruokiani ovat spagetti,lihapullat ja tortillot. En erityisesti pidä kouluruuasta...

3. Näin syksystä ratsastus intoni vähenee kun syksy tulee ja on niin kylmä ja pimeä, ajattelen monesti ettei yhtään jaksaisi mennä talliin ja ratsastamaan. Mutta kun olen tallissa minua ei enää laiskota niin paljoa :)



4. Tykkään leipoa tosi paljon, varsinkin makeita. Parhaita luomuksiani on Sacherkakku ja mustikkakukko. Kaikista parasta leipomisessa on kun saa sitten syödä ne... <3


5. lempivärini on tietysti vaaleanpunainen sitä esiintyy niin tallivaatteissa, ratsastustavaroissani,kouluvaatteissani ja huoneessani :) Pidän myös paljon limenvihreästä ja punaisesta :)


6. Saan olla koneella joka päivä tunnin mutta saan kotitöistä peliaikaa jota minulla on jo säästössä aika paljon :)


7. Olen ajanut mönkkärillä, skootterilla, kaivinkoneella ja traktorillakin sekä veneellä ja vesijetillä.


8. Haluaisin kauheasti oman koiranpennun. Haluaisin myös kissan mutta olen niin allerginen myös kissoille etten pystyisi hoitamaan sitä...





 

2 kommenttia:

  1. Kiitos Pinja tunnustuksesta!!:) Ja mainostan tässä myös kaikille blogiani, koska blogini on vielä kovin uusi ja haluan lukijoita! Tsekatkaa mun blogi!;) p.s PINJA tein tunnustuksen myös sinulle!:) kun tein tän haasteen!:)

    VastaaPoista
  2. http://salamanlumous.blogspot.com/ minun blogille kans lukijoita!!! kommenntteja,mielipiteitä yms.. otan vastaan =)

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.