perjantai 14. lokakuuta 2011

32. Back to patterns

Back to patterns
Moikka nyt olen (siis Pinja) palannut tietokoneen ääreen... Alan taas kirjoitella entiseen malliin, laittakaa nyt heti kommenttia tähän postaukseen jos haluatte tietynlaisen postauksen :) Toivottavasti ette ole aivan unohtaneet minua noiden Tiian tekemien videopostauksien ansiosta, joille saa kyllä nauraa..... Olen itsekkin huomannut että en oikeen ole parhaimmillani heti ratsastuksen jälkeen kameran edessä <3

No mutta nyt takaisin varsinaiseen Aiheeseen eli LILLIIN!! Olen siis jo päässyt laukkailemaan ja ravailemaan ihan kunnolla. Enään ei tarvitse vain kävellä suoraa, eilen menin ravissa jo ihan vähän pieniäkin ympyröitä eli n. 15metrisiä :) Ja laukassa menin molempiin suuntiin keskiympyrät ja yhdet kokonaiset kierrokset. Lilli oli  tällä kertaa virkeä, kun ongelmanahan oli vielä kaksi päivää sitten että poni oli haluton liikkumaan ja laiska, mutta lisäsin sille kauraa taas hieman ja siitähän sitä puhtia sitten saatiinkin <3 

Lopussa kun kävelin loppukäyntejä maasta poni otti hepulit kentällä ja pääsi minulta irti..... No mutta siinä ei onneksi pahasti ehtinyt käydä kun Lilli kiskaisi itsensä irti ja siinä sitä sitten oltiin, suojat jotka olin juuri ottanut ponin jaloista pois lentivät metrin ilmaan ja tömpsähtivät viereeni, sitten näkyikin vaan Lillin takapää joka poistui paikalta vikkeliä pukkeja viskoen. Lilli onnksi rauhoittui melkein heti kun tuli Voiton viereen otin sen sitten kiinni ja jatkettiin matkaa ihan normisti. Kun kävelin heti pakomatkan jälkeen uudestaan kentän toisessa päässä poni alkoi peruuttaa ja pomppia takasille.... Onneksi olin avannut ohjien toisen pään joten naru oli pitkä.  



2 kommenttia:

  1. LAITA ISOMPIA KUVIA NIIN NÄKEE JOTAIN!

    VastaaPoista
  2. mikset sinä postaillut vähään aikaan vaan tiia?

    VastaaPoista

Kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille! Jos odotat vastausta, laitathan sen uusimpaan postaukseen kommentilla.